מיתוג אירועים עם מתנות לאורחים

מיתוג אירועים עם מתנות לאורחים

מיתוג אירועים עם מתנות לאורחים

 

אין ספק כי עולם האירועים השתנה לבלי הכר. אנשים משקיעים מכל הכיוונים. זה כבר לא רק אוכל ומוזיקה, זה גם קבלות פנים, גימיקים, מופעי זיקוקים וגם מתנות לאורחים. יש בזה משהו מאוד יפה שהאורחים מגיעים לכבד את בעלי השמחה, ואלה גומלים להם באיזו מתנה. אבל האמת היא שהמטרה היא לא רק לתת את הזמנות לחתונה אלא משהו נוסף לאורחים בדמות מיתוג אירועים עם מתנות לאורחים. מתנות עליהם רשום השם והתאריך של האירוע וככל שהמתנות יהיו יותר שוות, ככה לא ישכחו את האירוע הזה הרבה זמן.

מיתוג אירועים לקוח מעולמם של העשירים. אצלם יש לומר כאשר יש אירוע, הם מסוגלים לחלק לאורחים שלהם קופסה עם טבעות חריטה, שעוני זהב ועוד כל מיני פינוקים. בישראל מסתפקים במתנות יותר צנועות, אבל אין ספק שהן עושות שמח ונחמד וצבעוני ובעצם מדוע לא?

 

איזה מתנות יש לאירועים? מיתוג אירועים עם מתנות לאורחים

 

באמת שכאשר מדובר ברעיון של מיתוג אירועים עם מוצרי פרסום ומתנות לאורחים, אין גבול לדמיון ואפשר בעצם לעשות הכול. המיתוג בא לידי ביטוי בעצם ששמו של בעל השמחה או שמם של החתן והכלה במקרה של חתונה מודפס על מתנה כלשהי, וזו מחולקת לאורחים מהם. 

האפשרות להטביע שמות וכל דבר אחר שרוצים על כל מתנה, היא משום ההתפתחות והטכנולוגיה המשוכללת של הדפוס הדיגיטלי. זה מאפשר להדפיס על כל דבר ולכן יש המון אפשרויות של מתנות יפות והבחירה היא עניין של טעם. 

אתם יכולים להזמין הדפסה של השמות שלכם על בובות של חתן וכלה מלוגו, אתם יכולים ללכת על קופסאות ממתכת בצורת לב שחור ולבן כמו חתן וכלה, קופסאות מכל מיני חומרים, תיק רשת עם דמויות של חתן וכלה ומפה השמיים הם הגבול.

 

מתנות לאירוע בר או בת מצווה

 

לא רק בחתונות נהוג היום לחלק מתנות לאורחים אלא גם באירוע בר ובת מצווה. מיתוג אירועים עם מתנות לאורחים מתאים לכל אירוע בעצם. בובות קרטון עם כתר על הראש, חולצות מודפסות לחתונה, קופסאות בצורת לב עם שמה של כלת האירוע. תיק בת מצווה, עציצים שהם תרומה לקהילה. בליסטר מסטיק מעוצב, מארז הכולל מגירה בעיצוב אישי ועוד.

נהוג בדרך לכלל למתג את ההזמנה בצבעים של האירוע או בצבעי המתנות ואז עושים מיתוג רצוף. כמובן שיש ללכת לבית דפוס אחרי שרוכשים את המתנות כדי שידפיס עליהם את שם בעלי השמחה.

שיתוף