טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה

הזמנות לחתונה דורשות עיצוב קפדני תוך הקפדה על הפרטים הקטנים. בסופו של דבר מדובר ביום חשוב ומרגש בחייכם, כאשר הזמנות אלה הן כרטיס הביקור של אירוע חשוב זה.

ראשית, חשוב שתתרשמו ממגוון של עיצובים שונים, סגנונות שונים – גם אם אתם יודעים, פחות או יותר, מה אתם רוצים, ובפרט אם אתם מרגישים מבולבלים ואובדי עצות. לאחר מכן חשוב להפעיל שיקול דעת וצרכנות נבונה: עשו סקר שוק. אין סיבה לשלם הון תופעות על אותו מוצר ובאותה איכות, שניתן לרכשו במחיר מוזל יותר. בתי דפוס רבים מתמחרים הזמנות לחתונה בהתאם לכמות ההדפסה הנדרשת. בשלב הבא, בחרו בית דפוס המאובזר בציוד איכותי שמסוגל להדפיס עבורכם הזמנה לחתונה באיכות גבוהה. עיצוב מוקפד עם הדפסה בינונית עלולה להרוס את כל התוצאה הסופית ויש לקחת את זה בחשבון. וודאו כי טרם ההדפסה עצמה אתם יכולים לראות דוגמת הדפסה במייל. האפשרות לקבל את ההזמנה למייל טרם ההדפסה מאפשרת לכם גם לוודא כי העריכה היא לטעמכם וכי אין שגיאות מקלדת או טעויות אינפורמטיביות.

מה בנוגע לעיצוב הגרפי?

העיצוב הגרפי,גודל ההזמנה עצמה והמעטפה המלווה חייבים להילקח בחשבון. כמו כן, זה המקום לקבל החלטה האם אתם מעוניינים בהזמנה דו צדדית או חד צדדית? הזמנה מתקפלת? נפתחת? הזמנה בצורת גלויה? סימניה? עם או בלי נגזרת?

מה בנוגע לנוסח של הזמנות לחתונה?

נוסח ההזמנה הוא מצד אחד קבוע, ובו בזמן מותאם אישית לכל זוג בהתאם לסגנון ולניואנסים התרבותיים שלו. כך למשל, זוגות חילוניים נוטים לבחור בניסוח שונה מאשר זוגות שומרי מסורת. זה המקום לשקול להוסיף (אם אתם רוצים) פתגם,ף ציטוט, אמרת שפר, תמונה או סימבול המאפיין אתכם ומבדל אתכם מיתר הזוגות. התייעצו עם המעצבים הגרפיים ועם מעצבי הזמנות החתונות בנוגע לעריכה על גבי ההזמנה עצמה. וודאו כי רק לאחר שנערכה הגהה גם מצידכם, והוכנסו שינויים- רק אז מודפסות ההזמנות הלכה למעשה.

איך מחשבים את כמות ההזמנות שיש להדפיס?

לרוב מדפיסים מספר המזנות שהוא מחצית ממספר המוזמנים + 15%  מקדם ביטחון. כלומר, 65%  ממספר המוזמנים.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *