על מה חשוב להקפיד בעת ניסוח הזמנות לחתונה?

 שגיאות מקלדת או שגיאות כתיב נפוצות בטקסטים של הזמנות לחתונה וניתן בקלות למנוע אותם ולהימנע מעוגמת נפש: הקפידו לאיית נכון את שמות הורי הכלה והורי החתן. במקרים בהם הזמנות לחתונה מודפסות גם בשפה זרה, וודאו עם ההורים כי אתם מאייתים נכון את השמות.

הקפידו על לשון זכר ונקבה. כך למשל, אם אתם מזמינים “למסיבת החתונה” שלכם,  יש לכתוב מיד לאחר המשפט הזה “שתיערך (המסיבה היא בלשון נקבה) ביום..” בשעה שאם בחרתם לנסח הזמנה ל”יום נישואיכם” יש להמשיך במשפט הבא “שיערך (היום הוא בלשון זכר) ביום…”. אם אינכם בקיאים, התייעצו עם אנשי מקצוע.

הוא הדבר בנוגע לציטוטים, אמרות שפר, פתגמים ועוד. לא מספיק להסתמך רק על אתרי האינטרנט, וזה המקום לציין כי משפט נפוץ בעיצוב הזמנות לחתונה – “קבל עם ועדה”- מופיע בכמה וכמה אתרי אינטרנט כאשר הוא מנוסח כך :”כבל עם ועדה”. נא לשים לב.

רישום נכון של מספרי טלפון:

הזמנות לחתונה משלבות בטסט שלהם גם בקשה לאישור הגעה טלפוני. בין אם אתם “בונים” על אישורים טלפוניים אלו ובין אם לא- וודאו כי מספרי הטלפון שאתם מציינים כתובים נכון, ללא ספרות מיותרות או עודפות.

כמות הזמנות לחתונה:

מומלץ להדפיס כ- 65% ממספר המוזמנים, ובכך גם לקחת מקדם ביטחון. כך או כך, עדיף להישאר עם הזמנות עודפות מאשר לגלות ברגע האחרון כי חסרות לכם הזמנות.

מועד שליחת הזמנות לחתונה:

רצוי לשלוח את ההזמנות כשלושה שבועות לפני יום החתונה, כאשר במקרים בהם חלק מהמוזמנים עתידים להגיע מחו”ל, יש כמובן להקדים את מעד שליחת ההזמנות עד לחודשיים או שלושה לפני יום החתונה.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *