כרטיסי ביקור מיוחדים

כרטיסי ביקור מיוחדים

כרטיסי ביקור מיוחדים- יצירת מיתוג לעסק

 

מדוע יש צורך במגוון של כרטיסי ביקור מיוחדים שיעשו על הלקוחות את הרושם המתאים, ואיך זה קשור לתדמית שרוצים ליצור.

גם כיום בעידן הדיגיטלי, למרות שיש לאנשים כרטיס ביקור דיגיטלי אותו הם שולחים ללקוחות שהם רוצים לשמור אתם על קשר, עדיין אין כמו אותו כרטיס ביקור קטן ואנושי שמוצא את עצמו בתוך קופסת כרטיסי הביקור על שולחנו של מי שקיבל אותו.

אומנם אנחנו חיים היום בעידן בו את המידע שיש על כרטיסי הביקור, אפשר למצוא בקלות באינטרנט, אבל עדיין צריך לזכור את השם והטלפון ולא לשכוח להתקשר, ונוכחותו של כרטיס הביקור מזכירה למי שקיבל אותו, כי בבוא היום הוא יוכל להשתמש בכרטיס הזה כאשר יזדקק לשירות מבעליו.

 

אז מהם בעצם כרטיסי ביקור מיוחדים? 

 

כרטיסי ביקור מיוחדים, הם יותר מושקעים הן בעיצוב והן בחומר ממנו הם עשויים מהכרטיסים הרגילים. יש כרטיסי ביקור עם הבלטה עיוורת, יש הבלטה בפויל כסף או זהב או בצבע פנינה. כרטיסי ביקור אשר חלק שלהם צבוע בלכה סלקטיבית. אפשר לומר כי כרטיסי הביקור האלה מדיפים יוקרה ואף אחד לא יעז להשליך כרטיס כזה לפח.

הם יכולים לקשט של שולחן של מנכ”ל, להיות חלק מסטטוס כרטיסי הביקור שלו בתוך הקופסה המיוחדת על השולחן. הם משדרים מוניטין וסטטוס גבוה, והם עושים רושם של יקר ויוקרתי ובצדק. מי שמזמין כרטיסי ביקור כאלה הוא אדם אנין טעם, אבל גם בעל מקצוע יוקרתי.

 

מה זה הבלטה בפוייל?

 

רבים משלל כרטיסי ביקור מיוחדים המודפסים היום, נעשים עם גימור מרשים מאוד שקוראים לו פויל מתכתי. זוהי תוספת המאפשרת לצבוע אזור מסוים בהזמנה או בכרטיס ביקור או בכל ניירת אחרת בגימור מבריק ובמרקם מתכתי. בדרך כלל יש פויל בצבעים של כסף או זהב אבל אפשר לעשות את הגימור הזה גם בצבעים אחרים.

אין ספק שעולם הדפוס התפתח מאוד ויש המון גורמים שקובעים את איכות המוצר שאתם מדפיסים. זה מתחיל מבחירת סוג הנייר, העיצוב, איכות ההדפסה ועל כל אלה יש תוספות כמו הפויל המתכתי האמור, אשר מקנה להדפסה ולעיצוב משהו ייחודי מאוד. יש העושים גם כרטיסי ביקור עם ציפוי לימינציה, הבלטות בלכה סלקטיבית, חיתוך שלצורות וגוון רחב של הטבעות או הבלטות איכותיות ויפות. 

יד לציין כי תוספת של פוייל מתאפשרת היום בגלל טכנולוגיית ההדפסה הדיגיטלית בשילוב מכונות בשם סקודיקס. תחילה עובדים עם דבק אשר בעזרתו מצמידים את הפויל אל המוצר. התוצאה בהחלט מרהיבה וזו הסיבה שלהרבה מאוד אנשים יש כרטיסי ביקור מוטבעים בפויל בגווני מתכת שונים. 

כרטיסי ביקור מיוחדים – להנות ממיתוג יחודיי

גם בעידן האינטרנט בו אנו חיים, עסקים רבים מקודמים באמצעות הרשת, הפייסבוק, הרשתות החברתיות או סתם אתרים.

