כרטיס ביקור

כרטיסי ביקור יוקרתיים בפרי פרינט כי העיצוב אומר הכל

כשמוסרים כרטיסי ביקור יוקרתיים ללקוחות פוטנציאליים, מעבירים אליהם המון מידע על העסק ועל עצמכם. מידע כמו למשל – פרטי ההתקשרות, שם פרטי ומשפחה, ושם בית העסק, מהות התפקיד, ומה לא? אך זה לא מה שאמור לעשות את מרבית הרושם. מה שכן יעשה הוא מעין דיווח לבני אדם אודות האתוס של בית העסק שלכם. עיצוב כרטיסי ביקור מדגיש היבטים שבכם. החל מן ההבלטה הנוכחית שבהם וכלה באיכות הכתוב בהם. הצופים בהם מקבלים רמז אודותיכם ואודות העסק שלכם. ועל כן, הקפידו על עיצוב אקסקלוסיבי, מרמז ומכיל.

 

מה זה למעשה כרטיס ביקור עיצוב?

כשדנים אודות כרטיס ביקור עיצוב, צריך להבין שמדובר על כלי שיווקי, שאמור למתג אתכם באופן תמציתי, אינפורמטיבי ומושך את עין המתבונן. הוא מהווה פלטפורמה מהירה ומתומצתת לקהל היעד שלכם, ואף מפתה אותו להתוודע אליכם, ולהכיר אתכם יותר מקרוב. כאשר מדברים אודות כרטיס ביקור יוקרתי, יש להבין שהמלה יוקרתי מתייחסת לכרטיס ביקור מעוצב, מסוגנן ועשוי ברמה גבוהה. על הכרטיס הביקור היוקרתי להציג תחושה של הוד והדר. גם להציג את המוניטין שלכם והן לתת לכם יתרון על פני המתחרים שלכם. כל המהות היא למעשה למשוך כראוי את תשומת לבם של הלקוחות הפוטנציאליים.

כרטיסי ביקור יוקרתיים

לפי מה נקבע עיצוב כרטיס ביקור מחיר?

עיצוב כרטיס ביקור מחיר מורכב מכל מיני פרמטרים. כל אחד בנוי באופן שונה, אבל נביא בפניכם את עיקרי הדברים. כדלקמן –

  • כדאי שתדעו שהמחיר של עיצוב כרטיסי ביקור אינו רב. וזאת משום שבמהלך השנים כרטיס הביקור הפך למוצר צריכה בסיסי, ושאינו מותרות, בשביל כל מי שמציעה שירות או מוצר כלשהוא. ברם, קיימים משתנים שמשפיעים על התמחור שלו. רק אתם יכולים לשלוט על אותם משתנים, ובאופן הזה יהיה באפשרותכם להבין עד כמה אתם מעוניינים להשקיע כספית בייצורו. אם יותר ואם פחות.
  • מה שמשפיע על תמחור כרטיסי הביקור היוקרתיים הוא החומר שממנו הם עשויים. ככל שהחומר הוא איכותי יותר, כך בהתאמה המחיר עולה. בדרך כלל נהוג להדפיס כרטיסי ביקור על גבי נייר כרומו איכותי, וזה מספיק למדי. אך בחירה בחומר איכותי יותר, כמו למשל – פלסטיק, תעלה מידית את מחירו.
  • ניתן לעצב את כרטיס הביקור מתוך עיצובים שכבר קיימים ברשת, ללא עלות. ואז לגשת לבית הדפוס שרק יבצע את ההדפסה עבורכם, כולל העיצוב. מאידך, ניתן לפנות לשירותי מעצב גרפי מקצועי, שיעצב לכם כרטיסי ביקור יוקרתיים, מה שיגבה תג מחיר גבוה יותר, מן הסתם. הדרך הכי כדאית היא לפנות לבית דפוס מקצועי, שכבר מעסיק מעצבים גרפיים, שכל השירותים תחת אותה קורת גג.

מה חשוב לדעת על תהליך עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים?

לא כולם מבינים בתחום של עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים. וזה בסדר. על מנת להבהיר לכם את העניין, נציג בפניכם כמה אלמנטים חשובים, כלעיל –

  • תהליך , עיצוב כרטיסי ביקור מיוחדים צריך לבצע סינרגיה של הנחיות מיתוג. הווה אומר – שילוב של מרכיבי המיתוג האלמנטריים, שמופיעים בכל חומר עסקי שלכם. כגון – עלון או נייר מכתבים. עשו שימוש בטיפוגרפיה, בלוגו ובצבעים המאפיינים אתכם. באופן הזה לקוחות פוטנציאליים מיד יזהו שמדובר בכם, ויבחרו לרכוש את השירות שלכם.
  • כאשר דנים על עיצוב כרטיסי ביקור, יש לשלב פרמטרים מודרניים, קצת שאיבת השראה מהעולם הטכנולוגי. באפשרותכם להיעזר בקוד שמפנה את קהל היעד שלכם לף נחיתה, בו יש דגש למידע הרלוונטי, שאינו מופיע בכרטיס הביקור. כמו למשל – מוצרים, אפיקי שירות, מבצעים והנחות, וכיוצא בכך.
  • על מנת לעצב נכון כרטיסי ביקור, יש לעשות שימוש בתבניות. במידה ואתם מנוסים בכל מה שמתכתב עם העיצוב הגרפי, כדאי להתחיל עם תבניות של כרטיסי ביקור. הדבר כה רצוי מכיוון שהכול פתוח לבחירה ולהחלטה שלכם. חרף העובדה שתחילת דרככם תהיה עם עיצוב שהוגדר מלכתחילה, הנכם עדיין עשויים להתאים את העיצוב באופן אישי במיתוג של העסק שלכם. כך תוכלו להשיג כרטיסי ביקור יוקרתיים, באופן שימצא חן בעינכם.
  • כרטיסי ביקור מעוצבים עוסקים באיזון. במידה וכרטיסי הביקור לא כוללים הרבה פרטים או גוונים, זה מצוין. עומס מרבי יוצר תחושה של מעמס בעיני המתבונן. בשל כך כי הנכם מעוניינים בכרטיסי ביקור יוקרתיים, תנסו להשיג את כל מה שהפוך לכרטיסי ביקור רגילים. עבור זה תמקדו את תשומת הלב שלכם ביצירה, כאמור, של תחושת האיזון. כגון – רקע של צבעים בהירים, או לחלופין צבעים כהים, באמצעות טיפוגרפיה בהירה, למשל. באמצעות אותה הניגודיות משיגים שהדברים החשובים שברצונכם להדגיש “יזנקו” מן הכרטיס ביקור ישר לעיני המתבונן בהם.

שיתוף