עיצוב הזמנות לחתונה לבד

עיצוב הזמנות לחתונה לבד – האם זה כדאי?

עיצוב הזמנות לחתונה לבד – האם זה כדאי?

מזל טוב! סוף סוף התארסתם, ואתם מתחילים לתכנן את חתונת החלומות שלכם. 

אולם, שמלה, חליפה, טבעות, אטרקציות ועוד ועוד – אין ספק שהפקת חתונה דורשת הכנות רבות, ויש אין ספור דברים לדאוג להם. אחד הדברים הכי חשובים שתצטרכו לבחור במהלך ההכנות לחתונה הוא כמובן הזמנות החתונה שלכם. 

בעבר, הזמנות לחתונה היו מודפסות על כרטיסים פשוטים, מוכנסות לתוך מעטפה ונשלחות בדואר. כיום, זוגות רבים בוחרים דווקא לוותר על הניירת ולשלוח את הזמנות החתונה באמצעות האי-מייל, הוואטסאפ ורשתות חברתיות אחרות. 

אין ספק שהיום קשה לוותר על הפצת המסר באמצעות האמצעים הטכנולוגיים השונים, אולם חבל לוותר על ההזמנה הקלאסית, שהאורחים שלכם יוכלו לפתוח בבתיהם ולתלות על המקרר, ושתוכלו אתם למסגר או לשמור כמזכרת מיוחדת מהיום הגדול שלכם.

 

היתרונות של עיצוב הזמנות לחתונה לבד – האם זה כדאי?

שאלה שעולה לעתים קרובות בקרב זוגות העומדים להינשא נוגעת לנושא של עיצוב הזמנות לחתונה לבד – האם זה כדאי? 

זוגות רבים תוהים האם יוכלו לעצב בעצמם את הזמנות החתונה שלהם, ובכך להימנע מהעלויות הנוספות של שכירת מעצב גרפי על מנת שיעשה זאת. אין ספק שיש יתרונות רבים לעיצוב הזמנות החתונה לבד, כאשר בראשן ללא ספק החיסכון בעלויות, בעיקר לאור המחירים הגבוהים הרווחים בקרב ספקים שונים בתעשיית החתונות. 

יתרון נוסף עשוי להיות חיסכון בזמן – אין צורך לבחון ספקים שונים, לבחון את תיקי העבודות שלהם, לקבל הצעות מחיר וכדומה. כיום, תוכנות רבות ופשוטות לתפעול יכולות לסייע לזוגות בעיצוב הזמנות החתונה שלהם בעצמם במהירות. 

רבות מהתוכנות האלה אפילו חינמיות, ומציעות עיצובים מובנים רבים אשר מאפשרים לזוג פשוט לבחור את העיצוב המועדף עליהם, במינימום זמן ועלות ועבור תמורה לא רעה בכלל. 

 

אולי עדיף לפנות לספק?

לצד היתרונות העולים כתשובה לשאלה על עיצוב הזמנות לחתונה לבד – האם זה כדאי? אין ספק שישנם גם חסרונות שכדאי לקחת בחשבון. 

בימינו, לעתים קרובות, העלות של עיצוב הזמנות לחתונה אינה בהכרח גבוהה ולעתים אף משתלמת במיוחד, בעיקר כאשר רוכשים גם את שירותי ההדפסה מאותו ספק. אם כן, לא בטוח שהחיסכון הכלכלי משתלם, וייתכן שבתמורה לשקט הנפשי, לחיסכון בזמן העיצוב וכמובן – לעיצוב מקצועי, עדיף לפנות לספק. 

בין אם אתם מעדיפים לעצב את הזמנות החתונה שלכם לבד או להיעזר במעצב מקצועי, כדאי להתבונן בעיצובים שונים באינטרנט על מנת לגבש את הסגנון שלכם, וליצור הזמנת חתונה שתייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.

 

אנשים שקראו את המאמר הזה התעניינו גם ב: מיתוג אירועיםהזמנות לחתונה בזולהזמנות לאירועיםכרטיס הזמנה לחתונה

שיתוף