דפוס לעסק מתחיל

שירותי הדפוס של פרי פרינט לעסק המתחיל

המיתוג מתחיל בכוונת הלב, בחיבור האמיתי למה שאנחנו רוצים להביא לעולם. כשיש לנו את זה – אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעצב, מה אנחנו רוצים להציג – מי אנחנו, בעולם העסקי. מתוך זה כרטיסי ביקור, פליירים, פולדרים – ומה לא, יכולים להיוולד, מתוך הבהירות מה שלנו, מה שייך ומה ברצוננו להביא ולבטא. לשם כך צריך שירות מקצועי, כמו של שירותי הדפסה של פרי פרינט לעסק המתחיל.

 

מדוע שירותי הדפוס של פרי פרינט לעסק המתחיל כה נדרשים?

ברכות, התחלת עסק חדש. ייתכן וישנה תהייה מצדכם, איך לגשת אתו “לעולם הגדול”, איך להציג את עצמך. אתם צריכים שירותי דפוס, בין אם מדובר על כרטיסי ביקור, פליירים, עבור מיתוג לעסקים עצמו, אולי אפילו בהדפסת פוסטרים, תמונות, מדבקות ושלל שירותי הדפסה אחרים שאולי נדמה לך שמתיישבים עם התוכנית העסקית שלך.

ובכן, כשזה נוגע לעסק חדש – אחד הדברים החשובים לדעתנו, זה לדעת מה המסר שלך, מה הסיבה שפתחת אותו. מאמנים אישיים לדוגמה, מאוד רוצים (או מאוד יכולים לרצות), להביא שינוי לחיים של אדם אחר, והם מציגים כעין “תפריט” – בין אם זה בכסף, בקריירה, בבריאות, וכיוצא בזה. חברות מחשבים, אולי רוצות לספק את הטכנולוגיה החדישה והמדהימה ביותר, או לפחות משהו יעיל ונוח למשתמשים. ויועצים פיננסיים, יכולים לרצות לעזור לאדם לעבוד עם הכסף שלו נכונה. כך או כך – לכל עסק ואדם, יש כוונה מאחורי הפעולות שלו. בין אם הוא פתח את העסק, או הצטרף זמן מה אחר כך.

 

להתביית על הכוונה המקורית שלך

על כן, השאלה היא – מהי הכוונה שלך? כי, גם אם העסק שלך “נראה כמו עסקים אחרים” בעת זו, הסיבה עבורה פתחת אותו – היא כנראה ייחודית, כל עוד היא מחוברת אליך. כי כל אחד מאיתנו ייחודי, ואם פתחנו עסק מתוך הקריאה הפנימית שלנו, זה אומר שיש לנו סיבה ייחודית. אולי אנחנו רוצים להביא איכות מסוימת לשוק. אולי זו נדיבות, חמלה, אחריות, עצמאות – כך או כך, זו איכות, שאנחנו יכולים לשדר כדרך המיתוג שלנו.

וזה עניין, לדעתנו – עם מיתוג לעסקים, שאפשר ליישם על ידי שירותי בית דפוס. לפני שמדברים על כרטיסי ביקור, פולדרים, הדפסת תמונות, עיצוב כרטיסי ביקור לעסק, פולדרים, או לחלופין הדפסת פוסטרים – מדברים על מה אנחנו רוצים להביא לשוק. אם אנחנו חושבים שזה “מחשבים”, או “היכולת לעשות יותר כסף”, סביר להניח שלא חקרנו לעומק. סביר להניח שיש שורש מסוים, אולי מחשבים זה – “גישה מהירה לטכנולוגיה”, כלומר “חיבור בין אנשים”, ו-“כסף” זה תחושה של ביטחון וקרקוע בעולם. ואם נחקור יותר עמוק, ייתכן ונגלה סיבות יותר מעמיקות.

כך או כך, לאחר שהתחברנו לתחושה שמתחת, סביר מאוד שיש לנו את האופציה לגלות מה הם הצבעים, הסמלים, המסרים שאנחנו רוצים להפיץ, על סמך ההמלצות של פרי פרינט. אולי, במקום ללכת על רקעים סטנדרטיים לכרטיסי ביקור, ולמחזר אמרות כנף בתהליך של הדפסת פוסטרים ותמונות – פתאום נגלה שיש לנו משהו ייחודי להגיד, שיש לנו משהו שאנחנו רוצים להביא לעולם.

וזה, זה מושך. מושך עניין, התלהבות, רוח חדשה. זה לא “אותו הדבר”, שאנשים אחרים ראו, שלא ממש מדבר אליהם, כי זה לא מחובר אליך. כי כשזה נוגע בך, זה נוגע בכולם. או לפחות, במי שזה אמור לגעת. וכשיש לך עסק מתחיל, וברצונך לגעת באנשים – סביר להניח, שאם תהיינה הצלחה בלגעת בעצמך, זה יהיה מדבק, זה יהיה וויראלי. זה יהיה דיבור מהלב.

אולי יתגלה שיש לך אש, להביא משהו חדש לעולם, בתחום שפתחת בו עסק, ולהביע אותו על ידי עיצוב כרטיסי ביקור לעסק. אולי יתגלה שיש מידה של אחריות, ואהבה – ועל כן, הדפסת התמונות והמדבקות שלך, אם בכלל זהו כלי שיתבקש עבור העסק שלך – יהיו בצבעים של אש, של תשוקה, אולי עם סמלים של חיבור בין אנשים.

כך, שזה לא מה שאנחנו עושים כלפי חוץ – זה החלק הקל. פשוט מרימים טלפון לבית דפוס, כמו זה של פרי פרינט, מבקשים לראות את התפריט של הדפסת מדבקות – ולפתע יש אפשרויות חדשות למימוש. החלק החשוב, קודם כל – הוא לרדת פנימה, לראות מה המסר – וזה למעשה, המותג – זו ההבטחה “לעולם”, ולאנשיו – זה החיבור שאפשר להפגין, בהתנהלויות העסקיות שלך.

דפוס לעסק מתחיל

שיתוף