הזמנות לחתונה מגילה

הזמנות לחתונה מגילה – הגיע הזמן לגוון

לאורך השנים הזמנות לחתונה מתאפיינות בדרך כלל בסגנון דומה. בדרך כלל ההזמנות הן מרובעות, בגודל סטנדרטי, בצבעי לבן, קרם או פסטל. גם התוכן המופיע על ההזמנות נוטה לחזור על עצמו, בפונט מעוגל וקלאסי. אולם בשנים האחרונות אנחנו רואים שאחד הדברים העומדים לנגד עיניהם של הזוגות המתחתנים הוא דווקא הייחודיות: כולם רוצים שהחתונה שלהם תהיה הכי מיוחדת, שונה ובלתי נשכחת. השוק של ספקי החתונות מציע מגוון בלתי נתפס כמעט של אולמות וגני אירועים, ובנוסף למגוון זה, יותר ויותר אנשים בוחרים דווקא לציין את האירוע החשוב בחייהם בלוקיישנים ייחודיים ברחבי הטבע כמו חופי ים או קרחות יער. יש אין ספור סוגים של פירוטכניקות, זיקוקים ותוספות מפתיעות אחרות שמטרתן להדהים את האורחים ולהוסיף ייחודיות לאירוע המרגש. את המועד המועדף בשבוע – יום חמישי בערב, החליפו חתונות שישי צהריים לוהטות. אז איך אפשר להכניס קצת פלפל וגיוון גם בהזמנות לחתונה? בואו נראה.

 

הזמנות לחתונה במגילה מאת FreePrint

 

הזדמנות לשקף את עצמכם

חשוב לזכור שההזמנות לחתונה שלכם, מלבד טבעת האירוסין הנוצצת, הן הדבר הראשון שהאורחים נחשפים אליו לקראת האירוע המיוחד. בהיותן כאלה, הן מהוות הזדמנות פז להכניס מעט מהאופי ומהזוגיות שלכם לתוך מעטפה, ולהעביר אותו מודפס ומעוצב ישר לאורחים שלכם. בחירת הצבעים למשל, היא כלי טוב על מנת להעביר את האופי שלכם בהזמנה. הזמנות לחתונה בתוך קופסה יפה ומהודרת קשורה בסרט מבריק משדרות יוקרה ואלגנטיות, ויכולות להתאים במיוחד לזוגות שמעוניינות בחתונה קלאסית ויפה. אם תבחרו לעצב את הקופסה כקופסת מתנה צבעונית וחגיגית, האורחים שלכם יספגו את הססגוניות והקלילות הצפויות באירוע.

 

הזמנות לחתונה מגילה – אפשר לשבור את החוקים

ומי בעצם קבע שהזמנה לחתונה צריכה להיות תמיד באותה צורה? מרובעת, בתוך מעטפה? מה דעתכם על הזמנות לחתונה מגילה, מגולגלות, קשורות בחוט? אין ספק שהאורחים שלכם ישמחו לקבל בדואר הזמנה שנראית כמו מגילה קטנה שקפצה מתוך ימי הביניים היישר לתוך המאה ה-21. הזמנות לחתונה הן הזדמנות להתפרע! מגוון בתי העסק המציעים הזמנות מעוצבות לחתונה ישמחו לעזור לכם לשבור את החוקים ולחשוב בגדול. עוד רעיון מיוחד הוא הזמנות שניתן לקרוא באמצעות משקפי תלת מימד, שיגרמו לאורחים שלכם להעריך את המקוריות. לא משנה באיזה גיל, אי אפשר שלא להתלהב ממשקפי תלת מימד שגורמים לזוג המאושר לקפוץ פתאום מהכרטיס השטוח ולהפוך לדמויות בנות שלושה ממדים. אם אתם רוצים חתונה בלתי נשכחת באמת – אל תתביישו לצאת מהקופסה.

שיתוף