הזמנות לחתונה יוקרתיות בפרי פרינט

כאשר אתם מתכננים את אירוע החתונה שלכם אתם משקיעים ומקפידים על פרטים גדולים וקטנים כאחד. הכל חשוב. לכל דבר יש משמעות ואתם רוצים שהכל יהיה מושלם- ובצדק. הזמנות לחתונה יוקרתיות מטרתם “לשווק”  את החתונה שלכם ולהציג אותה באור יוקרתי, מרשים ומרגש. בסופו של דבר- מדובר ביום החתונה שלכם! לא עוד יום, לא “סתם” יום. אתם עומדים להינשא ואתם רוצים לחגוג את האירוע עם החברים, המכרים ובני משפחה. לא בכל יום מתחתנים ומדובר ביום מרגש ומיוחד שלכם. הזמנות דורשות התייחסות כמו יתר המרכיבים של האירוע.

למה הכוונה?

כאשר המוזמנים שלכם מקבלים הזמנות לחתונה יוקרתיות הן מעוררות אצלם כמיהה, ציפייה והתרגשות לקראת החתונה שלכם. יתרה מכך, כאשר אדם מקבל הזמנה  יוקרתית הוא מרגיש שהזוג המאושר השקיע בו מחשבה. ומי מאיתנו מעניין לבוא לאירוע אם אנו מרגישים שלא השקיעו בנו ולא חשבו עלינו?  במילים אחרות, הזמנות משוקעות הן גם הזמנות שיתגמלו אתכם בהתאם הן מבחינת  אחוז הגעת המוזמנים והן מבחינת המתנות שאתם עתידים לקבל. אתם יכולים בקלות להיזכר כיצד אתם הרגשתם, כאשר הייתם בצד השני של המתרס- מוזמנים ולא מתחתנים. אם יצא שקיבלתם הזמנה מרושלת או משעממת- מה הרגשתם? רצים לבוא לאירוע? הרגשתם שמחה? התרגשתם בשביל הזוג שמתחתן? ואיזו מתנה התחשק לכם לתת לו? הזמנות לחתונה מהוות מעין “טעימה” על קצה המזלג ממה שהכין עבורכם הזוג. ככל שההזמנה יותר מושקעת, יוקרתית ומיוחדת, כך אתם צפויים ליהנות בערב הזה, ולקחת חלק פעיל בשמחה ובהתרגשות של בני הזוג.

מה הופך הזמנות לחתונה להזמנות לחתונה יוקרתיות?

הזמנות לחתונה יוקרתיות יכולות לקבל ביטוי בכמה פרמטרים: עיצוב ההזמנה, בחירת הנייר עליו היא מודפסת, ניסוח ההזמנה והסגנון שאתם בוחרים. למעשה, לכל מרכיב בהזמנה יש משמעות ומשקל בתוצאה הסופית לא קשר לסגנון העיצוב שאתם אוהבים, הזמנה לחתונה יכולה להיות יוקרתית בסגנון רטרו כמו גם בסגנון מודרני. הזמנות לחתונה יכולות לשדר יוקרתיות כאשר הן מודפסות על צד אחד כמו גם על שני צדדים. למעשה,  אם אתם מעוניינים לעצב הזמנות יוקרתיות השמיים הם הגבול ועומדות לרשותכם אינספור אופציות ומגוון של סגנונות עיצוב. כאשר אתם מעצבים את ההזמנות לחתונה נסו לדמיין את האורחים שלכם מקבלים אותה בדואר. מה אתם חושבים שהם ירגישו? מה הם יחשבו? מה הם יחוו? מה ההזמנה תחולל אצלם? האם הם ירגישו “וואו”? או אכזבה? כך תדעו אם אתם בכיוון הנכון. נסו לדמיין שאת מקבלים את ההזמנה הזו וודאו שהיא אכן מרשימה, יוקרתית ומעוצבת בטוב טעם ובמלאכת מחשבת.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *