כרטיס ביקור 2021

כרטיסי ביקור מעוצבים

כרטיסי ביקור במאה ה-21 – מה עושים איתם בימינו ואיך אפשר לקבל כרטיסי ביקור מעוצבים?

בעסקים כמו בעסקים, אנחנו בעסק של ליצור חיבורים. לא בכוח, לא בהכרח – אלא שמתוקף ההיכרות, מתוקף כך שאנחנו מנכיחים את עצמנו במרחב, מבטאים את עצמנו ומאפשרים לאחר להכיר אותנו – קשרים יכולים להיווצר. על כן, באם פגשנו אדם, והייתה לנו שיחה טובה – אבל היי, צריך ללכת, אין זמן להחליף מספרי טלפון (או שמסיבה כלשהי אנחנו לא כל כך מעוניינים), הרי שניתן להעניק כרטיס ביקור. כרטיס ביקור הוא מעין הזמנה להישאר בקשר, גם בלי להגיד יותר מדי.

מדוע שכרטיס ביקור ימשיך להיות אפקטיבי גם בתקופתנו? ובכן, ייתכן שזה נכון – שפחות ופחות אנשים עושים שימוש בכרטיסי ביקור. הרעיון של לתת למישהו חתיכת טקסט עם הפרטים האישיים שלך, ולצפות שייצור קשר – לא בהכרח מספק את האפקט, של יצירת הקשר. אם כי, ייתכן שזה קצת כמו לפגוש מישהו לכמה דקות, ואז לצפות שהוא יעשה את כל העבודה כדי לקחת את הקשר לשלב הבא. זה ייתכן, ועם זאת – זה תלוי בטיב התקשורת שנוצרה. באם נוצרה תקשורת איכותית בין המתקשרים, הרי שכרטיס ביקור יכול להוות דרך ליצירת קשר – אם כי, במקרה הזה, מדוע לא הוחלפו מספרי טלפון, או פרופילים ברשתות החברתיות? ובכן, מה שנותר להניח, זה שלכרטיס ביקור – יש אפקט מסוים.

באם הוא מעוצב היטב, מרגיש טוב ביד, משדר רושם מסוים – יש אפשרות לשחק איתו, בתקשורת בינאישית. יש אנשים, ששולחים מתנות ללקוחות פוטנציאליים – והם לדוגמה, משאירים עם המתנה – כרטיס ביקור. זו לדוגמה, פונקציה חזקה לשלח דרכה כרטיסי ביקור. דרך נוספת, היא באם אנחנו שולחים את הכרטיס לאדם שטרם פגשנו. אולי כי השארנו את הכרטיס במקום פומבי (בכוונה תחילה), אולי כי שלחנו למישהו ספציפי דרך משלוחי פרחים – כך שיידע ליצור עימנו  קשר. כמובן, אפשר להשאיר לו הודעה קולית, או פתק בכתב יד – ועם זאת, כרטיס ביקור כמו אומר – “תראה איך אני מציג אותי, ואת העסק שלי”, וייתכן שיש לכך ערך, בסיטואציות מסוימות.

על כן, הדפסת כרטיסי ביקור, יכולה להיות רלוונטיים במצבים בהם רוצים ליצור אפקט מסוים. כרטיסי ביקור מעוצבים, הם אלו שיכולים להתאים לתרחישים חברתיים-מקצועיים-עסקיים, בהם אנחנו פשוט רוצים להציג מי אנחנו, בהיבט העסקי, בלי לדבר יותר מדי – פשוט לתת את החוויה של הכרטיס. באם מדובר בכרטיסי ביקור מיוחדים, כאלה שבאמת מעניין להתבונן בהם, להרגיש אותם – ועושה רושם שהושקעה בהם מלאכת אומן, ייתכן שהדבר מדבר טובות על השקדנות, תשומת הלב לפרטים ומידת ההשקעה של מי שיצר אותם. על כן, הדבר מסמל רושם טוב, או יכול לסמל כך – עוד לפני שהתקשורת העמיקה מעבר לשלב כרטיסי הביקור.

הקשר נוסף בו כדאי שיהיה כרטיס ביקור, הוא באם, אנחנו נמצאים במצב בו אנשים מבקשים מאיתנו כרטיסי ביקור. אמנם, לא ברור כמה המצבים הללו תקפים ומתרחשים בימינו – אך באם ישנה אפשרות שכזו, אולי במהלך כנס, או במהלך מקרים בהם זמן השיח הוא קצר מאוד ואנשים נמצאים בדרכם אך ממש רוצים דרך ליצור עימנו קשר – ואפשר פשוט להעניק להם כרטיס ביקור. הרי שבמקרה כזה, עצם כך שיש לנו כרטיס ביקור יוקרתי, יכולה לאפשר לנו לתת לאדם ערוץ תקשורת עימנו, גם בלי לעצור ולהכיר, ולהחליף פרטים. כמו גם, ישנה מסורת מסוימת, של “כרטיסי ביקור”, כמו שקיימת בהרשמה לניוזלטרים.

לדוגמה, אם אנחנו נכנסים לאתר, והוא נראה לנו מעניין – אולי נחפש לראות אם יש לו ניוזלטר (עיתון אינטרנטי), הודעות תקופתיות לתיבת האימייל שלנו – פשוט כדי להישאר מעודכנים ולקבל עוד תכנים מאותו אתר. לא סביר שאנחנו נעקוב ונקרא את הניוזלטרים של כל האתרים שנרשמנו אליהם, אך אולי לחלקם המועט – יהיה לנו עניין להיכנס, ולקרוא מה מתרחש. כך גם, כשאנשים מבקשים כרטיס ביקור – אין זה אומר שהם בהכרח הולכים להתקשר וליצור קשר, אך בהינתן כך שהם באמת מתכוונים – כרטיסי ביקור מעוצבים, יכולים להוות כלי עזר נהדר.

 

כרטיסי ביקור לדוגמה, יכולים להיות אלו – הלקוחים מן האתר שלנו.

כרטיס ביקור יוקרתי מעוצב

כמובן, כל עיצוב לגופו של עניין, ולכל לקוח יש את הבקשה שלו. ניתן לקבל את עזרתנו הן בהדפסת כרטיסי ביקור מעוצבים, והן בעיצוב כרטיסי ביקור – במידת האפשר.

שיתוף