כרטיסי ביקור מיוחדים

כרטיס ביקור לעסק – צעד אחד לפני כולם

כרטיס ביקור לעסק – חובה לכל עסק

האם כרטיס ביקור לעסק שלכם עדיין רלוונטיים בעידן הניו- מדיה והרשתות החברתיות? נראה שהתשובה היא כן. יצאנו לברר למה כרטיסי ביקור לעסק עדיין כל כך פופולריים בעידן בו אפשר פשוט לעקוב אחר משתמשים ברשתות החברתיות

מכירים את הסצנה בסרט בו הבחור בחליפה היוקרתית מוציא כרטיס ביקור מהצד הפנימי של החליפה, ומעניק אותה לגבר/ אישה עם הבטחה שהוא יהיה זמין אם אי פעם יצטרכו אותו?

יש קסם כלשהו ברגע של הגשת כרטיס הביקור שקשה להסביר מה הוא. הרגע של נתינת כרטיס הביקור מרגיש כמו רגע אישי ומיוחד, ונותן ללקוחות שלנו תחושה שיש להם גישה מיוחדת אלינו.

למה חשוב להוציא כרטיס ביקור לעסק?

יש הרבה סיבות שבגללן חשוב להוציא כרטיס ביקור לעסק:

  1. גישה חופשית– בכרטיס ביקור מופיע מידע קשר שאינו גלוי ברשתות החברתיות כגון מספר טלפון אישי וכתובת אימייל. כאשר אתם מעניקים כרטיס ביקור ללקוח או לשותף עסק, אתם בעצם נותנים לו גישה בלתי אמצעית אליכם.
  2. מסורת– מרבית אנשי העסקים הרציניים מגיעים מתקופה בה לא היו רשתות חברתיות והאינטרנט לא היה כל כך נפוץ. אותם אנשי עסקים מוצלחים לא מכבדים בקשה לעקוב אחריכם באינסטגרם או בפייסבוק. כאשר אתם מגישים להם כרטיס ביקור, אתם בעצם מעידים על עצמכם כאנשים רציניים שראוי לעשות איתם עסקים. 
  3. הרגשה טובה– רוצים לגרום למישהו להרגיש מיוחד? שליפת כרטיס ביקור בסיום שיחה עסקית רצינית תגרום לו לתחושה נעימה וסיכוי גבוה יותר ליצור אתכם קשר 
  4. כרטיסי ביקור מודרניים- הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת ליצור כרטיסי ביקור עם ברקודים מיוחדים לטלפון. טכנולוגיה זו מאפשרת ל להגדיל את החשיפה של האתר שלכם אל הקהל הצעיר ולהגביר את תנועת הגולשים בו.

אז מה עדיף? כרטיס ביקור או חיבור ברשתות החברתיות?

קודם כל, חשוב להבהיר שניתן להתחבר באמצעות רשתות החברתיות וגם להשתמש בכרטיסי ביקור לעסק. אולם חיבור ברשתות חברתיות בשום פנים ואופן אינו מחליף שימוש בכרטיס ביקור לעסק.

לרוב האנשים בארץ יש מאות ואפילו אלפי חברים ועוקבים ברשתות החברתיות השונות. אנחנו מותקפים כל היום במידע ופרסומות המגיעות מהרשתות החברתיות. מרבית האנשים פשוט מנסים לחסום מתודעתם כל דבר שנראה כמו פרסומת או שיווק ברשתות חברתיות.

לכן, אם אתם בעלי עסקים המעוניינים ליצור חיבור עם לקוחות מסוימים, משקיעים או שותפים לעתיד- חשוב שתבדילו את עצמכם משאר ה”רעש” בו אנשים מותקפים ברשתות החברתיות.

בנוסף, הרשתות החברתיות משתנות כל הזמן. בעשור הקודם פייסבוק היה הרשת החברתית הכי פופולרית, ואילו היום בני הנוער עוברים לטיק טוק ולרשתות חברתיות אחרות שצצות כל הזמן כפטריות אחר הגשם.

כאשר אתם מסתמכים על רשתות חברתיות בשביל הנטוורקינג שלכם, אל תתפלאו אם תאבדו לקוחות ושותפים רק משום שהם פרשו מהרשת החברתית.

אז כן, אין שום בעיה להוסיף אנשים כחברים באינסטגרם או לבקש מהם לעקוב אחר החשבון העסקי שלכם בפייסבוק- ואפילו מומלץ. אבל אל תתנו לדיגיטציה להחליף את החיים הפיזיים האמיתיים. 

אי אפשר לכבות כרטיס ביקור מנייר בארנק, או להתנתק ממנו כפי שאפשר להתנתק מרשתות חברתיות. תוציאו כרטיס ביקור לעסק ותראו איך קל יותר ליצור חיבור וקשר עם אנשים.

איך לעצב כרטיסי ביקור לעסק?

לכרטיסי ביקור לעסק יש פונקצייה אחת עיקרית: לעזור לאדם שמולכם ליצור אתכם קשר בקלות.

המעצבים המומחים שלנו מעמידים את המטרה הזו בראש מעייניהם כאשר הם ניגשים לעיצוב כרטיסי ביקור. לכרטיס ביקור טוב אין מלל מיותר או עיצוב גרנדיוזי, והוא יבליט את פרטי הקשר הרלוונטיים. מעצב טוב ידאג להפחית ולהקטין כל מלל או עיצוב נוסף. בעצם, ככל שכרטיס הביקור מכיל פחות מילים – ככה אתם יודעים שהוא יותר טוב. 

לאחר שהמעצב דאג שהפונקצייה העיקרית של הכרטיס התממש, הגיע הזמן לבחון את “אישיות” העסק שלכם ולנסות להתאים את עיצוב הכרטיס לאותה אישיות. 

בשלב זה של תהליך בחירת העיצוב, חשוב להסתכל לא על בעל הכרטיס אלא דווקא על מקבל הכרטיס. האם הוא איש עסקים? לקוח? צעיר? מבוגר? האם הוא רואה את המותג שלכם כיוקרתי? או אולי כצעיר וחדשני?

מטרת כרטיס הביקור היא בו זמנית לעקור תפיסות שליליות לגביכם, ולחזק תפיסות חיוביות של העסק. יכול להיות שתופסים אתכם כלא רציניים? בואו נהפוך את התפיסה הזו לתפיסה שהמותג שלכם צעיר, שובב ומחובר לדור הצעיר. רוצים ליצור רושם של מותג רציני? בואו נשתמש בצבע זהב כדי לשוות לכם מראה מכובד ויוקרתי.

ליצור כרטיס ביקור- עם אהבה

עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור לעסק מחייבת אותנו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עבודה עיצובית. עם ניסיון של מאות כרטיסי ביקור שעיצבנו, חשוב לנו תמיד לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

מאחורי כל כרטיס ביקור של פרי פרינט מושקעות שעות רבות של לימוד מהות העסק שלכם, חשיבה עמוקה על הקונספט השיווקי, עיצוב גרפי מהמומחים מס’ 1 ושירותי הדפסה בחומרים האיכותיים בשוק.

בואו אלינו לקבל את השירותים הטובים ביותר בעיצוב והדפסת כרטיסי ביקור.

ראו עוד: הזמנות לחתונה | הזמנה לבר מצווה | בית דפוס

שיתוף