עיצוב כרטיס ביקור לבד

עיצוב כרטיס ביקור לבד

עיצוב כרטיס ביקור לבד – האם כדאי?

מזה שנים רבות, כרטיסי ביקור ממלאים תפקיד חשוב במיתוג בעלי מקצוע ועסקים. בשנים האחרונות, לאור התקדמות הטכנולוגיה המאפשרת לכל אדם, אפילו כזה שאין לו כל ניסיון או ידע טכני או תיאורטי בעיצוב, לעצב דברים בעצמו במחשב, רבים בוחרים להכין בעצמם את כרטיסי הביקור שלהם. 

טרם הדיון בשאלה האם נכון לעשות זאת באופן עצמאי או שמא עדיף לפנות לגורם מקצועי בתחום, כדאי להבין את חשיבותם של כרטיסי הביקור. כרטיס הביקור מאפשר לבעל עסק להעניק ללקוח פוטנציאלי מידע לגביו ברגע, באמצעות כרטיס אחד קטן. 

הכרטיס לרוב לא מכיל מלל רב ולמעשה רוב המידע שהוא מעביר בא לידי ביטוי באמצעות אלמנטים גרפיים שונים ובאמצעות העיצוב שלו. מכאן כי בהכנת כרטיס הביקור, יש לשים דגש על בחירת מלל מינימלי ומדוד אך מדויק, שמעביר בדיוק את המסר הרצוי; וכמובן, להקדיש תשומת לב מרבית להיבטים הגרפיים של הכרטיס.

 

היתרונות – עיצוב כרטיס ביקור לבד

אין ספק שבשאלת עיצוב כרטיס ביקור לבד, עולים יתרונות רבים לטובת הביצוע העצמאי. ראשית, עיצוב עצמאי של כרטיס הביקור מאפשר חיסכון בכסף משום שאין צורך לשכור את שירותיו של מעצב. 

כמו כן, עיצוב כרטיס ביקור לבד מאפשר לבעל העסק לדאוג כי הכרטיס ייראה בדיוק כפי שהוא דמיין. כאשר פונים למעצב, לעתים הוא עלול לעצב את הכרטיס בהתאם לטעמו האישי, והתוצר לא בהכרח יעלה בקנה אחד עם רצונותיו של הלקוח. 

לא תמיד נעים לנו להעיר או לבקש לערוך שינויים, בעיקר כאשר מרבית העבודה כבר נעשתה, ולפעמים אנחנו נאלצים להסתפק בתוצאות שאינן תואמות בדיוק את מה שציפינו לקבל. בעיקר עבור אנשים שיודעים מה הם רוצים ושיש להם ראייה עיצובית ברמה כזו או אחרת, עיצוב כרטיס לבד עשוי להוות פיתרון לא רע.

 

למה לפנות דווקא למעצב?

לצד המעלות הברורות של העיצוב העצמאי, ישנם גם יתרונות מובהקים לפנייה למעצב, המסבירים מדוע רוב האנשים בוחרים עדיין באיש מקצוע על מנת שיעצב עבורם את כרטיס הביקור. 

מכיוון שכרטיס הביקור מעביר מסר שהוא בעיקרו בלתי מילולי וגרפי, יש צורך בהבנה עיצובית מסוימת על מנת להעביר את המסר הנכון באמצעות אלמנטים עיצוביים כמו צבע, צורות, פונטים ועוד. 

מעצב גרפי בעל ניסיון יוכל לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, ולהפיק את כרטיס הביקור המדויק עבורכם. בסופו של דבר, כרטיס ביקור מוצלח גם יסייע לכם למקסם את הפוטנציאל של העסק שלכם, ובאופן הזה סביר שההשקעה בעיצוב מקצועי אפילו תחזיר את עצמה במהירות.

 

אנשים שקראו את המאמר הזה התעניינו גם ב: כרטיסי ביקור יוקרתייםכרטיסי ביקורמיתוג אירועים

שיתוף