מיתוג

איך למתג את אירוע פורים באמצעות משלוח מנות מעוצב

פורים בפתח ואתם חייבים למתג אותו נכון? כל הטיפים המקצועיים!

פורים הוא החג הססגוני ביותר והצוהל ביותר שאנחנו חוגגים. בין המנהגים המוצלחים, בנוסף לתחפושות ולרעשנים, ישנו כמובן משלוח המנות – מסורת שמטרתה הגברת האחווה בין כולנו ובמקביל עזרה למי שמתקשה לממן את סעודת החג מבלי שהוא ירגיש לא בנוח. הבסיס למשלוחי מנות משמחים הוא כמובן עשייה מכל הלב, אבל כדאי להוסיף על כך גם רושם מתאים בעזרת עיצוב האריזה.

 

איך עסק יכול למנף משלוחי מנות?

משלוחי מנות מושקעים עשויים להיות מתנה מעולה של עסק לעובדיו, כאות הערכה למאמצים שהם משקיעים לאורך כל השנה. במקרים מסוימים יכול בעל עסק לצ’פר גם לקוחות ובפרט את אלה המשמעותיים עבורו, וגם את קשרי העבודה עם הספקים אפשר לשדרג על בסיס משלוח מנות מעוצב.

 

מיתוג

 

המרכיבים העיקריים של מיתוג מנצח

כאמור הבסיס של מארזים לפורים, לכל מטרה שהיא, הוא תכולת משלוח המנות – אבל אם בעל עסק בוחר לציין את החג השמח והמבדח במתן מתנות לעובדים, ספקים ולקוחות, מן הסתם כדאי להשקיע עוד קצת תשומת לב במיתוג השי.

מיתוג אירועים או מיתוג מוצר מנצח מבוסס על עיצוב שמתאים לשפה העיצובית של העסק באופן כללי – צבעים, פונטים, לוגו, דינמיות וכו’. אם עדיין לא גיבשתם שפה עיצובית אחידה לעסק שלכם, כזו שתהווה בסיס לכל הפעילויות השיווקיות ותבוא לידי ביטוי בכל אינטראקציה עם הלקוח, כדאי לעשות זאת. בעולם של היום המפתח הצלחה הוא בידול מהמתחרים, ושפה ויזואלית הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר לשם כך.

 

איך להתאים את האריזה לפורים?

עוד דגש חשוב כשבוחרים משלוחי מנות מעוצבים הוא להתאים את האריזה לרוח החג. התאמת אריזות לפורים עשויה להיות אתגר מסוים עבור עסקים “רציניים”, שהשפה העיצובית שלהם מתאפיינת בכובד ראש (וגם אמורה לשדר מכובדות, למשל כשמדובר על פירמת רואי חשבון או משרד מהנדסים) – אבל תמיד אפשר לשבור את הרצינות של כל ימות השנה עם אלמנטים פורימיים וקצת צבע.

חשוב להקפיד על מינון נכון: מצד אחד היצמדות לשפה העיצובית של העסק ול-DNA שלו ומצד שני קישוטים משעשעים. בדרך זו יושג המיתוג הרצוי ומצד שני העסק יפגין גמישות מחשבתית ויכולת להתאים עצמו לכל מצב – אם תרצו כמו תחפושת משכנעת שמציגה את האני האמיתי של האדם שבחר אותה, אחד הדברים היותר מרשימים שאנחנו נתקלים בהם במהלך ימי הפורים.

 

טאץ’ אישי וביצוע מוקפד

שדרוג אירועי פורים בעזרת משלוחי מנות מעוצבים מחייב גם טאץ’ אישי. באופן כללי משלוחי מנות מבוססים כאמור על מבע אישי ועל השקעה מכל הלב, וגם מיתוג עסקי אמור להוביל לבידול, ובידול מטבעו נשען על ייחודיות, ובפרט כך הדבר במסגרת אירועי פורים.

השלב האחרון ביצירת משלוח המנות המעוצב הוא ביצוע מוקפד של האריזה הממותגת. לשם כך חשוב לבחור חברה בעלת ניסיון רב בעיצוב אריזות ובעלת ציוד מתאים כמו פרי פרינט.

ראו גם: הזמנות לחתונה דוגמאות

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *