הזמנות מעוצבות ויפיפיות לתקופת האירועים

הזמנות מעוצבות ויפיפיות לתקופת האירועים

איך לעצב הזמנות מעולם אחר?

אחד השלבים בתהליך הפקת אירועים מכל סוג כמו חתונה, בר/ת מצווה, ברית/ה, כנסים במקומות עבודה ואירועים שונים אחרים ומגוונים, הוא שלב הפקה והדפסת הזמנות אשר מהוות חלק חשוב במיתוג האירוע. כיום הזמנות לאירועים מעוצבות ויפיפיות הן תהליך הכרוך בעבודת הכנה מדוקדקת כאשר כל פסיק ונקודה יש לה משמעות וגם סוג החומר ממנו מדפיסים את ההזמנות.

חשוב לציין כי הזמנות מעוצבות ויפיפיות הן שנותנות הצצה ראשונית ומעידות על אופי האירוע שעומד להתקיים, על המארחים ובעלי השמחה.  וכמובן מעידות על הלוקיישן בו בחרתם להפיק את האירוע באולם, בטבע, בגן אירועים, וילות מפוארות וכו’.

הזמנות מעוצבות ויפיפיות לתקופת האירועים

 

תכינו את עצמם לתקופת האירועים!

מתוך הצורך שצמח בשנים האחרונות להכין הזמנות מעוצבות לאירועים, בתי דפוס וחברות הדפסה שונות, משקיעים רבות בתחום על ידי הכנסת מכשור טכנולוגי מתקדם, גרפיקאים,  מערכות מחשוב עם תוכנות עיצוב מיוחדות וכמובן בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים המבטיחים לכם, איכות בביצוע והזמנות מעוצבות ברמה גבוהה שיגרמו למקבלים אותם לפעור פה ולהרים גבה ולצפות לאירוע בכיליון עיניים.

 

הזמנות מעוצבות ויפיפיות לתקופת האירועים

הזמנות לחתונה דגם N03

 

בהכנת הזמנות לחתונה או לכל אירוע מרשים, עבודת העיצוב על ההזמנה הכיתוב וההדפסה האיכותית, מעידות באופן ישיר על אופי האירוע שעומד להתקיים.

כיום היצע בתי הדפוס המתמחים בהכנת הזמנות מעוצבות יפיפיות ואיכותיות, יש הרבה. ההזמנות מגיעות במארזים שונים לבחירה כמו: מגילות, הזמנה בתוך תיבה מהודרת,

הזמנה בצורות שונות עגולות מרובעות ואפילו כספר הזמנה דו צדדי. ניתן לשלב בהזמנות תמונות ייחודיות כמו תמונות של החתן והכלה ועוד מגוון עשיר הניתן לבחירה בקטלוגים

של בתי הדפוס ואפילו באינטרנט המאפשר לכם לקבל השראה וביחד עם בית הדפוס לעצב עבורכם הזמנות לאירוע הבא שלכם באיכות ועיצוב מקוריים.

 

הזמנות מעוצבות ויפיפיות לתקופת האירועים

הזמנות לחתונה דגם N20

 

תבחרו בית דפוס מנצח למיתוג האירוע שלכם!

אחת החברות המובילות בישראל בתחום הדפסת הזמנות לחתונה מעוצבות לאירועים היא חברת FreePrint, החברה ממוקמת במרכז הארץ בעיר חולון ולרשותה בית דפוס וצוות עובדים מיומן ומוכשר  המעצב ומדפיס עבורכם הזמנות לאירועים מכל סוג. לחברה היצע עשיר ומובחר של אלפי עיצובים להזמנות הניתנים לבחירה באתר האינטרנט של החברה.

בעזרת צוות הגרפיקאים של החברה תוכלו להחליט על העיצוב, תוכן ההזמנה, סוגי הגופנים, שילוב תמונות ואפקטים ועוד מגוון עשיר של כלים המסייעים לכם לעצב הזמנה איכותית ועשירה לאירוע הבא שלכם. בדקו עוד עבודות שלנו כאן.

כחברה בעלת ניסיון עשיר בתחום, FreePrint, מעניקה ללקוחותיה ליווי צמוד משלבי התכנון, דרך העיצוב ועד להדפסת ההזמנות בכמות הנדרשת וברמת גימור מושלמת. חומרי הגלם שהחברה משתמשת בהם הינם איכותיים ועומדים בכל הסטנדרטים על מנת להעניק לכם הדפסות מעוצבות ויפיפיות ללא תחרות במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. אם גם אתם מתכננים אירוע משח בקרוב, FreePrint, תשמח להפיק עבורכם הזמנות מעוצבות מקוריות וייחודיות ברמה גבוהה תוך עמידה בלוחות הזמנים כנדרש.

FreePrint – הלהב 6 (ביתן 226) חולון, 03-6877749

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *