כרטיסי ביקור יוקרתיים

כרטיסי ביקור יוקרתיים – לתת יוקרה לעסק שלך

כרטיסי ביקור יוקרתיים – הרושם הראשוני שלכם 

 מנהלים? עורכי דין? רופאים? אם אין לכם עדיין כרטיס ביקור זה הזמן להוציא אחד. 

אם אתם בעלי מקצוע חופשי או עוסקים במקצוע ניהולי, כנראה שכבר ייצא לכם להיתקל בבקשה לכרטיס ביקור, או לחלופין לקבל כרטיס ביקור ממישהו אחר. 

אם המטרה שלכם היא להרחיב את העסק, להיכנס לשותפויות נוספות או להצליח לעשות נטוורקינג כמו שצריך- עכשיו זו ההזדמנות המצויינת לצלול לעולם של הכרישים הגדולים ולהוציא כרטיסי ביקור יוקרתיים..

7 הדברים שחשוב לשים לב אליהם כשמוציאים כרטיסי ביקור יוקרתיים

חומרים

כרטיסי ביקור יוקרתיים חייבים לשדר את העושר וההצלחה שלכם. ולכן חשוב שהכרטיסים יהיו עשויים מהחומרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר.

החומר המועדף לשימוש להדפסת כרטיסי ביקור יוקרתיים הוא נייר כרומו עבה (300 גר’). הדף הזה עבה ונותן תחושה של קלף כשמחזיקים אותו. הוא לא מתקמט ולא מתלכלך. 

בנוסף, אתם כנראה רוצים שכרטיסי הביקור שלכם ישרדו לאורך זמן לאחר שהענקתם אותם ללקוח או למשקיע פוטנציאלי. ולכן, בסיום ההדפסה מומלץ לבקש להוסיף למינציה דקה לשמירה על איכות הכרטיס. 

עיצוב

עיצוב יוקרתי זה הלחם והחמאה של כרטיסי ביקור יוקרתיים. בעיצוב יוקרתי הדגש צריך להיות על מינימליזם- כלומר כמה שפחות מלל וציורים וכמה שיותר אזורים ריקים של כרטיס הביקור. 

אחד העקרונות החשובים בעיצוב הוא שהחלק הריק בעיצוב הוא בעל “אמירה” לא פחות מהחלקים הכתובים והמעוצבין. כרטיס ביקור מרווח משרה אווירה נינוחה על מקבלי הכרטיס, ומדגיש בפניהם את המידע החשוב באמת. עיצוב מינימליסטי גם פשוט נראה טוב יותר ולא מעמיס על החושים יתר על המידה.

צבעים

כאשר מעצבים כרטיס ביקור יוקרתי, חשוב מאוד לשים לב לצבעים של כרטיס הביקור. כלל האצבע בעיצוב יוקרתי הוא ששימוש בצבעים רבים או בצבעים בולטים וזוהרים (למעט צבעים מתכתיים כמו זהב, כסף, נחושת, וכרום) אינו משרה אווירה של יוקרתיות אלא נראה המוני וזול. תבחרו צבע אחד או שניים על רקע כהה או בז’ לקבלת האפקט הטוב ביותר. מומלץ להוסיף פס זהב בשולי הכרטיס בשביל תוספת יוקרה.

כמובן שיש לכלל האצבע הזה יוצאי דופן רבים. אם אתם בעלים של סטודיו לאומנות או עומדים בראש ארגון גאה לדוגמא, אתם כנראה תרצו להכניס קצת צבע אל כרטיס הביקור שלכם. שימו לב שהצבעים יהיו כהים יותר וזוהרים פחות כדי לשוות מראה מכובד לעיצוב.

גודל

ניתן למצוא באינטרנט דוגמאות רבות לכרטיסי ביקור יוקרתיים “מיוחדים” בעלי צורה שונה מהצורה המלבנית הרגילה או בגדלים שונים מהגודל הסנדרטי של 5*9. אנחנו ממליצים לכם בחום שלא ליפול בפח העיצובים הללו. כרטיס ביקור טוב הוא כרטיס שנשמר לזמן ארוך, ולכן הוא צריך להיות בגודל שייכנס בקלות אל תוך הארנק של בני שיחכם- כלומר בגודל של כרטיס אשראי.

כל גודל או צורה אחרת אינם פרקטיים במיוחד ופוגעים ביוקרתיות של הכרטיס. 

רושם  

המטרה של כרטיס ביקור יוקרתי היא להשאיר רושם של עושר והצלחה. בעזרת עיצוב נכון, אנו נדאג שכרטיס הביקור היוקרתי שלכם “יגיד” עליכם בדיוק את הדברים הנכונים. אנו משתמשים בנייר כרומו עבה כדי לשדר שאתם משתמשים בחומרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בשוק, ובעיצוב מוקפד כדי להישאר זכירים גם לטווח הארוך

יצירת רושם זו אומנות שלמה, ואנו מעסיקים את טובי המעצבים שלמדו והתמחו במיוחד בעיצוב עבור עסקים. ייתכן לפעמים שיהיה פער בין הטעם האישי שלכם לבין הדעה המקצועית של המעצבים שלנו. אנו ממליצים בחום להקשיב למה שיש להם להגיד לפני שאתם בוחרים את העיצוב הסופי.

טמפלטים – אין טוב יותר ממראה עיניים

אצלנו בסטודיו יש מעצבים מוכשרים שיכולים לעצב עבורכם כרטיס ביקור יוקרתי מאפס. אך רבים מעדיפים לבחור בעצמם את הקו העיצוב. אם גם אתם מעדיפים לראות איך זה ייצא לפני שאתם בוחרים עיצוב, אנחנו מחזיקים בסטודיו מאות טמפלטים מהם תוכלו לבחור את הטמפלט המושלם לכרטיס ביקור יוקרתי בעל עיצוב מהפנט.

לעבוד רק עם הטובים ביותר

בית דפוס פרי פרינט מספק לא רק שירותי הדפסה מקצועיים בהתאמה אישית אלא מחזיק בנוסף גם סטודיו לגרפיקה עם מעצבים גרפיים מקצועיים עם תארים ותעודות מבתי הספר הטובים בארץ לעיצוב חזותי בתחום הדפוס והפרסום.

כאשר אנחנו מעצבים כרטיסי ביקור יוקרתיים, אנחנו מביאים איתנו אל שולחן השרטוט לא רק הכשרה מעמיקה ניסיון רב שנים ואלפי לקוחות מרוצים, אלא גם שמחה ורצון כנה של העובדים לתת לכם את מבוקשכם.

כרטיסי הביקור שלנו הם הטובים ביותר בארץ, כאשר גדולי המשרדים והמנהלים בארץ באים אלינו לבקש שנעצב עבורם את כרטיסי הביקור היוקרתיים הנהדרים שלנו.

 

ראו עוד: הזמנות לחתונה | הזמנה לבר מצווה | בית דפוס 

שיתוף