מיתוג אירועים בקלי קלות

הפקת אירועים עיסקי או משפחתי, מחייב ליצור גירוי בקרב המוזמנים. הדרך הקלה והמבטיחה הוא מיתוג אירועים. המיתוג כיום הפך לחלק משמעותי בכל אירוע לרבות חתונות, בר/ת מצוות, ברית/ה, כנסים עסקיים, השתלמויות ועוד. כחלק מהמיתוג בעלי האירוע מצטיידים בשלל אמצעים הכוללים, פוסטרים, פולדרים, הזמנות אישיות, מתנות אישיות, גאדג’טים ועוד המסייעים במיתוג האירוע והעלאת המודעות בקרב המוזמנים.

מיתוג לכל אירוע

לכל אירוע, שיטה ודרך מיתוג ייחודית ומקורית וגם האמצעים בהם נעזר למיתוג האירוע משתנים בהתאם לצרכים והתקציב העומד לרשותכם. לכל מיתוג יש שפה משלו ואנשים שמפתחים קשר עם המותג הזה, לומדים את השפה הזו. כאשר אתם רוצים למתג את האירוע הבא שלכם, אתם בעצם מייצרים שפה אשר תגרום לסביבה שלכם להתאחד עם הרעיון ולאמץ את האירוע אליהם. מיתוג של אירוע בא לומר כי האירוע שלכם יחיד ומיוחד, הוא הטופ שבטופ , ויגרום למוזמנים להגיע לאירוע ולשמור על קשר עם המארחים בדרך זו או אחרת.

הפקות דפוס לאירועים

אחת הדרכים המקובלות למתג אירועים בקלי קלות, הוא שימוש בפרסום באמצעות בתי דפוס המפיקים עבורכם שלל פתרונות יצירתיים בצורת פוסטרים, שלטי חוצות, פולדרים, ברושורים, והזמנות אישיות אשר כולן זוכות לטיפול מקצועי וייחודי בעיצוב והדפסה איכותית הנעשית בהתאמה אישית לכל לקוח ובהתאם לאופי האירוע שתרצו למתג.

אחת החברות המובילות את תחום המיתוג לאירועים ומבצעת עבודות דפוס באיכות וברמה ללא תחרות היא חברת FreePrint, הממוקמת בעיר חולון במרכז העניינים ונותן מענה מושלם לצרכים שלכם באמצעות מיתוג אירועים מחתונה, מיתוג בר/ת מצווה, כנסים עסקיים ומגוון תחומים כאשר לחברה , היצע מגוון של אפשרויות והכוללות, הכנת הזמנות מעוצבות וממותגות בשילוב אלמנטים ייחודיים של המזמינים כמו תמונות אישיות, לוגו של החברה ועוד. כמו כן וכחלק מתהליך המיתוג של האירוע, FreePrint תשמח להפיק ולייצר עבורכם שלל של אפשרויות הממתגות את האירוע ומשאירים לכל אורח מזכרת ייחודית שתלווה אותו לאורך זמן גם אחרי האירוע ותגביר את המודעות כמו למשל מיתוג באמצעות מגנטים, הדפסה על בלונים כחלק מעיצוב האירוע ומיתוגו, הדפסת תמונות ופוסטרים, מדבקות ייחודיות, שילוב של מתנה אישית עם ברכת המזון או תפילת הדרך וציון תאריך האירוע והמארחים ועוד שלל רב של פתרונות יצירתיים הניתנים לבחירה ובהתאמה אישית לכל לקוח.

פנו למומחים בתחום

כחברה בעלת ניסיון עשיר, צוות גרפיקאים מיומן ומנוסה, ציוד ומכשור טכנולוגי מהמתקדם בעולם וחומרי גלם באיכות הכי גבוהה, מאפשרת לכם להנות משירות מקצועי מלאה ואיכותי המסייע לכם למתג כל אירוע בקלי קלות באיכות ובאמינות ללא תחרות במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים.

FreePrint – הלהב 6 (ביתן 226) חולון, 03-6877749

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *