עיצוב ומיתוג אירועים בהתאמה אישית

עיצוב ומיתוג אירועים בהתאמה אישית

עיצוב ומיתוג אירועים בהתאמה אישית – טיפים לעיצוב מנצח

כשאנחנו מציינים אירועים שחשובים עבורנו במיוחד, משקיעים בהפקת אירוע מיוחד ומזמינים את כל המשפחה והחברים – אנחנו רוצים שהאירוע שלנו ייצרב בזכרונם, ולא ייתפס כסתם עוד אירוע לאוסף. 

אולם אין ספק שבשנים האחרונות, בהן תעשיית האירועים הולכת וצוברת תאוצה, האירועים שאנו מבקרים בהם כאורחים הופכים מפוארים יותר ויותר, ונעשה קשה יותר להפיק אירוע מקורי באמת. אם אתם מחפשים דרך להפוך את האירוע שלכם לייחודי במיוחד על מנת שאף אחד מהאורחים שלכם לא ישכח אותו בקרוב – כדאי לכם לשקול לעשות עיצוב ומיתוג אירועים בהתאמה אישית. 

הכוונה במיתוג אירועים היא לעיצובם על פי קונספט מסוים החוזר על עצמו, כך שאם מישהו ייתקל, למשל, גם בהזמנה שלכם לאירוע, גם במגנטים המצולמים של האורחים שלכם וגם בקישוטי השולחנות, הוא יוכל לזהות שכולם שייכים לאותו אירוע. באופן הזה, תוכלו ליצור חוט מקשר בין פריטים שונים באירוע שלכם, וליצור בדיוק את האופי והתדמית שאתם מעוניינים לשדר לאורחים, באופן שלא ניתן יהיה לפספס.

 

כך תבחרו חברת עיצוב ומיתוג אירועים בהתאמה אישית

אם החלטתם לפנות לבית עסק אשר יבצע עבורכם עיצוב ומיתוג אירועים בהתאמה אישית, מספר טיפים יוכלו לעזור לכם לבחור בדיוק את החברה המתאימה לסייע לכם. ראשית, לפני שאתם בוחרים חברה, מומלץ להציץ באינטרנט באתרים של חברות שונות ולבחון מה הפריטים שהן מציעות. 

לדוגמה, חברות מסוימות מציעות מגנטים המצורפים להזמנות, אחרות הזמנות מעוצבות, ונוספות מציעות מדבקות, תפריטים ייחודיים ועוד. כדאי לבחור בחברה המציעה כמה שיותר מהפריטים האלה, על מנת שתוכלו לבחור מתוך המגוון בדיוק את הפריטים שמתאימים לכם. 

טיפ נוסף הוא לבחון את תיק העבודות של החברה שאתם מעוניינים שתמתג את האירוע שלכם. כדאי לוודא שהקו העיצובי של אותה חברה לטעמכם, ואכן יתאים לקונספט ולאופי של האירוע שלכם באופן הטוב ביותר.

 

טרנדים במיתוג אירועים – אל תפספסו!

אין ספק שהפריט הראשון שכדאי לדאוג שיהיה חלק מעיצוב האירוע שלכם, הוא ההזמנות לאירוע. ההזמנות לאירוע מהוות סוג של כרטיס ביקור עבורו, ובאמצעותן המוזמנים נחשפים בפעם הראשונה לקונספט שבחרתם. 

ההזמנות צריכות לשקף, אם כן, את הקו העיצובי שבחרתם באופן המדויק ביותר. פריטים נוספים שנעשים פופולאריים יותר ויותר לצורך עיצוב ומיתוג אירועים הם מגנטים מעוצבים, אותם יכולים המוזמנים להצמיד למקרר כתזכורת לאירוע; תפריטים הממתינים לאורחים על השולחנות; פתקי הושבה ייחודיים שמתכתבים עם עיצוב האירוע כולו; מדבקות מגניבות שידאגו שהאורחים לא ישכחו את האירוע שלכם עוד זמן רב; ועוד.

 

אנשים שקראו את המאמר הזה התעניינו גם ב: מיתוג אירועיםהזמנות לחתונה בזולהזמנות לאירועיםכרטיס הזמנה לחתונה

שיתוף