הזמנות לחתונה צד אחד- פשוט, יוקרתי ואישי

הזמנות לחתונה צד אחד הן הזמנות שכל תוכנן מודפס על צד אחד. הזמנות אלה מגיעות במגוון גדלים. ועל סוגים שונים של נייר. הן אינן מתקפלות או נפתחות אלא בעלות צורה של גלויה.

אילו סוגי נייר עומדים לרשותכם?

הזמנות לחתונה צד אחד יכולות להיות מודפסות על נייר ממוחזר, נייר מבריק, מט, נייר עבה או דק. הזמנות חתונה ניתנות לעיצוב אישי בכל גוון וצבע שאתם בוחרים. זכרו כי ההזמנות שלכם הן בבחינת כרטיס הביקור לחתונה. בכוחן לעורר חשק וכמיהה בקרב האורחים לקראת יום האירוע שלכם ובכוחן לעשות בדיוק ההפך. זו הסיבה שזוגות אכן משקיעים מחשבה בעיצוב הזמנות לחתונה ונוטים להימנע מהחלטות שרירותיות או מעיצובים בנאליים.

באילו גדלים מגיעות הזמנות אלו?

הזמנות לחתונה צד אחד מגיעות בכמה גדלים: ישנן הזמנות מאורכות שגודלן 20 x 10, הזמנות מרובעות המגיעות בשני גדלים: 17 x12 או 18 x12 וישנן הזמנות לחתונה צד אחד בצורה ריבועית 15x 15. הזמנות לחתונה אינן עניין של “נכון” או לא נכון”. לכל זוג ההעדפות שלו ובהתאם לכך גם סוג הנייר שהוא בוחר, עוביו וגודל ההזמנה. הזמנות מאורכות מתאימות לחתונות בסגנון סולידי וצנוע, הזמנות רוחביות עולות בקנה אחד עם חתונות בסגנון קלאסי ואילו ההזמנות הריבועיות מתאימות לחתונות בעלות סגנון אישי. כך או כך, לא מדובר בחוקי ברזל, וחשוב לציין כי מעבר לצורתן של הזמנות לחתונה, גודלן, סוג הנייר וצבעו, נוספים אלמנטים נוספים בגוף ההזמנה: גופן, פונט, צבע האותיות, ניסוחה של ההזמנה, היעדר או שילוב של ציורים או תמונות וכדומה. הזמנות לחתונה צד אחד– מגוון של אופציות ועיצוב על פי טעם אישי.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *