הזמנות לחתונה – שילוב של מידע ורגשות

 

האם התחלתם כבר לארגן את ההזמנות לחתונה שלכם? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על מנת להכין הזמנה שתתאים במיוחד לחתונה שלכם.

נכון שההזמנות לחתונה הן בעצם מכתבי מידע שנשלחים לאורחים כדי להזמינם לחתונה, אבל כולנו יודעים שהן קצת יותר מאשר אינפורמציה על מי, מתי והיכן… הזמנה לחתונה היא הזדמנות נהדרת להעביר גם את ההתרגשות שלכם, ואת האווירה הצפויה באירוע המשמח ביותר בחייכם.

אין ספק שאחת הדרכים לחסוך בעלויות ההזמנות, היא להכין ולהדפיס את ההזמנות בעצמכם, בעיקר אם יש לכם מדפסת משולבת שמאפשרת גם להדפיס וגם לצלם. אבל, גם אם מדפסות אלה הפכו לסטנדרט בבתים רבים, הן אולי לא יתאימו לבצע את ההזמנה הצבעונית והמעוטרת עליה חלמתם. במקרה זה, בטח תעדיפו בכול זאת להשתמש בשירותיהם של אתרים מקצועיים שמתמחים בהפקת הזמנות לחתונה, במחירים שונים ובאיכות גבוהה. מחירי ההזמנות משתנים בהתאם לסוג הנייר, הגודל, הצבעים, הקישוטים וכמות ההזמנות.

סגנון ההזמנה

ההזמנה היא ההצצה הראשונה של האורחים בסגנון החתונה שלכם. בנוסף לאספקת מידע רלוונטי כמו תאריך, שעה ומקום האירוע, ההזמנה גם מרמזת על האווירה והסגנון שיאפיינו את החתונה. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים בסגנון ההזמנה, אתם צריכים להחליט מה יהיה סגנון החתונה שלכם (למשל, קלאסי ואלגנטי או זוהר ומודרני). לצורך זה, כדאי לעיין בהזמנות לחתונה שמוצגות באתרי האינטרנט ולקבל מהם השראה.

צבעי ההזמנה

קחו בחשבון את הצבעים שיאפיינו את החתונה שלכם כך שתוכלו לשלב בהזמנה לחתונה מוטיבים וצבעים שיופיעו גם על שאר הניירות שקשורים לחתונה כמו התפריט וכרטיסי ההושבה, כדי ליצור מראה אחיד ומלוכד.

דוגמה: נייר בגוון קרם או לבן עם גופן שחור או זהוב הוא בחירה קלאסית להזמנות לחתונה בעלת אופי רשמי, אבל אפשר גם להאיר הזמנות אלה באמצעות גופנים צבעוניים או מתכתיים. כשאתם בוחרים בצבע הגופן אל תשכחו לקחת בחשבון גם את העובדה שהטקסט צריך להיות ברור וקריא (פירוט בהמשך).

צורת ההזמנה וגודלה

להזמנות הסטנדרטיות והמסורתיות יש גודל מלבני סטנדרטי. אם אתם מחפשים משהו יותר שובבני או מודרני, תוכלו לבחור בהזמנה עגולה, מסולסלת או בצורת ריבוע. רק זכרו: התרחקות מגודל המעטפה הסטנדרטי עלולה להגדיל את דמי המשלוח. וכמובן שדמי המשלוח יהיו גבוהים יותר כאשר מדובר בהזמנות מגושמות או גדולות במיוחד.

הזמנה קריאה

כשאתם בוחרים את דפוס ההזמנה ואת הצבעים שלה, אל תשכחו את הטקסט. המידע על ההזמנה הוא המטרה העיקרית למענה נשלחת ההזמנה. באופן כללי הימנעו מדיו בהיר על רקע בהיר, ומדיו כהה על רקע כהה. חוץ מזה, צהוב וצבעי פסטל קשים לקריאה, כך שאם אתם בוחרים בהם, וודאו שהרקע מספיק ניגודי או השתמשו בגוונים אלה לעיצוב ההזמנה ולא להדפסת הטקסט עצמו. כמו כן, היזהרו מגופנים קשים לקריאה (כמו כתב רש”י…). אחרי הכול, אתם לא רוצים להקריב את הקריאה על מזבח העיצוב.

בחרו במילים בחכמה

למדו את החוקים המקובלים לניסוח הזמנות לחתונה. אל תשכחו לפרט את כל מה שקשור למועד החתונה ולמיקומה, את שמות החתן והכלה וההורים וכן הלאה. תוכלו גם כאן להיעזר בהזמנות לדוגמה שמוצגות באתרי האינטרנט.

אל תדחסו יותר מדי

רשמו את נקודות המפתח שצריכות להופיע בהזמנה שלכם ואל תדחסו יותר מדי מילים שעלולות להקשות על הקריאה וגם לקלקל את המראה האלגנטי של ההזמנה. לכן, פרטים נוספים, כמו הדרכה או מפת הגעה, צרפו בדף נפרד.

ולבסוף, שימו לב, בדרך כלל נהוג לשלוח את ההזמנות בדואר לאורחים 5 עד 8 שבועות לפני מועד החתונה כדי שיספיקו לשריין את תאריך החתונה שלכם.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *