הדפסת פוסטרים ותמונות

הדפסת תמונות ופוסטרים בבית הדפוס של פרי פרינט

פרי פרינט מאפשר הדפסת תמונות או לחלופין הדפסת פוסטרים – שיכולים לייצג את האפיון המיתוגי של בית עוסק, כמו גם של אנשים פרטיים החוגגים אירוע.

 

מדוע כדאית הדרך של בחירת בית דפוס פרי פרינט?

מה הסיבה, שאדם ידפיס תמונות או פוסטרים בבית הדפוס פרי פרינט? ובכן, השאלה מתחלקת לשני חלקים. ראשית כל, מה הסיבה שאדם ידפיס תמונות ופוסטרים, בכלל, באופן כללי – ושנית כל, למה שייבחר בבית הדפוס של פרי פרינט, לטובת השלמת המשימה?

פרה פרה, ניגע בדבר. ראשית כל, מה הסיבה להדפיס תמונות או פוסטרים, והאם יש לזה קשר למיתוג אירועים, מיתוג לעסקים, או מזכרות לחתונה?

 

זיכרונות מהאירוע מונצחים על ידי הדפסת תמונות ופוסטרים

ובכן, בחתונות, בהחלט יש עניין של חלוקת תמונות, או מגנטים, לשם מיתוג אירועים – ועל כן פיתוח תמונות, יכול להיות רלוונטי. אם אנחנו מספקים לכל אורח, מזכרות מהחתונה – רגע מסוים שהוא היה, נהנה ואולי אפילו לא שם שצילמו אותו – הרי זה דבר מה שהוא יכול לשמור לצידו, רגע שאולי הוא מקדש, ובכל מקרה – יש לו את האפשרות באם לשמור ולשמר אותו תלוי במקום בולט לעין.

הרי לרבים מאיתנו יש חברים ששומרים מגנטים על המקרר, עם תמונות מחתונה או מאירוע כזה או אחר, מעין מזכרות לחתונה שהם שמרו ממאורע כלשהו. ייתכן, שזה נחמד – כמו, לעקוב אחר “מי נמצא בשבט”, או “איפה הייתי”, בתקופה כזו או אחרת. לא לכולם זה קודם, אך למי שכן – יש אפשרות להחזיק בעוגן לאירוע, כדרך התמונה התלויה בסביבתו. זאת, באם יש לו רצון לקדש את המאורע באופן שכזה, באמצעות פיתוח תמונות.

 

ייצוג אידיאלים עסקיים דרך מיתוג לעסקים

זה לפחות, בפן האישי. בפן המקצועי – אפשר לשקול דברים מהיבט קצת שונה, אך לא כזה שונה. שכן, אם נניח נדבר על פיתוח תמונות בזול, או הדפסת תמונות גדולות, והכול אפשרי – ייתכן שנדבר על מצב בו עסק רוצה להפיק כמויות גדולות של תמונות, כדי לצייד עובדים רבדים בתמונות שהתקבלו באירוע, או בתמונות שרלוונטיות לגיבוש החברה, או מסיבה כזו או אחרת. והתמונות הגדולות, יכולות להיות דבר מה שיכול להיתלות על מסדרונות וקירות העסק, אולי כקידוש אידיאל או עיקרון מסוים, שהעסק מבקש לקדם.

אולי לדוגמה, זו תמונה קבוצתית, או תמונה של מקים החברה – שתלויה בגדול, שמגיעה מתוך אירוע כזה או אחר – ויש בה מעין אנרגיה, שכל מי שעובר בסביבתה יכול להיחשף אליה. ובכך, גם תמונה שכזו יכולה לקדש דבר מה שאנשים נחשפים אליו. באם מדובר בתמונות חתונה – האנרגיה שנחשפים אליה היא של המאורע בחתונה, ואם מדובר באירוע עסקי – הרי האנרגיה שנחשפים אליה היא התחושה של הביחד, של הצוותיות, של ההנהגה, וכיוצא בזה – שיכולה לבל ביטוי בתמונה.

 

לבטא את כוונת העסק, דרך חומריו העסקיים

ועם זאת, זה לא בדיוק מסביר, מה הקשר בין הדפסת פוסטרים, ובכלל – להדפיס תמונות – לבין מיתוג אירועים, או מיתוג לעסקים. ובכן, עסקים ממותגים, זה עסקים שיודעים מה הליבה שלהם, מה התפקיד והמקום שלהם בעולם. סביר להניח שהם יודעים את הכוונה שלהם. ועל כן, הם יודעים, או לפחות במידת מה – איך לבטא אותה. באילו צבעים להשתמש, באילו אמצעים להפיץ את המסר שלהם. אם לדוגמה, יש להם מסר שמדבר על שלום עולמי, או מי שתייה נקיים לכל – הרי שבית דפוס כמו פרי פרינט, יכול לעזור להם בהדפסת פוסטרים, שיקדמו את המסר שלהם ברבים.

ואם מדובר באנשים ספציפיים בחברה, שאחראיים או שותפים במחלקות שעושות טוב – אפשר לאפשר הדפסת תמונות גדולות, המייצגות הן את האנשים, ואת המחלקות – כדי להראות, מה החברה “עושה בשביל העולם”, וזה, מיתוג נהדר.

ולבסוף, למה לבחור בפרי פרינט עבור זה? ובכן, אם כבר בוחרים בית דפוס, שיש לו שנים של ניסיון, אמונה רבה ביכולת המקצועית והאומנותית של עצמו, ויכולת לספק מוצרים במהירות גבוהה יחסית, ומחירים נהדרים ושווים – האם זה יכול להיות כדוגמת מזכרות לחתונה? הלקוח יחליט עבור עצמו, ובוודאי שלאחר בירור מעמיק יבחר בפרי פרינט. וכהשראה – להלן דוגמה לתזכורת בנוסח ברכת הבית, בתצורה של מגנט.

שיתוף