הזמנות לחתונה 2021

עיצוב הזמנות לחתונה – פוינטרים נקודתיים לגבי יצירת של הזמנות יוקרתיות לחתונה

כשזה נוגע לנושא של הזמנות לחתונה, הרי שיש לנו מספר דברים להתייחס אליהם. הן ברמת העיצוב, הן ברמת החומר ממנו ההזמנה לחתונה מורכבת, הן ברמת המילים, הדפוס והכתיב על ההזמנה לחתונה, ואולי אפילו ברבדים שטרם ציינו כאן.

חתונה, יש רק פעם בחיים. אוקי, לא באמת, לא בהכרח – אך לכל הפחות, מדובר באירוע שרוצים לקדש, אחרת – כנראה שלא הייתה מתרחשת.

ובכן, יש דרכים שונות לקדש חתונה, ואין זה בהכרח מתבקש ליצור הזמנות יוקרתיות לחתונה, אך ייתכן שזה בהחלט ביטוי מסוים של הערכה, קדושה ומהות – אשר מבטאים אל מול המאורע. אי לכך, ובהתאם לזאת, אפשר להתנסות בהדפסת הזמנה לחתונה, כדי להביע, או להמחיש – את הרצון העז שיש לבני הזוג לחלוק ולהתחיל את חייהם המשותפים יחדיו, כמשפחה.

בני הזוג, אשר מעוניינים להביע את רגשותיהם בנוגע למאורע, יכולים להחליט באם לעצב את ההזמנה, הן ברמת העיצוב, החומרים, המילים וכיוצא בזה – בסגנון קלאסי, מסורתי, יצירתי, שובבי – וכיוצא בזה. כלומר, החופש היצירתי הוא של בני הזוג – וכיאה לכך, לאור כך שהם נכנסים לתקופה של יצירה, יצירה של חיים חדשים.

 באופן עקרוני, עיצוב הזמנות לחתונה, יכול לעקוב אחר קווי מתאר בסיסיים, ויכול שלא. שהרי בסך הכל הוא ביטוי יצירתם של בני הזוג העתידים להתחתן. ועם זאת, במידה ויש רצון לקבל קווי מתאר קיימים, הרי שניתן לבטא במסגרת הדפסת ההזמנות לחתונה, את הפרטים הבאים:

  • מי מארח את החתונה?
  • בקשה להגיע לחתונה. (“נשמח אם תצטרפו”/ “נשמח לראותכם”…)
  • שמות בני הזוג.
  • תאריך, וזמן לחתונה.
  • מיקום החתונה.
  • פרטים על הקבלה לחתונה (איך להגיע, עם מי לדבר, איך להזדהות אם מתבקש, חנייה, וכיוצא בזה), קוד לבוש
  • כרטיס לאישור הגעה (RSVP – מגיע, לא מגיע)

 וכיוצא בזה.

כאשר סביר להניח, שהמארח יהיה אחד מבני המשפחה, מבני הזוג או אחד מהקהילה הנוכחת – או פשוט, מקום מיוחד, בין אם אולם אירועים, או פינה אחת הולמת. בהמשך ההזמנה לחתונה, ניתן לנסח את ההזמנה ככזו שאומרת: “נשמח אם תצטרף”, “יהיה לנו את העונג בחברתך”, וכיוצא בזה. במסורות מסוימות, של כתיבת הזמנות לחתונה – שם הכלה, הוא זה שנכתב ראשית, ולאחר מכן – שם החתן.

באופן עקרוני, מומלץ להתחיל לשלוח הזמנות לחתונה, עוד שלושה חודשים לפני תאריך היעד – ויש שיגידו עוד מוקדם מזה. על כן, יש אנשים שתוהים לעצמם האם מוקדם מדי יכול להיות מוקדם מדי? והתשובה לכך, לדעתנו, תלויה בתחושה האישית. שכן, בתהליך שליחת ההזמנות לחתונה, בני הזוג הם היוצרים – ועל כן, הכל יהיה כהווייתם.

יתרה מכך, לא סביר שמישהו יתנגד לכך שיש לו יותר זמן לדעת מראש איך לארגן את לוח הזמנים שלו. על כן, הדבר יכול להיות חיובי ומועיל בהחלט. עם זאת, בהינתן כך שנשלחה הזמנה, ייתכן שעדיף לציין – שאת התשובה, באם “מגיע/לא מגיע”, תישלח עוד שבועיים-שלושה לפני החתונה עצמה, אם לא מוקדם יותר.

הסיבה לכך יכולה להיות ברורה, מתוך רצון להתארגן בהתאם – מבחינה לוגיסטית, רגשית, אנרגטית, וכיוצא בזה.

ואם הולכים על כיוון טכנולוגי – כמו הזמנה דיגיטלית לחתונה, הרי זה יכול מאוד להתאים, למי שבאמת רוצה ומעוניין בזה. אין זה אומר שצריך לוותר על האקט הממשי של הדפסת הזמנות לחתונה, אלא אם כן בכך בוחרים וכך מעדיפים. כך או כך – חשוב לציין את כל הפרטים המהותיים, שיאפשרו לאנשים להגיע לחתונה עצמה. ניתן להיעזר ברשימה שצירפנו קודם לכן – כדי לקבל פרטים נוספים.

ניתן לדוגמה לראות הזמנה לדוגמה מהאתר שלנו – אשר מכילה הן את התאריך, הן את שמות המוזמנים, והן את שמות המארחים (הורי הכלה והחתן), כמו גם שלל פרטים נוספים. זוהי כמובן רק דוגמה להדפסת הזמנות חתונה, וכי יש דוגמאות רבות וניסוחים רבים שניתן להתאים באופן אישי.

הזמנה-לחתונה-

בהזמנה זו מדובר על מדבקה צורנית, וברכת הבית/מגנט תזכורת. וקיימת אפשרות לקבל תוספות מיוחדות. וזה לא הכל, ניתן להסתכל באתר, ולבחור בין דגמים נוספים – כמו גם ליצור עימנו קשר, ולראות מה ניתן לעשות, כדי ליצור משהו מיוחד ומותאם אישית.

שיתוף