סוגי כרטיסי ביקור

איך לבחור סוג, ועובי נייר לכרטיסי ביקור?

כרטיס ביקור בעובי ובחומר מסוים – יכול לייצר אפקט מסוים. אנחנו מכוונים לאפקט יוקרתי ואיכותי. איזה עובי וחומר, לדעתנו – יכול להתאים לכך?

 

מה המשמעות של כרטיסי ביקור?

כרטיס ביקור יכול לעשות רושם מעולה. לא בגלל שזה טרנד חדשני, להציג למישהו כרטיס ביקור, ולהגיד לו “זה כרטיס הביקור שלי”, מתוך הנחה שזה יעודד אותו ליצור קשר. אלא שבעולם בו זה הרבה יותר קל לשלוח אימייל, או כרטיס ביקור דיגיטלי וגם הרבה יותר חסכוני מבחינת חומרים – לתת למישהו כרטיס ביקור, שנראה טוב, ומפגין מקצועניות כמו גם יכולת השקעה מרובה – יכולה לעשות רושם מסוים. ואם יש לנו עניין לעשות רושם שכזה, כרטיס ביקור מתאים, יכול לעשות את העבודה.

ואכן, כל בית דפוס, מציע זה שנים, כרטיסי ביקור מעוצבים, כשצריך לבחור עיצוב כרטיסי ביקור. הם יכולים להציג דוגמאות לכרטיסי ביקור, להראות גודל של כרטיס ביקור, להגיד שזה וזה הינם כרטיסי ביקור יוקרתיים – ואנחנו יכולים לנסות לאמוד את הדוגמאות, להבין מה מתוך זה מתאים לנו. אולי יש לנו מושג מה אנחנו רוצים, אולי אנחנו משוטטים ומנסים לאסוף מספיק מידע כדי להגיע להבנות. אולי ברור לנו מה הרושם שאנחנו רוצים לעשות, ואיך נכון לכרטיס הביקור להיראות – ואולי אנחנו לא רוצים להתעסק בזה, ולא מחזיקים באינטואיציה לגבי הדבר.

 

בחירה מושכלת של הדפסות כרטיסי ביקור

ובכן, במצבים כאלה, אפשר ללכת לפי תרשים. ואכן, חברת פרי פרינט, שעוסקת בהדפסות של כרטיסי ביקור מעוצבים  מציגה מתאר מסוים, הנוגע חומרים ולצורות מהם כרטיס ביקור אמור להיות מורכב, כדי שייחשב, מטעם בית הדפוס, “כאיכותי”. האם זו התצורה המדויקת ביותר? האם פרי פרינט עלו כאן על משהו? משהו שבטוח, שהם עושים את זה כבר הרבה שנים, מאמינים רבות באיכות המלאכה שלהם – וזוהי ההמלצה שלהם.

על כן, מה המתאר לכרטיס ביקור יוקרתי ואיכותי, שניתן לקבל בהדפסות מחברת פרי פרינט, שמתכתב היטב עם כרטיס דיגיטלי? ובכן, בשונה מכרטיס ביקור דיגיטלי, כרטיס ביקור פיזי אמור להיות מורכב מחומרים פיזיים. במקרה שלנו, מדובר בנייר כרומו, ובעובי של 300 גרם. באתר של פרי פרינט כתוב שזה הגודל, ולא גרם אחד פחות. על כן, מדובר בהמלצה נחרצת, כך אנחנו מפרשים, מצידם.

 

בחינת דוגמאות לכרטיסי ביקור

אז מה זה נייר הכרומו המפורסם, שחברת פרי פרינט כה ממליצה עליו, בכל הנוגע לכרטיסי ביקור יוקרתיים ואיכותיים, מההיבט של דוגמאות לכרטיסי ביקור?

ובכן, מדובר בנייר חלק המתאים להדפסה צבעונית. על אף שהוא נשמע מעולה עבור כרטיסי ביקור יוקרתיים, הוא למעשה אחד הסוגים הנפוצים, והוא מגיע במגוון עוביים. בהמלצתה של פרי פרינט, ייבחר רק אחד מהם, והוא כאמור מידת ה-300 גרם. הנייר משמע להדפסת כרטיסי ביקור, הזמנות לאירועים, ברושורים וכיוצא בזה, והוא מצופה בשכבה חלקה – שיכולה להתאים להדפסה צבעונית.

השכבה בה הוא מצופה עשויה מחומר אורגני או סינטטי, אשר מעניקות לו תכונות ברק, קשיחות, עמידות, ספיגת צבע, ויש שיגידו גם “מגע קטיפתי”.

כך שבסך הכל, יש לנו עסק עם חומר, שיכול “לעשות את העבודה”.

 

האם בחירת עובי של 300 גרם מתואמת עם גודל של כרטיס ביקור מומלץ?

מדוע חברת פרי פרינט, ממליצה על עובי של כ-300 גרם? ובכן, אנו מניחים שהדבר מגיע מתוך ניסיון ותהייה. שהרי, אם אנחנו עובדים עם כל כך הרבה סוגים של כרטיס ביקור יוקרתי לאורך השנים, ויצא לנו להחזיק כמות רבה מהם – אולי נפתח תחושה מסוימת, מהו הסוג היוקרתי. כלומר, באיזה שלב, כרטיס ביקור מתחיל להרגיש “יציב”, או עמיד מספיק בחומר – כדי לתת תחושה של איכות.

אם הוא דק מדי, הוא יכול להרגיש זול. אם הוא עבה מדי, אולי מגושם, או לא מקצועי. על כן – חברת פרי פרינט החליטה, לדעתנו – ש-300 גרם, זו המידה, לדעתם – הכרטיס מרגיש בדיוק נכון.

דוגמא לכרטיס ביקור, מן האתר, יכולה להיראות כך –

שהרי ניתן לראות כרטיסי ביקור, שנראים “טוב”, באופן מושך. באתר, אגב, סביר שיהיו דוגמאות רבות ונוספות, ואפשר לעבוד עם מעצב באופן אישי – כדי לבחור דבר מה מדויק לרצון.

 

שיתוף