הזמנות לחתונה שני צדדים – חלק מהדגמים המובילים שלנו

הזמנות לחתונה שני צדדים להתרשמותכם: חתונה כיום היא תהליך הפקתי המתחיל בסדרת הכנות מוקדמת והדורשת הקפדה וירידה לפרטים הקטנים ביותר. כדי ליצור אירוע ייחודי וחד פעמי מתרכזים בפרטים הקטנים ביותר על מנת להעניק לאירוע כולו יותר צבעוניות ומיתוג ייחודי של האירוע ובני הזוג לעתיד. אחד מהשימושים החשובים בהכנה לקראת האירוע הוא הכנת ההזמנות לחתונה.

הזמנות לחתונה שני צדדים – המבחר שלנו!

אחד הטרנדים המובילים בעולם הדפוס ובהכנת הזמנות לחתונה הוא הזמה לחתונה שני צדדים. בעיצוב ההזמנה מושקעת מחשבה רבה ויצירת קונספט ייחודי לסוג האירוע והסגנון ובעיקר יצירת הזמנת חתונה שני צדדים שאומרת משהו על הזוג אשר נחרט היטב בזיכרון של האורחים המוזמנים.  

הזמנות לחתונה שני צדדים: הזמנות לחתונה דגם GL07

בהכנת הזמנות לחתונה שני צדדים מושקעים מאמצים רבים של עיצוב ועריכה. ההזמנות נכנסות  למעטפות הפתיחה המשולשת שחזרו לאופנה. לאחר בחירת סוג המעטפה, עוברים לעיצוב וייצור ההזמנה. הזמנה לחתונה שני צדדים היא חלק בלתי נפרד מעיצוב האירוע, כי נוצרת שפה גרפית אחידה. העיצוב הגרפי מוביל את התוכן ואת הקו העיצובי והוא משמעותי בעיצוב האירוע. יש פה חיזוק גרפי וחיבור של האורחים עם התוכן שהזוג רוצה להעביר. כל בחירה חייבת לשקף את התוכן שנבחר. גם המיתוג הפך להיות משמעותי ועל כן הזוג לעתיד יעבוד בשיתוף פעולה מלא עם המעצב הגרפי. התהליך מתחיל כבר בשלב ההזמנה, שבו יוצרים הזמנה מיוחדת שמפתיעה את האורחים ומכניסה אותם לאווירת החתונה.

דפוס דיגיטלי איכותי בשביל הזמנות חתונה בלתי נשכחות!

עולם הגרפיקה והדפוס רחב וצריך להתחבר למה שאוהבים. הכול עובד כל עוד יש יד מכוונת מקצועית ומיומנת. בחברת Free-Print , ישמחו ללוות אתכם בכל תהליך העיצוב, בחירת חומרי הגלם והדפסת הזמנות לחתונה בשני צדדים או בכל דגם צורה וסגנון שתבחרו. הזמנות לחתונה שני צדדים הינן רק חלק מהדגמים הקיימים בחברה והמבחר עשיר ומגוון, כאשר צוות החברה קשוב לצרכים שלכם ויעשה הכל כדי שתוכלו להנות משירות מקצועי, מהיר ואיכותי במחירים מפתיעים ותנאי תשלום נוחים.

הזמנות לחתונה שני צדדים

הזמנות לחתונה דגם GL04 – הזמנות לחתונה שני צדדים מאת Free-Print

הזמנה לחתונה שני צדדים נעשית בבית הדפוס של Free-Print כאשר הצוותים, יעצבו לכם הזמנות לחתונה בהתאמה אישית ועל פי ההשראה שתקבלו מהמבחר שיש לחברה להציע. זוגות רבים מעדיפים לבחור בית דפוס שיעצב עבורם הזמנה מאפס. יש הזמנות מעוצבות שנותנות הצצה לאופי הישיר של הזוג, ללוקיישן ולאופי האירוע, וחלק פשוט שמות, אלמנטים שבני הזוג אוהבים. ובשורה התחתונה, הזמנה לחתונה מרשימה ואיכותית שתפתיע גם את האורחים שלכם. בית הדפוס של חברת Free-Print יבצע עבורכם הדפסת הזמנות לאירועים אשר ממתגים כל אירוע בעיצוב ייחודי ובהתאמה אישית תוך שימוש בשיטות טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר כולל שיטת ההדפסה האיכותית אינדיגו שהינה שיטת הדפוס הדיגיטאלי החדשני ביותר. צוות העובדים המיומן והגרפיקאים המקצועיים, ידאג לספק לכם הזמנה שתענה על הצרכים שלכם בכל כמות ואספקה עד לבית הלקוח לשביעות רצונכם.  

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *