הזמנות לחתונה ומתי חשוב לחלק אותם?

כולנו יודעים כי לתזמון חשיבות יתרה בכל מה שקשור לארגון, הפקת אירוע, לא כל שכן הפקת חתונה! הזמנות לחתונה דורשות מכם זמן בלתי מבוטל ומחשבה יתרה: איך לעצב? על איזה נייר? גודל ההזמנה? ניסוח ההזמנה? בחירת ציטוטים / אמרות שפר ונוסחים שידברו לכלל המוזמנים ולא רק לפלח מהם, ועוד לא דיברנו על צבעים, דקורציה וסקיצות עד לקבלת התוצר המוגמר: הזמנה לחתונה ברמה גבוהה ואיכותית שביעות רצונכם.

מתי שולחים את ההזמנות?

כאמור, הטיימינג חשוב מאוד. הזמנות לחתונה צריכות להגיע פשוט בזמן: לא מוקדם מידי ולא מאוחר מידי. בסופו של דבר, הזמנות לחתונה , מעבר להיותן אינפורמטיביות בנוגע למועד בחתונה, שעת החופה ומקום האירוע, תפקידן גם “לפתוח את התיאבון”, לגרות ולסקרן את האורחים שלכם, לחולל אצלם התרגשות לקראת האירוע החשוב שלכם, לגרום להם לרצות לקחת חלק בשמחה שלכם, לחגוג איתכם, ולצפות בכיליון עיניים ליום החתונה. רצוי לתכנן את הגעת ההזמנות כשלושה שבועות לפני יום האירוע עצמו. הזמנה לחתונה שמגיעה חודשיים לפני יום החתונה עלולה לגרום לאורחים לשכוח מהחתונה שלכם, ולמותר לציין כי אם היא חוללה אצלם התרגשות- התחושה הזו תדעך בינתיים. הזמנה לחתונה שמגיעה שבוע לפני מועד החתונה עלולה ליצור מתח או לחץ מיותר מבחינת התארגנות המוזמנים לקראת האירוע, ואתם בהחלט מעוניינים שהאורחים שלכם יגיעו בראש שקט, בנחת, מתרגשים ושמחים בשבילכם.

האם יש יוצאי דופן בנוגע למועד שליחת הזמנות לחתונה?

כן. ראשית, אורחים מחו”ל- יש לוודא כי הם מקבלים את ההזמנות חודשים – שלושה טרם האירוע. הגעה מחו”ל דורשת התארגנות אחרת לגמרי, כמובן. שנית, בהתאם למועד החתונה יש לחשב את פעילות הדואר הצפויה. כך למשל, אם אתם מתחתנים לפני החגים או מיד אחריהם- קחו בחשבון כי פעילות הדואר אינה רציפה בתקופה זו.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *