ראיון עם מעצב הזמנות לחתונה ראשי

הפקת חתונה כרוכה בהתמודדות עם הרבה משימות, כאשר כולן חשובות לזוג המאושר באותה מידה. כל זוג נשוי מכיר את ההתרוצצויות הבלתי פוסקות, את הרצון והכמיהה שהכל יהיה לא פחות ממשולם, את שחששות, ההתלבטויות ומה לא? ראיינו כמה וכמה מעצבי חתונות בנוגע לעיצוב ההזמנות לחתונה, והחלטנו לרכז במאמר זה כמה טיפים חשובים מאנשי מקצוע.

הזמנות לחתונה ובחירת בית דפוס

מומלץ להזמין הזמנות לחתונה בבתי דפוס גדולים ומוכרים. אתם חייבים “ללכת על בטוח” וכשאר מדובר בהזמנות לחתונה, אין יותר מידי זמן ל”מועדי ב'” בעקבות טעויות או מקצועיות בינונית. בתי דפוס גדולים מצוידים לרוב גם במכונות דפוס איכותיות ומשוכללות, המאפשרות הדפסת הזמנות באיכות גבוהה מאוד.

עלות הזמנה לחתונה

מובן שטווח המחירים משתנה מעצב למעצב ומבית דפוס אחד למשנהו, כאשר עלות כל הזמנה נגזרת מאיכות הנייר, איכות מכונת הדפוס וגודל ההזמנה. בסיכומו של דבר עלות הזמנה יכול לנוע מ 1 ₪ ועד 10 ₪!

הזמנות לחתונה- לא קוראים וזורקים?

אמנם הזמנות לחתונה אינן נשמרות לאורך זמן, אולם הן על תקן כרטיס הביקור של האירוע שלכם. למעשה, אתם מכניסים את האורחים שלכם לאירוע ברגע שבו הם מקבלים את ההזמנה שלכם, קוראים בה, מתבוננים בה, וחווים אותה. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני? כך גם להזמנות לחתונה שלכם.

האם חייבים מעצב הזמנות לחתונה?

לא חייבים, אולם עיצוב מקצועי לרוב מספק תוצאות ברמה גבוהה, מרשימה, יוקרתית, העולה בקנה אחד עם אופי הזוג ועם אופי האירוע. תפקידו של מעצב הזמנות הוא, בין השאר, לעורר באורחים שלכם את התחושה שהשקיעו בהם, והגמול הוא כמובן שלכם.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *