הזמנה לחתונה שתוציא לאורחים שלכם את העיניים

הזמנות לחתונה שישאירו חותם – כל הטיפים המקצועיים

מתחתנים? יש תאריך? וסגרתם עם מקום בו יתקיים האירוע? מזל טוב! עכשיו אתם בשלב ההכנות הסופיות וההתארגנות. חלק מההכנות הוא הכנת ההזמנות לאורחים שלכם. הזמנה לחתונה כבר לא  מיועדת רק כדי להזמין את האורחים. עבור לא מעט זוגות, ההזמנות הן רק חלק ממערך המיתוג הכולל של האירוע, הן דרך נהדרת לביטוי אישי של בני הזוג. דרך להכניס אל האירוע הגדול שלכם משהו אישי מהחיים האישיים שלכם, מהסגנון העיצובי שאתם אוהבים ולפעמים אפילו מחוש ההומור המשותף.

 

הזמנות מעוצבות לחתונה הן מאסט בימינו!

הזמנה לחתונה נעשית בבתי דפוס כאשר הצוותים, יעצבו לכם הזמנות לחתונה בהתאמה אישית ועל פי ההשראה שתקבלו מהמבחר שכל בית דפוס יכול להציע. זוגות רבים מעדיפים לבחור בית דפוס שיעצב עבורם הזמנה מאפס. יש הזמנות מעוצבות שנותנות הצצה לאופי הישיר של הזוג, ללוקיישן ולאופי האירוע, וחלק פשוט שמות, אלמנטים שבני הזוג אוהבים. ובשורה התחתונה, הזמנה לחתונה שתוציא לאורחים שלכם את העיניים.

 

הזמנה לחתונה מבית Free-Print

הזמנות לחתונה דגם GL106

 

כדי שההזמנה לחתונה שלכם תהיה אטרקטיבית, חשוב לבחור בבית דפוס הדואג לכל הפרטים הקטנים עבורכם. בית הדפוס של חברת FreePrint יבצע עבורכם הדפסת הזמנות לאירועים אשר ממתגים כל אירוע בעיצוב ייחודי ובהתאמה אישית. צוות העובדים המיומן והגרפיקאים המקצועיים, ידאג לספק לכם הזמנה שתענה על הצרכים שלכם.

 

הזמנה לחתונה מבית Free-Print

הזמנות לחתונה דגם GL107

 

חברת FreePrint מציעה לכם מבחר עשיר של הזמנות לחתונה ומעניקה לכם אפשרות לקבל השראה לעיצוב ההזמנה לחתונה שלכם. חשוב להדגיש כי החברה מבצעת את עבודתה בשיטות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומאפשר לכם לקבל הדפסה איכותית בשיטת האינדיגו שהינה שיטה של דפוס דיגיטלי חדשני הפועל בשיטת הדפסה ישירה מהמחשב הקורא את הקובץ הגרפי אל הנייר ללא צורך בשלבי ביניים. הדפסת הזמנות בדפוס דיגיטלי משתלמת ביותר מאחר ואין צורך בכל שלבי הקדם דפוס. היא מקצרת תהליכים, מוזילה עלויות ומספקת לכם הזמנות לחתונה איכותיות ובכמויות הדרושות.

 

הזמנה לחתונה מבית Free-Print

הזמנות לחתונה דגם GL108

הזמנה לחתונה בעיצוב נהדר!

זאת ועוד, FreePrint הינה חברת דפוס הפועלת בתחום שנים רבות. הניסיון הרב, שיטות העבודה, המכשור והצוות המקצועי, יספקו לכם הזמנות לחתונה בעיצוב ייחודי, הדפסה איכותית ובכל כמות שתבחרו. במסגרת שירותי החברה, ניתן לבחור בשיטת דפוס נוספת היא שיטת הדפוס אופסט. תמונת הדיו מועברת מהפלטה עליה הוקרן הדף שעומד להיות מודפס לבלנקט (גליל גומי) ומשם לנייר המודפס. טכניקת דפוס זו היא שיטת ההדפסה הנפוצה ביותר בהיקפים מסחריים גדולים עקב איכות הדפסה הגבוהה והיעילות של השיטה. אם גם אתם רוצים לעצב הזמנה לחתונה שתפתיע את האורחים שלכם בעיצוב ייחודי ובהדפסה איכותית? FreePrint  תשמח להעניק לכם שירות מקצועי ואיכותי במחירים אטרקטיביים, אספקה עד לבית הלקוח ותוצאה מושלמת. לפרטים נוספים צרו קשר:

FreePrint – הלהב 6 (ביתן 226) חולון, 03-6877749

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *