הזמנות לחינה

עיצוב ונוסח: הזמנות לחינה

עיצוב ונוסח: הזמנות לחינה

 

טקס החינה, יכול להיות משמעותי ומושקע עבור אנשים מסוימים – ואותם אנשים, יכולים לבחור ולייצר הזמנה לחבריהם וקהילתם – ולהזמין אותם בדרך מעוצבת, ססגונית “ומושקעת”, לטקס החינה המתקרב.

 

מה צריכות לכלול הזמנות לחינה?

בהכנות מסוימות, טרם טקס החתונה – בעבור עדות מסוימות, ואנשים מסוימים שבוחרים לעקוב אחר המסורת – יש טקס חינה. הטקס מגיע משנים קדומניות, ומביא איתו מסורת שבטית, מימים עברו – שאנשים מסוימים, שמחים לכבד ולהמשיך לתוך אירוע איחודם וחתונתם. עקב כך שמדובר בטקס, ומזמינים אליו אנשים – ייתכן שיש עניין לייצר עבורו הזמנות. על כן, בהינתן כך שזה מה שאנחנו מעוניינים לעשות, עולה השאלה – איך ליצור את ההזמנה?

ובכן, 2 מרכיבים עיקריים בה, שחברת פרי פרינט בכל אופן יכולה לייעץ לגביה, מתוך ניסיונה בעולם ההדפסות – הם אלו של עיצוב הזמנה לחינה. כן, עיצוב הזמנות, כמו גם נוסח הזמנות לחינה – הינם אלמנטים חשובים ומהותיים בדבר. בכתבה זו, נשתדל להעניק היבטים מסוימים בכל הנוגע למיתוג אירועים, כדרך הזמנות מעוצבות לחינה – כמיטב יכולתנו להעניק את המירב שנוכל, בנושא של עיצוב הזמנות לאירועים.

בישראל, טקסי החינה יכולים להיות מן הסוג התימני, ההודי, המרוקאי – וכיוצא בזה, ולכל טקס, סגנון משלו. כמו שלכל אדם, החוגג – יכול להיות סגנון משלו. באופן דומה, להזמנות יכול להיות עיצוב משלהן, הקשור ספציפית לאתניות של הטקס, של המשתתפים ולמסורת שרוצים לחגוג – כמו גם, של סגנון אישי – של החוגגים.

 

לבחור את נכונה עיצוב הזמנות

באתר פרי פרינט,  ניתן לגלות שירותי הדפסות להזמנות מעוצבות לחינה – במגוון סוגים, סגנונות וגדלים. ועם זאת, בסופו של דבר יהיה עניין לבחור עיצוב ונוסח: הזמנות לחינה מדויקים, גודל, סוג נייר, עובי,. באם לא מדובר בהזמנה דיגיטלית, כמו זו שניתן לבקש כעיצוב הזמנה להורדה, כביכול – הרי סביר שמדובר בהזמנה שמדפיסים, ואולי תיכנס למעטפה. על כן, אם יש מעטפה בגודל סטנדרטי, הרי שגודל ההזמנה עצמה אמור להתאים לחלל המעטפה.

ספציפית לאתר פרי פרינט – ניתן לבחור מספר סוגי נייר, כמו כרומו, אייס, טינטורנטו, נטול עץ, נטונו, פנינה. ובשלל גדלים, המתאימים לשלל גדלי מעטפות שונות. באתר, ניתן לבחור מתנות שונות שניתן לצרף להזמנה, בין אם מדובר בברכת הבית, במדבקות, במוקאפ (דימוי דיגיטלי להזמנה) שניתן לשלוח בוואטאספ, וכיוצא בזה. כמו גם, ניתן לבחור אילו סוגים מעטפות רוצים עבור ההזמנה.

הזמנות לחינהלדוגמה, הזמנה זו לטקס חינה,  מדגם H78 הנראית כך

מאפשרת את כל התוספות שציינו קודם. וישנם דגמים רבים באתר, שיכולים להציע סגנונות שונים, או אפשרויות נוספות – עבור הזמנה שאמונה על מיתוג אירועים.

הנוסח בהזמנה, לחלוטין יכול להיות מאולתר – ועם זאת, אפשר לכלול את הפרטים הסטנדרטיים, כמו תאריך, זמן מדויק, מקום, מי מארח, מי חוגג, ופרטים נוספים הקשורים לאירוע ובאירוע.

 

תוספות אפשריות לביצוע עיצוב הזמנה לאירוע

בין התוספות שניתן לכלול, עבור שירותי הדפסה, הינן גלופות – שכמו יתהוו כטקסט, המובלט על גבי ההזמנה. אם פעם יצא לנו להעביר את היד, על שער של ספר, ולהרגיש בטקסט בולט – ייתכן שחשבנו שמדובר באפקט מושך ומיוחד, שכנראה מספר על השקעה נוספת, שעשו מפיקי ויצרני הספר – כדי להבליט את ההערכה שלהם אליו. ואכן, במהדורות רבות מיוחדות, האפקט יכול להופיע. בין אם ברמת הבלטת הטקסט, או שקיעתו.

הסיבה שאנו מציינים זאת, היא כי על ידי שימוש בשירותי ההדפסה, ועיצוב ההזמנות של בית הדפוס של פרי פרינט – תינתן האפשרות לבצע התאמה אישית ברמה דיי גבוה, באמצעות עיצוב הזמנה להורדה. ייתכן אף, שרבים מהרצונות שנוכל להביע, יכולים להגיע לכדי יישום והצלחה בידיים המקצועיות של בית הדפוס הנ”ל, אם כי כל מקרה לגופו – ואנחנו יכולים לכל הפחות להביע את הרצון שלנו, ולראות אם יש לו מענה בבית הדפוס.

יתרה מכך, בהנחה שיש לנו חזון כיצד נרצה שהזמנת החינה שלנו תיראה – נוכל להתחיל ולבדוק אם ניתן להביע אותו, כדרך הדוגמאות הנתונות באתר, או ליצור דבר מה חדש עם בית דפוס, כזה או אחר, ואפילו עם פרי פרינט.

שיתוף