עיצוב הזמנה לבר מצווה

עיצוב הזמנה לבר מצווה – כל מה שאתם חייבים לדעת

עיצוב הזמנה לבר מצווה היא הזמנה שמצליחה להפתיע את המוזמן ולהעלות חיוך על פניו. היצע ההזמנות היום הוא כה גדול כי כל אחד יכול למצוא בדיוק את הסגנון שמדבר לליבו. הזמנות מקוריות לבר מצווה יכולות להיות עשויות מנייר מיוחד, יכולות לשלב תמונה אישית של הילד או מעוצבות בסגנון גרפי מקורי. בעיצוב הזמנה לבר מצווה בבית דפוס מיומן ומקצועי שערוך לנושא ומכיר את העבודה היטב, ניתן להנות מפיתוחים טכנולוגיים המאפשרים לייצר הזמנות מעוצבות בעלות מראה ייחודי ויקר מאד. למעשה, התוצאה המתקבלת היא תוצר של עבודה מקצועית באמצעות גרפיקאי מיומן ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות ויצירתיות מקורית. בתי דפוס היום מציעים מערכות מקוונות מתקדמות מאוד שכוללות עיצובים גרפיים מקצועיים ומרתקים.

בעיצוב הזמנה לבר מצווה נוצר הרושם הראשוני של אופי האירוע וסגנונו, אופי חתן הבר מצווה והדברים הייחודיים לו. ניתן כיום אף לשלב הקדשות לאורחים שיראו כאילו נכתבו אישית לכל אחד ואחת, דבר שלא ישאיר אותם אדישים וייזכרו לשנים ארוכות אחרי האירוע. עיצוב הזמנה לבר מצווה מקורי, מהווה כיום את אחת האטרקציות הגדולות עבור המוזמנים לאירוע שלכם.

הדפסת הזמנה לבר מצווה

בחברת פרי פרינט, החברה הממוקמת בחולון, ניתן לעצב הזמנות לבר מצווה בהתאמה אישית. לחברה מבחר גדול של דוגמאות להזמנות מעוצבות לכל אירוע ולכל מטרה. אלה יעניקו לכם השראה וביחד עם צוות העובדים המיומן והמקצועי תוכלו לעצב הזמנה מקורית ויוקרתית ובאיכות ללא פשרות לאירוע הבר מצווה המתקרב ובא. פרי פרינט משלבת טכנולוגיות וציוד מהמתקדמים בעולם הדפוס וכן תוכנות עיצוב אשר מאפשרות מבחר מגוון של עיצובים. כמו כן, ניתן לעצב הזמנות לבר מצווה ברוח האירוע ולהכין עבורכם הזמנות בעיצוב כמו: מגילה ובתוכה קלף מהודר, תיבת עץ ובה נייר איכותי, הזמנות דו צדדיות כדוגמת ספר, הזמנות על גבי תקליטורים ועוד מגוון עשיר ורחב המותאם לצרכים שלכם ולטעמכם האישי.

כחלק משירותי העיצוב להזמנת בר מצווה, תוכלו לבחור בנוסח ייחודי, או הקדשה לאורחים ברמה האישית. לבחור את סוגי האותיות וצבען ועוד מגוון רחב של אפשרויות. צוות עובדי פרי פרינט יפיקו עבורכם הזמנות מעוצבות לבר מצווה תוך מתן יחס אישי אדיב וסבלני, כדי לספק לכם את ההזמנות המעוצבות לבר מצווה באיכות ושירות ללא תחרות ובמחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. עיצוב הזמנה לבר מצווה בחברת פרי פרינט, היא הזמנה שתפתיע את המוזמן ותעלה חיוך על פניו.

אם סגרתם כבר מקום ותאריך לאירוע, פרי פרינט ישלימו עבורכם את הכנת ההזמנה לקראת אירוע הבר מצווה.

עיצוב הזמנה לבר מצווה

הילד הגיע לגיל מצוות? מזל טוב! אתם בטח מארגנים מסיבה עם כל החברים והמשפחה לצורך המאורע המשמח. בואו לשמוע כיצד לעצב הזמנה משגעת לבר המצווה של הילד.

בדיחה מפורסמת הולכת כך: 

אמא רודפת אחרי הבן שלה ומנסה לגרום לו ללמוד את קריאת התורה לכבוד הבר- מצווה. הילד מתעצבן ואומר שאין לו כח ללמוד. האמא המיואשת פולטת בלי לחשוב: “אתה לא יכול לחפף פה… בר מצווה זה לא חתונה- זה אירוע של פעם בחיים!”

בר מצווה- אירוע של פעם בחיים

אז נכון, גם חתונה אמורה להיות אירוע של פעם בחיים, אבל בר מצווה היא באמת אירוע מיוחד. הילד הופך מילד לנער, וכל המשפחה באה לחגוג איתו את שמחתו. פנקו את הילד שלכם בעיצוב הזמנה לבר מצווה בסגנון ייחודי שיהפוך את האירוע שלו למיוחד!

כדי ליצור אצל האורחים ציפייה דרוכה ואפקט ‘וואו’ לקראת המאורע, חשוב להקפיד על עיצוב הזמנה לבר מצווה ברמה גבוהה. פנו עוד היום לקבלת מחיר לעיצוב הזמנות לבר מצווה>>

איך לעצב הזמנה לבר מצווה?

 בעבר, עיצוב הזמנות לבר מצווה הזכירו הכלאה בין עיצוב הזמנה לחתונה לעיצוב מודעת אבל. הזמנות היו מעוצבות בסגנון מאופק ורציני, עם פרטים טכניים של המסיבה בלבד וציורים חסרי צבע.

בימינו, עיצוב הזמנות לבר מצווה הפך לכיפי הרבה יותר וניתן למצוא שלל עיצובים חמודים וייחודיים. לבבות, פפיונים ומסגרות צבעוניות הופכות את עיצוב ההזמנה לבר מצווה לכיפי ומתאים יותר לגיל הילד/ נער.

ניתן למצוא קטלוג עיצובים מוכנים של פרי פרינט באתר. לקטלוג עיצוב הזמנות לבר מצווה לחצו כאן.

עיצוב משולב- למבוגרים וילדים

עיצוב הזמנות לבר מצווה הוא עיצוב מורכב. הוא צריך לשלב בו זמנית בגרות ונעורים, רצינות ושובבות. זו הזמנה שמבוגרים בני שישים וילדים בני 13 צריכים שניהם להסתכל עליו ולאמר “וואו”. 

עיצוב הזמנות לבר מצווה לוקח אלמנטים מעולם המבוגרים ומעולם הילדים ומשלב אותם לכדי הזמנה מקסימה אחת. בהזמנות כאלו תראו מצד אחד פיתוחים מורכבים וציורים של תפילין ותורה, אך מצד שני צבעים רכים וטקסט שיכול לקרוץ גם לילדים. 

כאשר אתם בוחרים עיצוב הזמנה לבר מצווה, הקפידו על מראה מכובד (לדוגמא גיבורי על זה חמוד, אבל פחות מתאים), שפה גבוהה והדגשה של תאריך האירוע.

ראו עוד: הזמנות לאירועים | בית דפוס הזמנות | הדפסת הזמנות | הזמנה לבת מצווה |  

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *