הזמנות לחתונה- עניין של פעם בחיים

על אף שאין סוף למגוון סגנונות העיצוב של הזמנות לחתונה, אנו רוצים לעשות לכם את החיים קלים יותר ולחלק, בשלב הראשון, את סוגי ההזמנות הללו לשתי קטגוריות עיקריות: הזמנות בעלות עיצוב קבוע ומוכן והזמנות בעלות עיצוב משתנה.

הזמנות לחתונה בעלות עיצוב קבוע:

היתרון בעיצוב מוכן וקבוע של הזמנה לחתונה הוא בכך שאתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים. אתם יודעים איך תיראה ההזמנה, ואיך הצבעים והעיצוב שלה נראים הלכה למעשה. החיסרון בהזמנה כזו היא שהיא נעדרת פן אישי וייחודי ואינה מבדלת אתכן מיתר הזוגות הנישאים.

הזמנות לחתונה עם עיצוב אישי ומשתנה:

היתרון בהזמנות אלה הוא בכך שהן מאפשרות לכם לבדל את עצמכם ולייחד את עצמכם מיתר הזוגות שמתחתנים, ולהטביע חותם אישי וייחודי לכם ולשמחה הפרטית שלכם. החיסרון העיקרי הוא שהזמנה זו, הלכה לנעשה, לא בהכרח תיראה בדיוק כפי שדמיינתם אותם בעיניי רוחכם. על מנת למזער את החיסרון הזה חשוב כי תעבדו בשיתוף פעולה עם צוות סבלני ומקצועי. יש כמובן לקחת בחשבון, כי הזמנות מסוג זה לרוב כרוכות בעלויות גבוהות יותר מאשר אלו בעלות העיצוב הקבוע.

ומה לגבי הסגנון?

לאחר שקיבלתם החלטה בנוגע לעיצוב הקבוע או האישי, יש לבחור את סגנון העיצוב שאתם אוהבים: קלאסי? מודרני? טרנדי ועוד. צוות “פרי פרינט”: עומד לרשותכם במתן ייעוץ בכל שאלה, דילמה או התלבטות. חשוב לנו כי הזמנות לחתונה שאנו מדפיסים עבור לקוחותינו תהיינה משביעות רצון ותייצגנה אתכם בצורה מכובדת. בחירת העיצוב וסגנון העיצוב חייבים להתאים לכם ככפפה ליד.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *