טכנולוגית הדפסה להזמנה

טכנולוגיות ההדפסה המתקדמות: פרי פרינט

 

 

גם אם יש לנו את כל התמיכה של פרי פרינט – חשוב להבין, מה אנחנו רוצים להביא לעולם? לאחר מכן, נוכל להחליט איך נוכל להדפיס זאת לכדי קיום על ידי טכנולוגיות ההדפסה המתקדמות: פרי פרינט – באם, לפחות, זה משהו שנרצה באמת לעשות.

 

היתרונות של טכנולוגיות כאשר מדפיסים הזמנות לחתונה

כשזה נוגע להזמנות לחתונה, הזמנות לבר מצווה, או הזמנות לבת מצווה – ייתכן שיש לנו שאלה, איזה סוג של הזמנות נכון לנו לייצר. מצד אחד, ברור לנו מה אנחנו חוגגים – זה אחד משלושת הדברים שציינו, ואולי אף דבר מה אחר – ואנחנו יודעים ומבינים שהכוונה שלנו – היא להזמין אנשים, וליידע אותם לגבי האירוע.

אלא, שיש לנו מחשבה – שההזמנה שאנחנו מייצאים, היא בעצם ביטוי של הכוונה שלנו, של הדרך בה אנחנו תופשים את האירוע. כלומר, הזמנה לבר מצווה, שיש בה תמונות של דמויות מצוירות, מול כזו שיש בה צבעים סולידיים ומלכותיים – מייצרת וויב וגוון אחר לגמרי.

זו למשל דוגמה, להזמנה לבר או בת מצווה, מדגם טכנולוגית הדפסה להזמנה27MD:

או הזמנה לחתונה, שיש בה פרצופים מחייכים, צבעים בהירים, ופונטים מושכים – מביאה וויב שונה מאשר כזו עם גוון מסורתי, פשוט ומינימליסטי.

באופן דומה, אם אנחנו פותחים, או מנהלים עסק – ואנחנו רוצים להפיץ ברבים את מה שאנחנו עושים – אנחנו יכולים לבדוק איך ניתן לאפשר הדפסת כרטיסי ביקור, הדפסת פליירים, הדפסת פוסטרים, הדפסת תמונות על מגנטים – וכיוצא בזה – מתוך מטרה להגיד לעולם, “היי, אנחנו קיימים”.

 

מה אנחנו רוצים לבטא ולהביא לעולם?

השאלה היא, “מי אנחנו”. שכן, זה די קל להיכנס לאתר של פרי פרינט, על מנת ליהנות משירות שמלווה בסגולות של שירותי הדפסה – לבחור דוגמה, או להגיע לטלפון/לבית הדפוס עצמו ולהחליט על דוגמה יצירתית וחדשה – ולהתחיל ליצור. ועם זאת, לפתע יש לנו אובייקט “שיווקי”, דבר מה שמייצג את כוונת ליבנו בעולם, ומראה את המסר שלנו ברבים.

על כן, אולי נדמה לנו – שאנחנו רוצים, שלכל הפחות – זה ייצג נאמנה את כוונות הלב שלנו. אם אנחנו שמחים, מאושרים ועליזים – סביר להניח שהזמנה לחתונה עם צבעים שחורים, וויב של להקת מטאל כבד, ומסרים שליליים – לא מתאימה ולא משרתת את כוונת הלב. וזו דוגמה קיצונית, שנועדה להמחיש – שנכון שיהיה יישור בין מה שאנחנו מרגישים ורוצים להביע, לבין מה שמופיע בהזמנה עצמה.

באופן דומה, אם יש לנו עסק, אנחנו יכולים להוציא כרטיס ביקור, או פלייר – שנראה כמו מה שיש לכולם במגזר העסקי, או לפחות בנישה שלנו – ואנחנו יכולים לייצא דבר מה ייחודי, שונה ומתאים המבטא את כוונותינו הכנות. השאלה היא, איך עושים את זה? איך נוגעים בנקודה הרכה בתוכנו, המאפשרת לנו להביע את הדבר הייחודי לנו?

כי זה נורא קל ללכת על תבניות, על טמפלטים של אנשים אחרים. ועם זאת, אם אנחנו חוגגים משהו, בין אם זה אירוע, או פשוט את עצמנו ומה שאנחנו מעניקים לעולם (נגיד, במסגרת עסקית), ייתכן שזה יהיה נכון להראות מה אנחנו חוגגים. אם זו חתונה, אז אהבה, אחדות, התחלה חדשה וכיוצא בזה. אם זה עסק, אז מיומנות, אחריות, הדרכה לעבר המטרה, סיפוק צרכים הישרדותיים ועסקיים, וכיוצא בזה.

יש לנו דרך לגעת בדיוק בזה.

 

שירותי הדפסה מתקדמים מבית הדפוס של פרי פרינט

אולי פשוט להיכנס לאתר של פרי פרינט, לבחון לעומק הדפסות שבאתר, ולהסתכל על התבניות הקיימות ולהיווכח ביתרונות של בית דפוס זה – האתר יעניק לנו את ההשראה שאנחנו מבקשים לחוות, ויכול להוביל אותנו בדרך המדויקת של בחירת הזמנות או פליירים שאנחנו רוצים, ולבקש עבורם שירותי הדפסה מבית דפוס. אולי יהיה נכון, להתייעץ עם בעל מקצוע מבית דפוס מסוים, או ממקום מסוים שאנחנו סומכים עליו – כדי לראות מה הוא חושב על הנושא, ואיך הוא עובד עם השראה.

ואולי נכון יהיה, לעצום עיניים, להיכנס פנימה – ולראות מה רוצה ביטוי. כך או כך, בסופו של דבר, אם ישנה כוונה לייצא את הדבר שמצאנו בתוכנו לעולם, פרי פרינט תשמח לעזור, ולאפשר לזה ביטוי כדרך טכנולוגיות ההדפסה המתקדמות שלה – בין אם זה השימוש בחומרים איכותיים (ומגוון מהם), הדיוק בגדלים של ההזמנות וכרטיסי הביקור, כמו גם הקפדה על העובי שלהם (300 גרם לכרטיסי ביקור, זו ההמלצה של בית הדפוס הנ”ל), וכיוצא בזה.

 

שיתוף