הזמנות לחתונה בשקל

הזמנות לחתונה בשקל

הזמנות לחתונה בשקל – שווה מיליון…

עם החדירה של הדפוס הדיגיטלי לעולם ההדפסות, אפשר אם רוצים, אומר בעליו של בית דפוס מהיר, גם לעשות הזמנות לחתונה בשקל ועדיין להרוויח. וזה בדיוק מה שהוא עושה. הוא רוצה להקל על הזוגות הצעירים אשר עורכים חתונה. יש כאלה שעושים  פסטיבל ואז הם גם יזמינו את ההזמנות הכי יקרות, אבל יש כאלה שתשלום של הזמנות לחתונה בשקל גם כבד עליהם, אבל זה לפחות שקל. הסיבה לכך היא שיש כל כך הרבה הוצאות על חתונה, ואם מתחילים להגזים גם בהזמנות, אז אין לזה סוף ואפשר לחרוג באופן מאוד משמעותי מהתקציב. 

אז מה השתנה בתחום הזמנות לחתונה. אם כך ראשית יש היום הזמנות מנייר ממוחזר ואפילו עם דגמים שמתאימים לעונות השנה. אפשר להזמין הזמנה טרופית קיצית עם ערימות של פרחים מלבלבים בכל מיני צבעים. הזמנה שעושה טוב על הלב. אפשר גם להזמין הזמנות לחתונה עם ראשי התיבות באנגלית של החתן והכלה, בדיוק כמו שהיו רוקמים פעם על המצעים של בני הזוג.

מה הולך היום בתחום הזמנות לחתונה בשקל?

כאשר מדובר בטרנד של הזמנות לחתונה בשקל, אפשר לומר כי המגמה היום היא ללכת על הזמנות נקיות רק עם כיתוב, אבל לבחור פונט מעניין שנותן לזה טאצ’ אנגלי עתיק. כמו מדובר בנישואיה של הנסיכה על העדשה לבחיר לבה ובעצם למה לא?

יש שמעטרים את זה ממש בקטנה, כלומר עם איור של שתי יונים לאמור זוג יונים ויש שעושים איזה גרפיקה מינימלית, אבל ההזמנות הן מאוד אסתטיות ומאוד נקיות ודווקא בשל כך משדרות יוקרה.

אבל מי שלא מסתפק בזה ורוצה לשעשע את עצמו ואת האורחים יכול להזמין את הזמנת חלומותיו. כמו סיפור עם איורים ילדותיים, יפה וחמוד ועושה חשק לבוא.

עוד דבר מיוחד שרואים הוא הרבה חומים, או בצבע בז’ וזה לגמרי גם באופנה של בגדים ועוד.

למה הזמנות לחתונה זה כל כך זול?

כאשר מדובר בהזמנה מושקעת מבחינת איורים, ציורים, צילומים ועוד, אז יש מרכיב של הדפסה בכמה צבעים ומכאן נגזר המחיר היקר, אבל אנחנו חיים היום בעידן המינימליזם. אם תשימו לב העיצוב הכי מוביל היום הוא מודרני, וכך גם ההזמנות. שמות החתן והכלה, מידע על האירוע איפה ומתי וזהו. האמת לא צריך יותר. הכי יפה זה הזמנה נקייה בלי יותר מדי קשקושים, זה מאוד קלאסי ומאוד הולך היום. אז הזמנות לחתונה בשקל זה בגלל הקלאסיות.

שיתוף