מחירים להזמנות

כמה עולה הזמנה לחתונה- השוואת מחירים

 

מגיע רגע בחיי בני הזוג שהם מתעתדים להניע את הזוגיות שלהם צעד אחד קדימה. צעד רציני של מחויבות. לרוב, אך לא תמיד, הגבר מציע נישואין לאישה, ומפה כל השאר זה היסטוריה. אין מי שאינו נושא עמו את זיכרונות העבר. כולכם בוודאי, בעיקר לפני אירוע מכונן, “מריצים” במוחכם את המחשבות, הזיכרונות מימי הבית ספר, מתקופת הגיוס, או מימי הלימודים האקדמיים שלכם. זוגות “שמאז ומתמיד” ביחד בוודאי נצרו עמם נוסטלגיה מעניינת, המון חוויות משותפות, שאותן הם יכולים לשתף בהזמנות החתונה שלהם. עוד לפני שתיגשו למלאכה, עליכם להבין, כי על השאלה – כמה עולה הזמנה לחתונה? נשיב, ממש לא הרבה. בייחוד אם מדובר בהזמנות לחתונה סטנדרטיות. הזמנות לחתונה מחיר יהיה גבוה יותר במידה ויש לכם כל מיני רעיונות גרנדיוזיים. גודל שאינו סטנדרטי, נייר משובח, תמונות ייחודיות, וכיוצא בזאת. האלמנטים ששותפים לקביעת מחיר ההזמנה נשאבים מרמת הגימור / העיצוב, המוניטין של בית הדפוס, גודל וכמות ההזמנות לחתונה וכמובן איכות חומרי הגלם.

מהו מחיר הזמנות לחתונה?

הדפסת הזמנות לחתונה מחיר נגזרת מעד כמה תשתגעו. האם תלכו על הנורמטיבי, כפי שרובם עושים? או שמא תבחרו להיות ייחודיים יותר. להעז, להפגיז, להיות הכי מקוריים שיש. אתם יכולים לשכור את שירותיו של מעצב גרפי, שיתאים לכם את עיצוב ההזמנה לחתונה בדיוק לפי המאוויים שלכם. כאשר המחיר של העיצוב ושל ההדפסה שונה בין איש מקצוע אחד לשני. לרוב, המחיר של עיצוב ההזמנה לחתונה אינו כולל את מחיר ההדפסה. ואם נרצה לדייק בפרטים, נספר לכם כי התמחור של מעצבים גרפיים נע בין מאה ₪ לבין מאתיים וחמישים ₪, לכל שעת עבודה. הווה אומר – סך כל שעות העבודה יכול להסתכם לבין אלף ועד אלפיים ₪ במקרה הטוב. אך לא בכך תם העניין. לאחר העיצוב, הזמנת החתונה צריכה להגיע לבית הדפוס, לשם הדפסה. יש כל מיני הדפסות, וכל סוג מתומחר באופן שונה.

מה הינן האפשרויות של הזמנות זולות לחתונה?

לא תמיד חייבים לבחור באפשרות היקרה ביותר. נכון, מדובר ביום הכי חשוב שלכם. אבל האם אתם מודעים לכך שיהיו בפניכם עתה המון הוצאות כספיות? עליכם לשלם למקום האירוע, לרב, לצלם, לתקליטן או ללהקה, לבגדי החתן, וכמובן לפחות לשמלה אחת של הכלה. אז אם אפשר להוזיל את ההוצאות על ההזמנות לחתונה, מדוע לא? האפשרות המובילה של הזמנות זולות לחתונה, היא הדפסת הזמנות לחתונה בזול בעוד מדובר בהזמנות לחתונה בגודל סטנדרטי. כאשר ההזמנות הינן פשוטות, בלי כל תוספת גרנדיוזית. כאשר משתמשים בתבנית ידועה מראש, בארסנל של בית הדפוס. ואם נתרגם זאת במלים פשוטות – הזמנות לחתונה זולות, אפשר להדפיס בשקל אחד להזמנה. החיסרון בכך, שבוודאי המוזמנים שלכם כבר נתקלו פה ושם בתבניות כאלה. משמע – כל המומנטום של הייחודיות והמקוריות יהיה ממכם והלאה. ברם, אין זה מחייב. במידה ותפנו לבית דפוס גדול, שמחזיק באמתחתו המון תבניות ואפשרויות למכביר, יתכן שתוכלו לשמר את אלמנט הייחודיות. אם יתמזל מזלכם. אפשרות נוספת של הזמנות לחתונה זולות הוא בבחירה של עיצוב מוכן מלכתחילה שקיים כבר בבית הדפוס, תוך כדי הדפסה בגודל סטנדרטי. עד פה לא חידשנו לכם כלום, אבל ההבדל הגדול שתוכלו לבחור בנייר הדפסה יותר אלגנטי, ובטקסטורות ייחודיות. הפער שתצטרכו לשאת בו הוא רק בסביבות עשרים אגורות להזמנה. לא הרבה פר הזמנה, אבל בחישוב הכללי, זה קצת חורג מהתקציב. אז עשו את סדר העדיפויות שלכם.

מחירים להזמנות

גודל הזמנה לחתונה על מגנט

נכון, המחיר קובע ברוב המקרים. אבל לא מתחתנים כל יום, והשיקול של מחיר עיצוב הזמנה לחתונה צריך להיות בעירבון מוגבל. קודם כל תסתנכרנו עם עצמכם. תבינו מה מושך אתכם, איזה עיצוב מדבר אליכם, תנסו לעשות קצת סדר במחשבות שלכם. השלב הבא להבנת עיצוב הזמנה לחתונה מחיר, כרוך בהפעלת שיקול דעת מיטבי ובצרכנות נבונה. בדיוק כמו לפני כל רכישה גדולה, בצעו סקר שוק מקדים והשוואת מחירים. ממש לא נחוץ שתשלמו הון עתק על הזמנות לחתונה במקום מסוים, כאשר המתחרה שלו גובה חצי מהסכום, על אותה איכות, ועל אותו הפורמט והעיצוב.

שיתוף