כרטיס ביקור

כרטיסי ביקור מעוצבים

כרטיסי ביקור מעוצבים – חשיבות של עיצוב נכון

כל בעל עסק יודע כי חלק בלתי נפרד משיווק העסק הוא הפצת כרטיסי ביקור. כרטיס הביקור של העסק שלך הוא הפנים של העסק וכדאי שיהיה יוקרתי, איכותי משדר מקצועיות אמינות ואחריות. כרטיס הביקור של העסק שלך כולל את שם העסק שלך את פרטי ההתקשרות עמך וכדאי שיהיה מעוצב באיכות, עשוי באופן מקצועי שיעביר את המסר הנכון לגבי העסק.

מהו כרטיס ביקור מעוצב ?

כרטיס ביקור צריך שיהיה מעוצב, מאחר ובדרך כלל משתמשים בו נושאי תפקידים ייצוגיים בחברות וארגונים ומנהלים. ובדרך כלל הם ימסרו את כרטיס הביקור בתחילת פגישת עסקים או בסופה.

כדאי שתהיה התאמה בין החברה , הלוגו של החברה, ערכי החברה לבין כרטיסי ביקור מעוצבים המייצגים את החברה ולכן ניתן לראות היום מספר רב של בתי עסק המשקיעים בעיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים מחמרים משובחים כגון נייר כרומו, ועוד.

איך מזמינים כרטיסי ביקור מעוצבים ?

היום ניתן בקלות וביעילות, במקום אחד להזמין ולייצר עבור כל העובדים הזקוקים לכך בעסק, כרטיסי ביקור מעוצבים ויוקרתיים הנושאים את לוגו החברה ואת שמו של נציג החברה ופרטי ההתקשרות עימו.

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של חברה המתמחה בייצור כרטיסי ביקור מעוצבים, לבחור מהמגוון הקיים או לעצב על פי רצונכם, כרטיס ביקור יוקרתי לעסק. תוכלו לבחור צבעוניות על פי צבעי החברה, להוסיף את לוגו החברה, ולעצב רקע מתאים וכן לבחור את הגופן המתאים, לשלב מילים בעברית ובאנגלית וגם להזמין מספר בלתי מוגבל של כרטיסי ביקור מעוצבים עבור החברה או העסק שלכם.

מהו הסטנדרט של כרטיסי ביקור מעוצבים ?

להלן מספר כללים בעיצוב כרטיסי ביקור:

גודלו של הכרטיס הסטנדרטי הוא 5X9 סנטימטר. המתאים לארנק. 

עובי הנייר של כרטיס ביקור הוא 300 גרם. על מנת שיהיה מספיק קשיח ולא יתקמט.

מומלץ לניילן את הכרטיס לאחר עיצובו במכונת למינציה השומרת על איכות הצבע וההדפסה לאורך זמן רב, וגם יעילה נגד שריטות, לכלוך או רטיבות.

בנוסף כדאי להשקיע מעט מחשבה ויצירתיות, לבדוק ולחקור מהו העיצוב היוקרתי הנכון לכם ביותר. לדוגמא מהו צבע הלוגו של החברה ? אולי כדאי לבחור עבור צבע הרקע של הכרטיס את הצבע המנוגד לצבע הלוגו כך שהלוגו יהיה בולט ביותר. עיצוב גרפיקה איכותית, מיוחדת וכזאת שנותנת בידול ייחוד ובולטות לפרטים המודפסים על גבי הכרטיס היא שלב חשוב להצלחת הכרטיס בשיווק העסק שלכם.

 

שיתוף