האם יש הזמנות לחתונה בשקל

האם יש הזמנות לחתונה בשקל?

האם יש הזמנות לחתונה בשקל?

זוגות רבים אשר עומדים לציין את טקס נישואיהם תוהים לעצמם, האם יש הזמנות לחתונה בשקל? ומופתעים לגלות שאכן יש. 

בשנים האחרונות עקב התפתחות הטכנולוגיה והתרבות בתי הדפוס, ניתן להשיג הזמנות ביותר ויותר מקומות במחירים זולים מאוד. כמובן, הזמנות שמחירן שקל אחד הן בסיסיות במיוחד, ואילו בני הזוג מעוניינים בשדרוגים נוספים מבחינת חומרי הגלם, עיצוב ההזמנה וצורתה, יש לשלם עלות גבוהה יותר. 

אולם בעידן בו תעשיית החתונות הולכת וגדלה ומחירי האולמות, אטרקציות שונות ונותני שירות נוספים בתחום האירועים גבוהים מאוד – אין ספק שמדובר בחידוש מרענן, שמאפשר לזוגות הצעירים לחסוך מעט מההוצאות הרבות גם כך לקראת היום הגדול.

 

ההזמנה – כרטיס הביקור לחתונה שלכם

לפני שאתם ממהרים לבחור את הזמנות החתונה שלכם, כדאי לחשוב רגע על משמעות ההזמנה. ההזמנה לחתונה שלכם חשובה במיוחד מכיוון שהיא בעצם הדבר הראשון שהמוזמנים רואים לקראת האירוע, וככזו, היא מעבירה להם מסר – על האירוע ועליכם. 

חשוב שתרגישו שההזמנה לחתונה שלכם מייצגת אתכם, ואת האווירה שאתם מעוניינים ליצור באירוע. דמיינו את האורחים שלכם מקבלים את המעטפה ומתבוננים לראשונה בהזמנה ליום המיוחד שלכם – אתם רוצים שעוד לפני ששמותיכם יקפצו להם לעין, הם יוכלו לזהות שמדובר בהזמנה שלכם. היום יש המון סוגים של הזמנות לחתונות – יש כאלה המאופיינות בסגנון יותר קלאסי, מעוגל, עם פרחים וצבעי בז’, זהב ופסטל. 

אחרות, מאופיינות בסגנון יותר דרמטי, עם צבעים בוהקים וחיתוכים חדים ומודרניים. כדאי לכם לחשוב, עוד לפני הפגישה עם בית הדפוס, מה הסגנון שלכם, ומה הייתם רוצים שההזמנה לחתונה שלכם תשדר.

 

האם יש הזמנות לחתונה בשקל? כך תעצבו את ההזמנה שלכם

כמובן שגם במחירים זולים במיוחד, תוכלו להפיק הזמנות מרשימות מאוד לחתונה, שתשמחו למסגר, לתלות על קיר הסלון בביתכם ולהיזכר בהן שוב ושוב. 

אם חיפשתם האם יש הזמנות לחתונה בשקל? ודאי ראיתם שיש מבחר רחב של הזמנות שתוכלו לבחור במחיר הזה. אם אתם רוצים שההזמנה שלכם, גם במחיר זול מאוד, תהיה מיוחדת, יש כמה טיפים שתוכלו להיעזר בהם. 

ראשית, נסו לגוון את הגופנים בהם משתמשים בעיצוב ההזמנה. ניתן לשלב מספר גופנים שנראים טוב ביחד, על מנת ליצור הזמנה בעלת עיצוב מורכב ומושקע. טיפ נוסף הוא לבחור בצבע אחד להדפס שעל ההזמנה – זה יהיה זול יותר, ומאוד מודרני היום. כמו כן, תוכלו להוסיף ייצוגים של פרחים או רישומים לטעמכם, שיהפכו את ההזמנה לחגיגית ועשירה יותר.

אנשים שקראו את המאמר הזה התעניינו גם ב: מיתוג אירועיםהזמנות לחתונה בזולהזמנות לאירועיםכרטיס הזמנה לחתונה

שיתוף