גודל הזמנה

איך נבחר את הגודל של ההזמנה לחתונה?

 

לפני החתונה, בסביבות חודש, חודש וחצי, בסמוך לכל ההכנות הקדחתניות, מתחילים לחשוב על הזמנות ליום השמח ביותר בחיי הזוג. לא כולם מייחסים חשיבות לאלמנט של ההזמנות לחתונה. מאידך, הרבה זוגות אחרים מעניקים משנה חשיבות להזמנות לחתונה, תוך כדי חשיבה על עיצוב עם קונספט מתאים. אבל לא רק העיצוב הוא הכי חשוב, כי אם יש חשיבות ניכרת לאלמנט של גודל של הזמנה לחתונה. כדאי שלא תשגו בתכנון חתונה, טעות קטנה, עלולה לעלות לכם ביוקר, ותחייב הדפסה מחדש. מה שמתורגם לעלות נוספת. וחבל. יש להביא בחשבון מידות הזמנה לחתונה נכונות, ליצירת הזמנות לחתונה נכונות, שיתאימו כמו כפפה ליד לגודל של ההזמנות. את הגודל של ההזמנות קובעים רק בהתאם למעטפות שבחרתם מבעוד מועד.

מהו גודל הזמנה לחתונה סטנדרטי?

נהוג לחשוב שזה ממש לא משנה איך ייראו ההזמנות לחתונה, כל עוד הפרטים הרלוונטיים מצויים עליה. אך יש בכך טעות מיסודה. הזמנות לחתונה מהווה כמעין ראי לצפונות לבם של בעלי השמחה. הן נועדו לשקף את זהותם, מידת הקונפורמיות של בני הזוג כלפי החברה, האמונה שלהם והלכות דרכי החיים שלהם. לפני שאתם “רצים” להזמין הזמנות לחתונה, כדאי שתפנימו שבאמצעותן אתם מעבירים את המסר של הגדרת הזהות, למרות שלעתים היא עשויה להיראות כסוג של התרסה כנגד כל הסובב אתכם. כל בחירה שתעשו בהזמנה בהכרח מעידה על מי הם גיבורי התרבות שלכם, ומה הן תפישות, עמדות החיים, וכמו גם האמונות הכלליות שלכם. במציאות העכשווית, בבואכם לסגור על מקום האירוע, מרביתם יציעו לכם מעטפות להזמנות לחתונה בחינם. כאשר גודל הזמנה לחתונה סטנדרטי מבחינת המעטפות הוא אחד עשרה על עשרים ושלושה סנטימטר, והן שלושה עשר על תשעה עשר סנטימטר. הגודל של המעטפה למעשה קובע במישרין את הגודל של ההזמנה לחתונה. בשל כך גודל סטנדרטי של הזמנה לחתונה, הוא בממוצע עשרה על עשרים ושניים סנטימטרים או לחלופין שניים עשר על שמונה עשר סנטימטרים.

למה יש חשיבות להזמין מבעוד מועד הזמנה לחתונה גודל?

חשוב מאוד להזמין מבעוד מועד הזמנות לחתונה. בוודאי כאשר מדובר בחודשי הקיץ, שבהם כל הספקים, לרבות בתי הדפוס, בתפוסה מלאה. בנוסף לכך, בעונה הבוערת יש הרבה אירועים, ואם לא תתריעו מלכתחילה על האירוע שלכם, תגלו לאכזבתכם שרבים מהם לא יוכלו להגיע, בשל מחויבות לאירוע אחר, שאליו הם הוזמנו לפניכם. על מנת שלא תנחלו מפח נפש בעת הדפסת ההזמנות, כדאי שתיקחו בחשבון את האלמנט של הזמנה לחתונה גודל. כל הזמנה לחתונה יכולה להיות מיוצרת בגודל אחר. יש גודל של הזמנה לחתונה סטנדרטי, כפי שפורט לעיל, ויש הזמנה לחתונה בגודל הרבה יותר גדול, למעוניינים להשקיע יותר כסף ומחשבה לקראת היום הכי חשוב בחייהם.

גודל הזמנה לחתונה

גודל הזמנה לחתונה על מגנט

כיום, עם ההתפתחות של אירועי החתונה, נוספו לאירוע גם הזמנות על גבי מגנטים. היתרון שבכך בא לידי ביטוי בזה כי גודל הזמנה לחתונה הינו סביר בהחלט, ואינו מושלך לפח, כי אם נשמר על המקרר. מכיוון, שכאמור, המוזמנים לאירוע מקבלים הזמנה מנייר ומיד, בכוונה או שלא, משליכים אותה לאשפה, לא קיימת כל תזכורת על תאריך החתונה. וכאשר מדפיסים הזמנה לחתונה על גבי מגנט, עם גודל של הזמנה לחתונה מתאים, אורחי החתונה יכולים לתלות את ההזמנה על דלתות הבית, כמו גם על המקרר, ובכך ניתנת להם תזכורת תמידי לאירוע החגיגי. בעת עיצוב הזמנה לחתונה על מגנט, יש להבין, כי לא מדובר על הזמנה לחתונה סטנדרטית. העיצוב, וכן הזמנה לחתונה גודל יהיו שונים. הגודל שלה יותר קטן. עם כל היתרונות בכך, נודעות לכך גם חסרונות, שמתבטאים בכך שניתן להכניס להזמנה לחתונה פחות פרטים. המלל יהיה מצומצם, מינימלי.

שיתוף