הזמנות לחתונה עם ניירות איכותיים לעומת ניירות פשוטים

איכות הנייר מעידה לרוב על איכות ההזמנה ממש כשם שאיכות הבד מעד על איכות הבגד שאנו לובשים.

הזמנות לחתונה המודפסות על נייר כרומו

נייר כרומו הוא נייר מבריק והוא מגיע בעוביים שונים. הזמנות לחתונה המודפסות על נייר זה לרוב משתמשות בנייר כרומו עבה. אחד היתרונות המשמעותיים של שימוש בנייר זה הוא בהעדר היכולת שלו לספוג את הצבעים המודפסים, מה שמעניק לתמונה חדות, צבעים עשירים וחיים ואיכות הדפסה גבוהה.

הזמנה לחתונה המודפסות על נייר מוחזר

נייר ממוחזר מקרים על העיצוב הגרפי מעצם היותו בעל טקסטורה מחוספסת. נייר זה סופג את הצבעים ומשפיע על החשות שלהם. אלו מכם שאוהבים את המגע של הנייר הממוחזר ואת סגנון העיצוב הזה נוטים להתחבר לצבעים בהירים ולעיצוב עדין. צבעים עדינים ועיצוב המבוסס על קווים רכים מקבלים משנה תוקף הודות לסוג נייר זה.

הזמנות לחתונה המודפסות על נייר פנינה (נייר משי)

נייר פנינה הוא נייר יוקרתי ומרשים. הוא משלב אפקט של נצנוץ מרשים ויוקרתי והוא מופיע במגוון של גוונים בהתאם לבחירת הלקוח. נייר פנינה זה, המכונה גם נייר משי הוא נעים למגע. הזמנה המודפסת על נייר זה משיגה תמיד אפקט מרשים המשדר יוקרה ואנינות טעם. יחד עם זאת, על אף היוקרה שבנייר עצמו יש להקפיד להתאים את עיצוב ההזמנה לסוג הנייר על מנת להגיע לתוצאה באיכות גבוהה. העדר התאמה עלול להביא לכדי הזמנות בעלות טעם נפגם גם כאשר הן מדפסות על נייר איכותי במיוחד.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *