הזמנות מיוחדות לחתונה

הזמנות דיגיטליות לחתונה, על פני הדפסה?

 

כל אירוע, יכול לאפשר הזמנה. אירוע בלי הזמנה, זה אירוע שלא רוצים להזמין אליו אנשים. זה אירוע שאנשים אמורים להבין איך להגיע אליו בלי שיגידו להם באופן מוצהר ומכוון, מתי האירוע מתרחש, מתי הוא קורה, איך נכון להגיע, מה קוד הלבוש, למי ומה מצפים, מה הולך לקרות, מה חוגגים, וכיוצא בזה. בין אם מדובר על חתונה, חינה או דבר מה אחר – אם חוגגים אירוע, ומתכוונים להזמין אנשים מסוימים – אפשר לכל הפחות לספר להם שיש לנו כוונה להזמין אותם, באמצעות הדפסת הזמנות דיגיטליות לחתונה.

 

הזמנות לחתונה יכולה להיות הזמנה דיגיטלית לחתונה

יתרה מכך, אם אנחנו רוצים ללכת על הנתיב המסורתי, אנחנו יכולים להזמין אותם באופן אישי, עם הזמנות לחתונה מיוחדות. מה הן הזמנות מיוחדות לחתונה? ובכן, לפרי פרינט יש שירותי הדפסה, המאפשרים לקבל שירות של עיצוב הזמנות, כלומר – לבחור הזמנה לחתונה – מעוצבת לפי רצון המזמינים.

שזה נחמד. ועם זאת, הכתבה שלנו עוסקת בהזמנות דיגיטליות לחתונה. האם עדיף הזמנות דיגיטליות לחתונה, על פני הדפסת הזמנות על ידי בית דפוס? אפשר לסקור ואף לחקור קמעא את העניין. ראשית כל, אילו סוגים של הזמנות לאירועים, ספציפית בהיבט החתונתי – אפשר למצוא באתר פרי פרינט?

ובכן, אם מרפרפים בקטגוריית ההזמנות לחתונה, באתר פרי פרינט, אפשר להיתקל באפשרויות הבאות:

 

הדפסות לחתונה של בית הדפוס ייחודיות

על כן, שירותי הדפסה של הזמנות לחתונה  ייחודיות בשל המוצג כלהלן:

  • שני צדדים
  • סימניה
  • מגילות
  • הזמנות מורכבות
  • הזמנות יוקרתיות נפתחות
  • הזמנות לחתונה תלת מימד
  • הזמנות פרח
  • והזמנות בקופסאות

 

על יתרונות הזמנות מיוחדות לחתונה

האם להזמנות דיגיטליות, מיוחדות לחתונה, יש מגוון כזה? היינו אומרים שלא. מה בכל זאת מייחד הזמנות לאירועים?

ובכן, גם אם לא ניתן לקבל אותן באופן פיזי, הייחוד של עיצוב הזמנה לחתונה, בין אם בצורת פרח, ובין אם בתוך קופסא מיוחדת, או בתוך מודל תלת מימדי, נפתח, יוקרתי וכיוצא בזה – כן יש אפשרות להעביר אותן על גבי רשת האינטרנט במהירות. ואף במספר אפליקציות. בין אם מדובר באתר ייעודי, או בהזמנה הנפתחת בוואטאספ.

על כן, יש לנו את האלמנט של מהירות, כמו גם חיסכון במשאבים ונייר – ועדיין, אנחנו יכולים לצרף הזמנה שכתובים עליה כל הפרטים:

  1. מה מטרת האירוע.
  2. שהם, בכלל, מוזמנים.
  3. איפה החתונה תהיה, ומתי.
  4. מי הולך להתחתן.
  5. מי מארח.
  6. קוד לבוש (יכול להירמז מעצם כך שמדובר בחתונה, כמו גם מהעיצוב הכללי – יכול להעביר את הוויב של כוונת המתחתנים)
  7. שמות ההורים והמשפחה

וכהנה וכהנה פרטים.

הזמנות מיוחדות לחתונה

תפישת ערך אישית – הזמנות דיגיטליות לחתונה, על פני הדפסה

ועם זאת, עקב כך שמדובר בפרויקט שגם ילד בכיתה ג’ יכול לעשות – כלומר, זה די פשוט להיכנס לאתר, לבחור בתבנית ולהתחיל לערוך אותה – האם יש להן ערך? ובכן, ערך זה עניין סובייקטיבי, והוא בעיקר בעיני המתבונן. אם, לזוג המתחתן יש תחושה שלהזדמנות דיגיטליות יש ערך, כי עדיף הזמנות דיגיטליות לחתונה, על פני הדפסה משום שזה חוסך בנייר, זה מגיע מהר לאהובים ולמוזמנים, וזה מאפשר יעילות ודיוק בהזמנות – הרי זה נהדר.

אם התפישה היא שדבר שיש לו ערך, זה דבר שנעשה “לפי המסורת”, שהושקע בו כסף, זמן ואנרגיה, שהוא עשוי מחומרים יקרים – ושבאופן ספציפי, הוא מעורר חוויה מסוימת במתבונן – הרי שלדעתנו, במקרה זה – הזמנות פיזיות לחתונה, אשר הן מתכתבות בהצלחה עם עיצוב הזמנות – יכולות להיות אלו שנחשיב כבעלות ערך.

ועם זאת, זה לא סיבה לבחור אחת או אחרת, שהרי ניתן לשלב ביניהן – וליהנות מהיתרונות של כל העולמות, מלבד החיסכון בחומרים ובעלויות המקושרים לשירותי הדפסה של הזמנות מעוצבות לחתונה. כך אן כך, ניתן לייצר הן הזדמנות דיגיטליות לחתונה, והן הזמנות מיוחדות לחתונה ברובד הפיזי. כרצון המתחתנים, לפי כוונת הלב.

שיתוף