הזמנות מרגשות לחתונה

זוגות רבים משקיעים את מלוא הזמן והמרץ שלכם על מנת להפיק את יום החתונה שלהם בצורה מושלמת. הזמנות לחתונה הן החוליה המקשרת בין המוזמנים לבין האירוע עצמו. כפי שאתם מתרגשים ביום חתונתכם, כך רצוי שתרגשו גם את האורחים שלכם. כשאנו אמרים “הזמנות מרגשות” אין הכוונה לסגנון אחד ספציפי, אלא לסגנון העולה בקנה אחד עם הסגנון האישי והייחודי לכם.

ציטוטים ואמרות שפר

יש זוגות שיתחברו לאמרות שפר או לציטוטים מפורסמים, שידוע לאורחים כי הם מזוהים איתם ברמה זו או אחרת. ציטוטים אלו יכולים בהחלט לטעת גורם מרגש דווקא בגלל הקשר שלהם לזוג הנישא ואף להעלות חיוך על שפתיהם…

נוסטלגיה

יש זוגות אחרים שמחברים לסגנון הנוסטלגי הם יבחרו לשלב בעיצוב ההזמנה תמונות ילדות שלהם / תמונה מתקופת החברות שלהם וכדומה. הפן הנוסטלגי יכול לקבל ביטוי בסוג הנייר של ההזמנה, בצבעים השולטים או בפונט עצמו. פן נוסטלגי יכול להתקבל גם באמצעות ניסוח מיושן.

גורם מפתיע

ישנן הזמנות לחתונה המשלבות גורם מפתיע הנעוץ בעצם עיצוב ההזמנה עצמה- בגוף ההזמנה. “כיס נסתר” , ניואנס או גורם מפתיע אחר… גורם מפתיע תמיד מחמם את הלב ומעניק להזנה את ה”שיק” שלה.

ניסוחים מרגשים

הזמנות לחתונה יכולות להיות מרגשות גם בזכות הניסוח והמלל. כן, אמנם נכום הוא שעל הניסוח לכלול את הפרטים הטכניים הקשורים ליום האירוע ולמיקום, אולם למילים יש כוח, וכפי שהן יכולות לשעמם או לעייף הן יכולות לרגש ולסקרן.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *