הזמנות לחתונה ייחודיות לכל זוג וזוג.

על אף שניתן לעצב הזמנה לחתונה באופן עצמאי או להיעזר בפורמטים שמצויים ברשת בשפע, עדיין רוב הזוגות מעדיפים להיעזר במקצועיות של מעצב הזמנות חתונה ולא בכדי. הזמנות לחתונה הן ערוץ התקשורת הראשוני שלכם עם האורחים שלכם. הן מאפשרות לכם לתקשר איתם בצורה אישית וישירה, ולכן עליהן להיות מעוצבות בהתאם לסגנון הייחודי לכם, לאופי האירוע, וכמובן, בצורה אטרקטיבית ומעוררת סקרנות וציפייה לקראת יום החתונה.

הזמנות סולידיות

הזמנות סולידיות אינן בהכרח “הזמנות בלתי מושקעות”. יש סולידי ויש סולידי. סולידי אינו דל ותפל אלא צנוע וסטנדרטי. יחד עם זאת, גם האופי הסולידי פותח קשת רחבה של דרגות וסגנונות. קשת זו באה לידי ביטוי בצבע הנייר, בסוג הנייר, בפונט ובניסוח. הזמנות לחתונה בסגנון סולידי הן אינפורמטיביות בעיקרן, קריאות, ברורות, ומשדרות פשטות אותנטית וסגנון צנוע ושקט. הן יכולות להיות יוקרתיות ומשרימות בבחינת “מים שקטים חודרים עמוק”.

הזמנות “נוצצות”

הזמנות אלה נוטות לאפיין סגנון דומיננטי ו”רועש” יותר מאלו הסולידיות. הזמנות לחתונה בסגנון זה יכולות לשדר יוקרה, עושר ואנינות טעם, ויכולות לשדר המוניות וסגנון מצועצע- הסוד נעוץ במינון, בפרטים הקטנים ובחיבור ביניהם. אם אופי החתונה שלכם רועש, תזזיתי ודינאמי, על ההזמנות להיות מעוצבות בהתאם. אם אופי החתונה שלכם צנוע ושקט יותר- על ההזמנות להיות מתואמות. זכרו : הזמנות הם “טעימה” מהאירוע ויש לשלב אותן בצורה הרמונית בכל “תפריט החתונה”.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *