הזמנות לחתונה יוקרתיות- מקוריות או טרנד?

החלטתם למסד את הקשר ואתם מתכננים אירוע גדול,מרשים וייחודי- מה עם הזמנות לחתונה? הזמנה לחתונה מאפשרת למוזמנים שלכם להציץ מאחורי הקלעים ולקבל מוזג כלשהו בנוגע לאופי האירוע, לסגנון ולמיד ההשקעה שלכם.

למה הכוונה?

מעבר לעובדה כי תפקידה של הזמנה ליידע בנוגע למיקום האירוע ולמועדו, העובדה שעומדים בפניכם אינספור אפשרויות עיצובים, משחק של צבעים, טקסטורות, גדלים וסוגי נייר מעידה על כך שבסופו של דבר, הזמנות לחתונה מהוות חלק מעיצוב החתונה ומסגנונה. הזמנות לחתונה יוקרתיות מעידות על אירוע מרשים, מפנק ויוצא דופן. חתונה מיוחדת, מסוגננת בטוב טעם ומושקעת על לפרטים הקטנים שבה. אירוע שניכר כבר לפי עיצוב ההזמנה כי השקעתם מחשבה במוזמנים שלכם וכי חשוב היה לכם לתכנן אירוע שייחרט בזיכרונם לעד.

והתוצאה?

הזמנות לחתונה יוקרתיות מרגשות את האורחים, מעוררת אצלם סקרנות וכמיהה לקראת האירוע שלכם וגורמת להם לרצות לשמוח בשמחתכם גם ברמת הנוכחות וההגעה לחתונה וגם ברמת המתנה שתקבלו.זה פשוט מאוד. כאשר משקיעים בנו, אנו מעוניינים לתת בחזרה. הזמנה לחתונה יכולה להיות מעוצבת באופן יוקרתית בין אם היא מבוססת על טרנד חולף ובין אם היא מקורית לחלוטין. כך למשל, תוכלו לבחור לעצב את ההזמנות שלכם בסגנון ויטנג’- שימוש בתצלומים עלי גוון חום צהבהב, עיצוב “של פעם”, שימוש בכיתוב בעל סגנון עתיק, נוסח ישן יותר ואפילו נוף של פעם. אוהבי סגנון הוינטג’ יכולים ליהנות ממגוון רחב מאוד של משחקי עיצובים , תוך שימוש באלמנטים האופייניים לשנות השבעים בן מבחינת הצבעים והן מבחינת האווירה שמשדרת ההזמנה. הזמנות יוקרתיות לחתונה משדרות לרוב יוקרה עם צניעות, עושר עם קורקטיות, סטטוס עם מינון מדויק ללא קשר לסגנון העיצוב שאתם בורחים. הקפידו לא להעמיס בפרטים וגרום לבלבול או להצפה.

הזמנות יוקרתיות לחתונה- מינון מדויק של פרטים בגוף ההזמנה

כאמור, עוד פרטים גורע מהיוקרה שמשדרת הזמנה לחתונה. מדוע? מכיוון שמי שיש לו סטייל וסגנון יודע ש”כל המוסיף גורע”. אין בזה בשביל לתת לגיטימציה לעצב הזמנה פשוטה, נטולת חן וקסם אישי או נטולת מסר הייחודי לבני הזוג הנישאים. הרעיון העומד מאחורי כל האמור לעיל הוא כי מי שממילא מנהל חיי יוקרה ומעמד, והדבר הוא בבחינת טבע שני לו, אינו חש בכל צורך “לנפנף” ביוקרה זו. הוא הדבר כאשר אתם מעוניינים לעצב הזמנות יוקרתיות לחתונה. גם אם אינכם נמנים על בני האלפיון העליון, אין כל סיבה לוותר על הזמנות יוקרתיות. הקפידו להתמקד בעיקר ולא להפריז בעיטורים, צבעים או תוספות. כך למשל, אם אתם אהבים את הזהוב או הכסוף, תוכלו בהחלט להשתמש בהם לצורך עיצוב ההזמנה, אולם חשוב לא להפריז בכמות המבע הנוצץ על מנת שהחזות היוקרתית והאיכותית לא תהפוך לחזות זולה ומצועצעת. זה המקום לציין כי חלק מכם יעדיפו בהחלט להיעזר באיש מקצוע לצורך עיצוב ההזמנה הנכונה והמתאימה לכם: מעצבי הזמנות לחתונה, תפקידם לעצב עבורכם הזמנות יוקרתיות בכל סגנון בו תחפצו. הזמנות יוקרתיות מוזהבות או כספות הזמנות יוקרתיות בסגנון וינטג’, הזמנות יוקרתיות בסגנון עתיק ומיושן, הזמנות יוקרתיות גדולות במיוחד וכדומה.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *