הזמנה

עיצוב הזמנה לאירוע

עיצוב הזמנה לאירוע

 אין יותר מכובד ומרשים להעניק לאורח הזמנה לאירוע מעוצבת ומיוחדת שתרשים אותו ותגרום להזדהות עם בעלי השמחה ולהגיע לאירוע. כיום, ישנה חשיבות גדולה בעיצוב הזמנה לאירוע.

כחלק מעיצוב הזמנה לאירוע ברית/ה, בר/ת מצווה, חתונה או כנס כל שהו, ישנם מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בעיצוב הזמנה לאירוע ועליהם יש לתת את הדגש.

בעולם האינטרנטי, ניתן כיום להתרשם ממבחר גדול ועצום של הזמנות מעוצבות לכל אירוע. דרכם ניתן לקבל השראה והחלטה על מה בדיוק הולכים.

בנוסף חשוב לא פחות מאיזה חומר גלם עשויה ההזמנה כחלק מהעיצוב שלה כמו למשל: הזמנה מודפסת על נייר כרומו, נייר פנינה מנצנץ, נייר ממוחזר, נטול עץ, תקליטור ועוד.

 

עיצוב הזמנה לארוע

 

מעטפה עם סרט או מארז מיוחד?

כחלק מעיצוב הזמנה לאירוע ניתן גם לבחור כיצד מגישים את ההזמנה. במעטפה מהודרת, סרט קישוט, אבני קריסטל, מארז מיוחד כמו קופסאת עץ או מגילה המגולגלת בתוך מארז ייחודי. בעיצוב הזמנה לאירוע, ישנם מרכיבים נוספים הקשורים בנוסח ההזמנה, גודל האותיות, סגנון הגופן וצבען וכו’. בכל הזמנה ניתן כיום לעצב כמעט ללא גבולות את ההזמנה לאירוע הייחודי שלכם ואף להוסיף אלמנטים בעלי טאץ’ אישי. בכך תשיגו את המסר הנכון, תשדרו את הרצון לשתף את האורחים שלכם באירוע, ובעיקר ליצור הזדהות מושלמת של המוזמנים אתכם ועם האירוע שלכם.

בתי הדפוס כיום מאפשרים לכם לערוך עיצוב הזמנה לאירוע באמצעות צוות גרפיקאים מיומן ומקצועי שילווה אתכם משלב התכנון והעיצוב העונה על הצרכים שלכם ועל טעמכם האישי, דרך הדפסה איכותית וחיתוך מדויק ולקבלת התוצאה המתבקשת ברמה גבוהה ואיכות מושלמת.

אחד מבתי הדפוס המובילים בתחום של עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים היא חברת פרי פרינט. החברה אשר ממוקמת בחולון, בעלת ניסיון וידע עשיר עיצוב הזמנות לחתונה ולאירועים מכל סוג. לרשותה אתר אינטרנט המציג לכם מבחר דוגמאות עשיר ייחודי ומקורי של הזמנות מעוצבות לאירועים. לאחרונה הכניסה החברה, עיצובים חדשים לשנת 2018 וניתן כיום לבצע עיצוב הזמנה לאירוע תוך שימוש בעיצובים ייחודיים שיקבעו את גודל ההזמנה, צורתו, סגנון ההזמנה, נוסח ייחודי ופרמטרים נוספים כיד הדמיון הטובה עליכם. צוות העובדים המסור יעניק לכל לקוח יחס אישי חם ואוהד. יגלה סבלנות רבה וביחד תוכלו ליישם את עיצוב ההזמנה לאירוע שתמיד חלמתם.

פרי פרינט, מבצעת את עיצוב ההזמנות לאירועים בציוד מהמתקדם ביותר בעולם ומחומרי גלם איכותיים וידידותיים לסביבה. החברה מבצעת את עבודתה תוך הקפדה יתרה על כל שלבי הביצוע ותספק את הכמות הדרושה עד לבית הלקוח, במחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים. והעיקר לשביעות רצונכם.

 

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *