הזמנות לחתונה- עשה ואל תעשה

הזמנה לחתונה היא כרטיס הביקור לאירוע החשוב בחייכם. חשוב להקפיד על כמה כללים, וחשוב לא פחות, להימנע מטעויות נפוצות. עיצוב הזמנות פורש בפניכם קשת רחבה של סגנונות, פונטים, צבעים, סוגי נייר וכדומה. הקפידו להתאים את עיצוב ההזמנה לסגנון האירוע שלכם. הזמנה מינימליסטית לאירוע מפואר לא תתאים, וההפך…הזמנה מפוארת לאירוע מינימליסטי ודל עלולה לגרום לתחושת אכזבה בקרב האורחים שלכם.

הזמנה לחתונה היא גם עין פרקטי

בסיכומו של דבר, פרטי האירוע שלכם מצוינים בה ועליהם להיות ברורים, נגישים לעין, מעוצבים בפונט קריא ללא התחכמויות מיותרות. זכרו, חלק מהמוזמנים שלכם אמנם בני דורכם ויכולים להבין סלנג או הלצה כזו או אחרת, אולם ישנו גם חלק מבוגר יותר…

הזמנות לחתונה- השקעה לטווח ארוך…

אנו מקבלים הרבה החלטות באמצעות העיניים שלנו. אנחנו טועמים מזון דגש אם הוא אסתטי בעינינו, אנחנו נמשכים לדברים יפים, רוצים להתקרב אליהם- הוא הדבר גם בנוגע לעיצוב הזמנות לחתונה. הזמנה זולה, דלה, שגורמת למוזמן תחושה ש”עושים לו טובה”, בסופו של דבר עלולה להתנקם גם בכם הן מבחינת ההגעה שלו לאירוע והן מבחינת רמת הנדיבות שלו כלפיכם….אנשים אוהבים להרגיש שחשבו עליהם, שהשקיעו בהם מחשבה אחת או שניים, ובהתאם לכך שיתוף הפעולה שלכם. כבדו את האורחים שלכם. אין פירוש הדבר כי עליכם לעצב הזמנות לחתונה מצועצעות או משופעות באלמנטים- הרעיון הוא לא בכמות אלא באיכות.

טיימנינג

חשוב לא פחות- שילחו את ההזמנות בטרם עת. תנו לאורחים שלכם להתכונן לאירוע שלכם יחד איתכם, לא מוקדם מידי (שלא ישכחו ממנו) ולא מאוחר מידי (ברגע האחרון). הזמנות צריכות להגיע ליעדן כשבועיים- שלושה לפני יום החתונה. מזל טוב!

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *