כרטיסי ביקור צבעוניים – רושם ראשוני חגיגי

כרטיסי ביקור צבעוניים

אין ספק כי זמנים השתנו וכיום הכל הולך על  הדיגיטלי וזה קצת מגוחך להחזיק כרטיס נייר בתיק שלכם, אך עדיין כרטיסי ביקור מהווים דרך נהדרת להותיר בידי קהל היעד או קולגה שלכם את אמצעי ההתקשרות עמכם. קודם כל מכיוון כי  כרטיסי ביקור צבעוניים הינם האלמנט המוחשי שנותר ביד כתזכורת, בסיום פגישה מוצלחת.

מה הסגולות של עיצוב מקצועי של כרטיסי ביקור צבעוניים?

קיימים בעלי עסקים אשר מחליטים לעצב במו ידם את כרטיס הביקור שלהם. שליטה אלמנטרית בתוכנה גרפית מאפשרת שילוב לוגו עם טקסט, הוספת עיטור מסוים ויצירת עיצוב שאולי נראה על פניו כעונה על הדרישות שלכם. מימוש הדפסת כרטיס כזה הוא פשוט, יש המון בתי דפוס המציעים אף שירות הדפסת כרטיסי ביקור, אין להם עניין בעיצוב הכרטיס והם מבקשים רק לקבל קובץ בפורמט המתאים להם. קיימים המון חסרונות לבחירה בעיצוב עצמאי ולא מקצועי של כרטיס הביקור שלכם.

מי שמנסה לעצב כרטיס בעצמו ובוחר לבסוף למסור את העיצוב לגרפיקאים מקצועיים, מומחים גם בתחום עיצוב כרטיסי ביקור, ממש נפעם אל מול ההבדל בין העיצובים שהם הצליחו להגיע אליהם לבין אלה המקצועיים .

המעלות של כרטיס ביקור בצבעי שחור לבן  

כאשר הנכם מזמינים כרטיס ביקור בצבעי שחור לבן, אוטומטית הנכם משדרים  מסר של סמכותיות ורצינות אל מול אף ניקיון ורוגע. כרטיס ביקור מסוג זה מתאים לבעלי עסקים שרוצים לשדר רושם רשמי, מתוחכם ואלגנטי.

  • כרטיס ביקור בצבעי שחור לבן הכי שכיח כיום. כרטיס ביקור בסגנון הזה מעניק הרגשה ידועה לקהל  היעד שלכם שמי שניצב מולו הינו בעל ניסיון רב ומקצועי ביותר.
  • אחת המעלות הניכרות של כרטיסי ביקור בצבעי שחור לבן באה לידי ביטוי במחיר המועט אל מול כרטיסי ביקור צבעוניים. החיסכון מתבטא עלותו בין כמה עשרות למאות ₪ לעומת כרטיסי ביקור צבעוניים ומעוצבים.

המעלות של כרטיסי ביקור צבעוניים 

כרטיסי ביקור צבעוניים יבדלו אתכם מהמתחרים שלכם ויכריזו אודות שוני וקלילות שלכם ללא כל מלה נוספת מצדכם . למי שתעניקו כרטיסי ביקור צבעוניים ידע כי הנכם בעלי עסק עם ראש צעיר, שמכירים ויודעים היטב את השוק העדכני.  כרטיסי ביקור צבעוניים נתפסים אף כשוברי מוסכמות, ובשל כך במידה ואתם רוצים להעביר מסר חד משמעי – זו הבחירה האופטימלית בשבילכם.

כרטיסי ביקור צבעוניים – גם לכם מותר לפרוק כל עול  

במידה והנכם הולכים על עיצוב כרטיסי ביקור צבעוניים, אל תפחדו, הגיעה העת לחשוב מחוץ לקופסה ולבחור מהמון דוגמאות ועיצובים, צבעים, גדלים וטקסטורות.

ראו עוד: הזמנות לחתונה | הזמנה לבר מצווה | בית דפוס | כרטיסי ביקור 

שיתוף