אך למרות זאת, ישנה טכניקת שיווק אחת קלאסית, שעודנה חשובה ביותר וכמובן נעשה בה שימוש רב והוא כרטיסי ביקור לעסקים. בין אם מדובר בעסקים גולים או בעסקים קטנים.

שימוש בכרטיסי ביקור, משווק את העסק , מגביר את המודעות ומאפשר למשוך תשומת לב ועין מכל לקוח פוטנציאלי ולהישאר בתודעה שלו לאורך זמן.

כרטיסי ביקור של עסק או של אדם, הוא הפתח הראשון להתרשמות עליו. זה מעיד על מקצועיות ואיכות של העסק, והינו חלק מהמיתוג של העסק כולו.

בבחירת כרטיסי ביקור לעסק שלך, חשוב שכרטיסי הביקור יהיו מעוצבים בצורה ייחודית, נעימים לעין ומקוריים. חשוב שהכרטיס ביקור יציג בבירור ובבולטות את סוג העסק דבר שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים.

לפיכך, עיצוב כרטיסי ביקור היא אומנות בפני עצמה, חשובה ומורכבת. על מנת  שכרטיסי הביקור לעסק שלך ישיגו את מטרתם, יש לבחור בבית דפוס אשר מיומן בתחום ושידע להפיק עבורך

כרטיסי ביקור בצורה מוצלחת ואפקטיבית.

כרטיסי ביקור לעסקים קטנים וגדולים

אם גם אתם בעלי עסקים קטנים או גדולים, רוצים להפיק כרטיס ביקור לעסק שלכם ואתם שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים? התשובה כמובן מתחילה בבחירת בית הדפוס המתאים עבורכם.

חברת FreePrint, בית הדפוס המוביל במדינה והמתמחה במגוון עבודות דפוס מסוגים שונים וכן בהדפסת כרטיסי ביקור לעסק שלך בעיצוב ייחודי, הדפסה איכותית, אספקה בכל כמות נדרשת ומשלוח עד לבית הלקוח.

מציעים לכם מבחר עשיר ומגוון של כרטיסי ביקור לעסקים, אשר יסייעו לכם רבות בעיצוב הייחודי והמקורי של כרטיס הביקור לעסק שלכם.

בדקו עוד עבודות שלנו כאן.

 

עיצוב כרטיסים במהירות ובאיכות

עבודת ההכנה  והעיצוב של כרטיסי הביקור מתחיל בהכנסת פרטי העסק שלכם  (שם, טלפון, כתובת, מייל, אתר אינטרנט וכו’) הכתובים בבירור. השלב השני בעיצוב כרטיסי הביקור הוא עיצוב הלוגו. לוגו הוא סממן ויזואלי של העסק המסייע לבני אדם לזכור את העסק שלכם. אם אין לכם כזה, צוות הגרפיקאים המיומן של FreePrint יעצב עבורכם לוגו המאפיין אתכם ואת העסק שלכם. ישנם סוגים רבים של לוגואים, והם לא חייבים להיות ציוריים. ניתן ליצור לוגואים גם מאותיות וטקסט בלבד.

שפת מותג ברורה

כרטיס הביקור שלכם צריך לדבר ״באותה השפה״ עם שאר מרכיבי העסק. חשוב להקפיד על עיצוב כרטיס ביקור שייראה כחלק בלתי נפרד מהמוצרים של העסק. כרטיס ביקור טוב ומוצלח צריך לשקף את העסק. בבחירת אלמנטים גרפיים כמו פונט, חיתוך, צבע ונייר, חשוב כי הללו יותאמו לאופי העסק והשירות שהוא מעניק. חברת FreePrint תשמח לעצב, להפיק ולהדפיס עבורכם כרטיסי ביקור לעסק שלכם במקצועיות רבה, באיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

ראו עוד: הזמנות לחתונה | הזמנה לבר מצווה | בית דפוס | כרטיסי ביקור 

שיתוף