הזמנות מקוריות לחתונה

הזמנות מקוריות לחתונה

הזמנות מקוריות לחתונה

אחד האירועים החשובים, המיוחדים, והבלתי נשכחים בחיינו הם יום הנישואין. ואכן ליום החתונה, אנחנו מתכוננים זמן רב מראש, ולעתים עסוקים במהלך מספר חדשים בהפקת אירוע חשו ב זה. אנחנו עוברים בין מספר אולמות וגני אירועים ובוחרים את המקום האידיאלי בו נשבע אמונים זה לזו. אנחנו הולכים למספר לא מועט של ערבי טעימות על מנת לבחור את הקייטרינג האיכותי שיתאים לנו ביותר, אם זה בסגנון מזנוני הגשה עצמית או ישיבה סביב שולחנות והגשה בסטייל על ידי מלצרים. אנחנו סוגרים עם הצלם הכי טוב ומוכשר שבחרנו וגם מזמינים מוסיקה טובה ועוד. עוד אלמנט מכריע וחשוב שיהיה מועצב, מקורי ייחודי ואטרקטיבי הוא הזמנת החתונה. כדאי שהזמנת החתונה שלכם תהיה ייחודית, מקורית ומעניינת, כזו שמעבירה מסר מבטיח לאירוע מיוחד ויוקרתי, שכדאי לסגור מהר את התאריך ביומן. 

מהן הזמנות מקוריות לחתונה ?

הזמנות מקוריות לחתונה ניתן לבחור מתוך מגוון היצעים רחב מאוד, אותו תוכלו לראות בעשרות דוגמאות, באתר האינטרנט של חברה המתמחה ומספקת הזמנות מקוריות לחתונה.

תוכלו לבחור מהמגוון הקיים וגם לעצב עבור עצמכם הזמנה לחתונה מקורית, בצבעים האהובים עליכם, בפונט הרצוי לכם, בסגנון העיצוב הייחודי אותו תבחרו, וכן תוכלו להזמין מספר גדול של הזמנות ואת כולן תקבלו לביתכם ללא צורך לרוץ לבית הדפוס ולבזבז זמן יקר. 

הזמנות מקוריות לחתונה שתוכלו לבחור בהן לדוגמא הן :

הזמנות לחתונה שני צדדים, הזמנות לחתונה יוקרתיות נפתחות, הזמנות לחתונה בצורת פרח, הזמנות לחתונה מורכבות, הזמנות לחתונה מגילות, הזמנות לחתונה בתלת מימד ועוד.

מהן הזמנות לחתונה בתלת מימד ?

אם אתם רוצים להיות מקוריים, חפשו באתר הזמנות לחתונה מיוחדות, ותעופו עם הדמיון, אתם יוצאים מהקופסא ומייצרים הזמנות לחתונה בתלת מימד. 

המוזמנים מקבלים מעטפה עם הפתעה. במעטפה הם מוצאים משקפיים. את המשקפיים נדרש להרכיב ורק אז דרכן ניתן לראות את ההזמנה שלכם בתלת מימד קופצת החוצה מהדף. 

מהן הזמנות מורכבות ?

עוד עיצוב הזמנה לחתונה מפתיעה למוזמנים שלכם שתצריך מהם להקדיש לה מספר דקות כדי לדעת במי מדובר, באיזה אירוע ואיפה ומתי. ההזמנה שאתם מייצרים, מורכבת ממספר חלקים. המוזמנים מקבלים מעטפה ובה החלקים, עליהם להרכיב את הפאזל ורק אז יוכלו לדעת מי מזמין אותם ,מתי ואיפה ולאיזה אירוע

מהן הזמנות בקופסא ?

עוד הזמנה מקורית שתוכלו לבחור בה מאפשרת לכם לוותר על המעטפות המוכרות ולשלוח למוזמנים שלכם קופסת מתנה, עם הזמנה מקורית  בצירוף ממתק טעים.

שיתוף