הזמנות לחתונה מורכבות

הזמנות לחתונה מורכבות

הזמנות לחתונה מורכבות – תתכוננו לצאת מהקופסה

אם תחשבו על זה רגע, הזמנה לחתונה היא בעצם כמו כרטיס ביקור לאירוע. היא הדבר הראשון שהמוזמנים פוגשים מהאירוע שלכם, והיא מרמזת על האופי של החתונה הקרבה. האם תהיה זו חתונה מפוארת או מינימליסטית? עירונית או כפרית? בסגנון מודרני או רטרו? ההזמנה יכולה לשדר את כל אלה, ולהתכתב עם הקווים שמעצבים את החתונה שלכם.

ההזמנה היא גם הזדמנות עבורכם לבטא את עצמכם, ולהכניס קצת מהצבע שלכם ומהאופי הייחודי שלכם כזוג לתוך המעטפה. לכן היא לא חייבת בהכרח להיות קלאסית ופשוטה – היא יכולה להיות גם שונה ומיוחדת, ולשבור את כל החוקים שאנחנו מכירים על הזמנות לחתונה. כאשר מדברים על הזמנות לחתונה מורכבות היא לא מילה גסה, בכל זאת – זוגיות מורכבת מהרבה ממדים, ואתם יכולים לתת להם ביטוי גם בהזמנה לחגיגת האהבה שלכם.

 

 

הזמנות לחתונה מורכבות

הכניסו את המוזמנים ליום יום שלכם

אם אתם רוצים הזמנה פחות קלאסית ורגילה, אחד הרעיונות שיכולים להפוך את ההזמנות לחתונה שלכם לייחודיות ואישיות הוא להכניס קצת מהשגרה שלכם כזוג לתוך העיצוב. מה זה אומר? למשל, אם הים הוא המקום שאתם הכי אוהבים לבלות בו, העברתם בו את הדייט הראשון שלכם או שאתם מתכננים אפילו לערוך בו את הטקס החשוב בחייכם – למה לא להשתמש בו כמוטיב בהזמנה שלכם?

הזמנה מאוירת של חוף ים קיצי, עם שמשיות צבעוניות ודמויות מצוירות שלכם בבגדי ים – תהיה מיוחדת ויוצאת דופן, וממש תשקף אתכם ואת האווירה שמאפיינת אתכם כזוג. אם “הארי פוטר” זה הספר שחיבר ביניכם, הכניסו קצת קסם להזמנה שלכם ושתלו בעיצוב אלמנטים השאובים מתוך עלילותיו של המכשף הצעיר. לכל זוג יש את המאפיינים הייחודיים לו, אז למה שההזמנות ייראו תמיד אותו הדבר?

הזמנות לחתונה מורכבות – הפתעה במעטפה

חלק מהזוגות חושקים דווקא בהזמנות מפתיעות שיוצאות מהקופסה. מי קבע שהזמנה חייבת להיות כרטיס מרובע בתוך מעטפה? אם אתם באמת רוצים להשאיר רושם על המוזמנים ולבנות ציפייה לקראת החתונה המיוחדת שלכם, תוכלו למצוא ברחבי הרשת מגוון רעיונות להזמנות חתונה שמשנות את כללי המשחק. רעיון אחד, שאין ספק שלא ישאיר אף אחד מהמוזמנים שלכם אדיש, הוא הזמנה המורכבת מכמה חתיכות נייר בצורות, שניתן להרכיב אותן כמו מעין אוריגמי וליצור צורה שעליה מתנוססים פרטי החתונה שלכם. באופן הזה אפשר ליצור למשל אוהל או סירה, שהמוזמנים יופתעו לקבל, ייהנו להרכיב וישמחו להניח במקום בולט בבית.

שיתוף