הזמנות לחתונה שני צדדים- יוקרתי, מרשים ומיוחד.

הזמנות לחתונה מיועדות ליידע את המוזמנים בנודע למועד האירוע, לרבות שעת קבלת האורחים, מועד החופה וכמובן, מקום האירוע. עם זאת, תעשיית הזמנות לחתונה הולכת ומתפתחת בקצב מהיר היות ויותר ויותר זוגות מודעים לכוחה של הזמנה לחתונה. למעט החתונה הפרטית שלנו, כולנו נמצאים בצד השני של המתרס- המזמנים. מה אתם מרגישים כאשר אתם מקבלים הזמנה לחתונה? התרגשות? סקרנות? ומה אתם מרגישים כאשר אתם פותחים את המעטפה ונתקלים בהזמנה מקורית, אולי גם משעשעת, אטרקטיבית? אתם שמחים, מתרגשים עם בני הזוג המאושרים ומרגישים שאתם רוצים לקחת חלק פעיל ביום השמח והמרגש הזה שלהם. ומה קורה כאשר אתם פותחים את המעטפה ומגלים הזמנה לחתונה שניכר כי עוצבה בחופשה, ללא כל השקעה ומחשבה תחילה, הזמנה דלה וחסרת ייחוד? אתם חשים אכזבה וחוסר חשק להשתתף באירוע. מותר אף לקרוא לילד בשמו: אתם ממש מצטערים לפעמים שבכלל הוזמנתם.

הזמנות לחתונה במגוון של סוגי נייר

הזמנות חתונה שני צדדים יכולות להגיע על נייר ממחוזר, על נייר קשיח, דק, שקוף למחצה, על נייר עם דפוס בלט, ולמעשה על ל סוגי הניר העולים בדעתכם. לנייר יש את הכוח והטבעת החותם שלו. נייר מיוחד הוא נייר עם נוכחות ועם אמירה. כמו לסוג הנייר, גם לצבע ולגוון של משמעות והשפעה על מקבל ההזמנה.הזמנות חתונה שני צדדים יכולות להגיע בכל צבע שתבחרו. רצוי להתאים את בחירת הצבע לצבעים השולטים גם בחתונתכם.

ומה בנוגע לגדול?

לנוחותכם הזמנות לחתונה שני צדדים בשלושה גדלים: מאורכות בגודל 20 x 10, מרובעות בגדלים 12 x 17 או 18 x 12 והזמנות ריבועיות 15 x15.

מבנה ההזמנות

הזמנות לחתונה שני צדדים בנויות מחלק קדמי וחלק אחורי, כאשר חלק אחד משמש לכותרת או לשער ואילו החלק השני מכיל את תוכן ההזמנה. הזמנות לחתונה שני צדדים מאפשרות טווח יצירתיות ומקוריות רחב ומאפשרות לשלב מוטיבים משעשעים, מפתיעים ובעלי קסם אישי.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *