הדפסה זולה לאירוע 

הדפסה זולה לאירוע 

הזמנה היא חלק מאוד חשוב באירוע, משום שהחשיבה שההזמנה צריכה להיות יוקרתית, ולא רק מסמך אינפורמטיבי, אך בכל זאת ישנם אנשים שחוגגים אירוע צנוע יחסית, ולא יכולים להשקיע כסף רב בהדפסה יוקרתית של הזמנה, לכן הם נאלצים לחפש הדפסה של הזמנה זולה שתכיל מספר מרכיבים עיקריים, על מנת שהאורחים יוכלו להגיע לאירוע. 

במאמר זה נברר על הזמנות זולות, ומה המרכיבים של הזמנה זו? אנו מקווים כי מידע זה יעזור לאנשים, המעוניינים לערוך אירוע צנוע או אירוע בתקציב מוגבל להדפיס גם הזמנה זולה וצנועה, ואע”פ כן יפה ואיכותית. 

הזמנות זולות 

לא כל אירוע חייב להיות נוצץ ומרשים, אך ישנם אנשים המעוניינים לערוך אירוע זול, יפה בלי להשקיע מאות אלפי שקלים, אבל יחד עם זאת יש לאפשר להם להשיג את ההזמנה האיכותית ביותר לאירוע שלכם. 

יש הבדלים בין הדפסה זולה להדפסה יוקרתית, ולכן ניתן להבחין היטב בין ההדפסות. 

לאיזה אירועים תתאים הדפסה זולה? 

ניתן בהחלט להתאים הדפסה זולה של הזמנה לכל אירוע בתקציב דל או שלא רוצים להשקיע בהזמנה יותר מידי.

  • חתונה בבוקר או בצהריים– חתונה המתקיימת בבוקר או בצהריים לא צריכה הזמנה, כמו אירוע, המתקיים בשעות הערב. בדרך כלל אירוע בשעה זאת יותר צנוע ואינטימי, ולכן אנשים רבים מעוניינים בהדפסה זולה של הזמנה, על מנת לחסוך בעלויות.
  • הזמנה לבר או בת מצווה– יש אירועים כמו בר או בת מצווה, שהם אירועים שאפשר לחגוג אותם יחסית בצמצום, ולא צריך בשבילם הזמנה יקרה. 
  • הזמנה לברית או לבריתה– לעיתים אנשים רבים לא מרגישים כלל צורך להזמין לברית, אלא מודיעים בטלפון, וגם לחסוך בתקופה זאת על הוצאות, ולכן אלו שמזמינים לאירועים אלו מעדיפים הזמנה צנועה יחסית. 

הבדלים בין הדפסה זולה ליקרה 

נייר רגיל– המחיר של הדפסה של הזמנה זולה נקבע גם מסוגי הנייר, כלומר יש נייר יקר של מצלמה או ניירות שונים ומעוצבים, המייקרים לעיתים את המחירים של ההזמנה, וכך בחירה בנייר פשוט עליו תעלה מין הסתם זול יותר.

הדפסה צד אחד– ניתן להדפיס את ההזמנה רק בצד אחד ולא בשתי צדדיים, על מנת להוזיל את מחיר ההדפסה. 

עיצוב רגיל– כמובן שעיצוב מיוחד, שעוצב על  ידי מעצב אישי תעלה יקר יותר מאשר לבחור הזמנה מוכנה .

כל אלו יגרמו לכם להפוך את הדפסת ההזמנות לזולה ולהוזיל בעלויות של האירוע ובד בבד לקבל גם הזמנה איכותית

ראו עוד: הזמנות לחתונה | הזמנה לבר מצווה | בית דפוס | כרטיסי ביקור 

שיתוף