עיצוב אתרים

איך למתג אירועים עסקיים בפסח כך שלא ישכחו אותם?

חג פסח בפתח ואתם רוצים להשאיר חותם? כך תמתגו את האירוע!

במציאות עסקית שמתאפיינת ברמת תחרותיות גבוהה מאוד כמעט בכל תחום, בעלי עסקים נדרשים להקדיש לא מעט תשומת לב לנושא המיתוג – ובעצם לנצל כל הזדמנות כדי לקשר את העסק שלהם לערכים חיוביים שימשכו אליו לקוחות. אחת ההזדמנויות היותר טובות היא חג הפסח, שנחשב לאחד משני האירועים המשמעותיים ביותר בשנה ביחד עם ראש השנה.

 

מיתוג אירוע

 

מיתוג אירועים: תכנון אירוע חגיגי וייחודי

דרך אחת לנצל את בוא החג והאביב היא לערוך אירוע חגיגי וייחודי – בין אם לעובדים ובין אם ללקוחות.

האירוע יכול לכלול הרמת כוסית בסיסית ויכול להיות גם חגיגה מפוארת יותר. בכל מקרה, מינוף האירוע לטובת מיתוג העסק מחייב תשומת לב לכל פרט ופרט כשמצד אחד מומלץ להימנע מעודף שיווק (כדי לא ליפול לבור של “תפסת מרובה לא תפסת”), ומצד שני כדאי מאוד ליצור לאירוע קונספט מתאים ולוודא שהוא מעוצב ברוח הקונספט ובהתאם למאפיינים של העסק.

עוד דגש חשוב במיוחד הוא ייחודיות – מיתוג אירועים הכרחי כדאי שהאירוע יהפוך לבלתי נשכח באמת ויבטיח שגם העסק שעומד מאחוריו יישמר בתודעת לקוחותיו, הקיימים והפוטנציאליים.

 

מתנות עם ערך מוסף

עובדים רבים מצפים לקבל שי לחג. כדאי מאוד למלא אחרי ציפייה זו, גם כדי להבטיח שביעות רצון מצד העובדים וגם כי בימינו ניתן לבחור מתוך מגוון מתנות ממותגות לפסח – כך שמדובר במצב של Win-Win. את שלל האפשרויות הקיימות תוכלו לנצל גם לטובת מתנות לספקים שאתם חפצים ביקרם ואפילו מתנות ללקוחות נבחרים.

בין האפשרויות שימתגו את העסק שלכם כאיכותי ומשקיע: מארז יין – שהרי אחד המנהגים של ליל הסדר הוא לגימת 4 כוסיות ובאופן כללי יין משובח משמח לבב אנוש; הגדה מעוצבת; מארז מרקחות מתוקות בטעמים שונים; שקית זרעים שהרי פסח הוא גם חג האביב וכולנו אוהבים לראות איך מסביב הכל צומח ומלבלב; פירמידות ממולאות בממתקים; וישנן כמובן עוד אופציות רבות.

 

על מה חשוב להקפיד כשמעצבים מתנה לפסח?

העובדה שקיים מגוון רחב של מתנות ממותגות לפסח מקלה על בעלי עסקים לספק שי לחג שהוא גם חלק מהמיתוג העסקי.

 

כדי לממש את הפוטנציאל של המהלך חשוב להקפיד על 3 כללים:

א. עיצוב המתנה בהתאם לשפה העיצובית של העסק, כך שהפריט יהפוך מידית לכזה שמזוהה עם העסק וייצור את המיתוג הרצוי.

ב. הדפסה איכותית – כדי שהעסק ייתפש כמשקיען (כשלעומת זאת מתנה עם הדפס דהוי או שגוי מייצרת בדיוק את הרושם ההפוך, של זלזול בזולת).

ג. הימנעות משיווקיות יתר – כך למשל בעל עסק שבחר להעניק לעובדים לקוחות הגדה ממותגת יכול להוסיף את הלוגו שלו על השער ולציין בעמוד הפתיחה את שם העסק, אבל אם בכל עמוד ועמוד בהגדה תופיע פרסומת לעסק, המיתוג ייכשל.

ראו גם: הזמנות לחתונה | הזמנות לאירועים

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *