תפקידן של הזמנות הוא גם לידע ולהעביר מידע

הזמנות לחתונה הן תעשייה משגשגת המאפשרת לכם לעצב הזמנה “על פי מידותיכם האישיות”. אם בעבר נהגו להדפיס הזמנות לחתונה באופן סטנדרטי- אותו סגנון, אותו מלל, אותם צבעים- הרי שכיום עומדות בפניכם אינספור של אופציות הן מבחינת סוג הנייר וצבעו, הן מבחינת גודל ההזמנה, הן מבחינת הסגנון שלה והם מבחינת המלל. למעשה, עיצוב הזמנה לחתונה הוא עיצוב לכל דבר ועניין. אתם יכולים לפנות לאיש מקצוע ואתם יכולים לנסות לעצב אותה בעצמכם- תלוי בכם, בכישורים שלכם ובכמה אתם באמת רוצים להשקיע.

למה בכלל חשוב להשקיע בעיצוב הזמנות?

מפני שלאורחים שלכם אין קשר ישיר לכל ההכנות שלכם לקראת אירוע החתונה שלכם. הם מקבלים הזמנה (באשר היא) ומגיעים לאירוע. איכות ההזמנה וסגנונה מאפשרים להם להרגיש ולטעום על קצה המזלג את אופי האירוע שלכם ולחולל בו התרגשות, שמחה, ציפייה לקראת האירוע, או ההפך- שעמום, אכזבה או תחושה של “עונש”. תלוי בכם, תלוי בהחלטות שאתם מקבלים בנוגע לעיצוב הזמנה לחתונה, תלוי בנכונות שלכם לעצב הזמנה יוקרתית או הזמנה דלה ופשוטה.

הזמנות יוקרתיות- למה הכוונה?

הכוונה היא להשקעה, ליצירתיות ולמקוריות שעומדים מאחורי העיצוב עצמו. בעבר, ככל עיצוב הזמנות היה משולב כסף וזהב, נוצצים, פייטים וכיוצא באלה, כך חזות ההזמנה שידרה יותר יוקרתיות כיום, ניתן לעצב הזמנות יוקרתיות עם או בלי “נוצצים”. היוקרה היא באיכות ולא כמות. היוקרה היא באנינות הטעם ולא בכמות הזהב או הכסף שעל גבי ההזמנה. הזמנות יוקרתיות כשמן הן- משדרות יוקרה, מעמד, סטטוס, אנינות טעם ואיכות. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם יגיעו בשמחה, עם חשק ועם מצב רוח טוב, “גרו” אותם לפני כן. עצבו הזמנות איכותיות וטעו בהם את הציפייה לקראת האירוע המיוחד שלכם. ומעבר לאורחים- מה איתכם? הלא מדובר ביום החשוב והמרגש ביותר בחייכם, לא? לא מגיע לכם הזמנות איכותיות ולא פחות מכך! זה היום שלכם. אתם משקיעים בכל פרט ופרט- הזמנות הן פרט בלתי מבוטל, בעל משמעות סמויה. הזמנה לחתונה שלכם היא כרטיס הביקור של האירוע שלכם- לא תשקיעו בו? כמו בכרטיסי ביקור- יש כאלה התופסים את העין ולא נשכחים במהרה, ויש כאלה שאנו בכלל לא זוכרים שקיבלנו, לא כל שכן היכן הנחנו אותם (אם לא בפח).כרטיס הביקור של החתונה שלכם חייב להיות מקורי, יצירתי ויוקרתי! מגיע לכם הטוב ביותר !

 

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *