עיצוב עצמי של הזמנות לחתונה- האם זה כדאי?

רבים מכם מעוניינים שההזמנות לחתונה שלהם תהיינה מקוריות ואישיות ביותר. אנו מכבדים זאת ואף מעודדים זאת, אולם זה המקום לציין כי “קיצור תהליכים” באמצעות עזרה של חבר או מכר ש”מבין קצת בפוטושופ” עלול להיות, בסיכומו של דבר, בעל תוצאה מאכזבת. אין הכוונה כי העיצוב עצמו בעל טעם נפגם או חלילה לא איכותי, אלא שעיצוב עצמי שאינו מסונכרן עם בתי הדפוס עלול לצאת באיכות ירודה או בינונית בעת הדפסה. כלומר, מה שנראה “מליון דולר” במחשב הפרטי שלכם עלול להיראות אחרת לגמרי לאחר ההדפסה.

מדוע?

כיון שיש הבדל עצום ומשמעותי בין תוכנות פוטושופ לשימוש ביתי לבין מעצב גרפי מקצועי המשתמש בתוכנות הגרפיות לצורך הדפסת הזמנות לחתונה בבתי דפוס. וכאן בדיוק באה לידי ביטוי עבודה חובבנית מול עבודה מקצועית.

מה חייב מעצב גרפי מקצועי לקחת בחשבון?

בנוסף לעיצוב החיצוני יש לקחת בחשבון את גודל ההזמנה (ולהכיר היטב את הגדלים הסטנדרטיים של המעטפות). הזמנה לחתונה שמעוצבת בטוב טעם אולם איננה ערוכה בהתאם לגודל המעטפות העומדות לרשותנו, דורשת “כיווץ” או “הרחבה” שעלולות לקלקל את כל היופי והמיוחדות שבעיצוב ההזמנה, שלא לדבר על העלות הכרוכה בתיקון טעויות מסוג זה, או חלילה בעיכוב שליחת ההזמנות בזמן. גוגל האות- קיים טווח של גודל אות מקסימאלי עד מינימאלי כאשר מדובר בעיצוב הזמנה לחתונה. מי שאינו מקצועי מספיק עלול להתעלם מנתונים קרדינאליים אלה, ולגרום לתוצאה סופית בה יהיה קשה לקרוא אלת ההזמנה או גדול ומעייף מידי. הוא הדבר בנוגע לצבע האות ולשילוב שלו עם צבע הנייר, עוביו וסוגו.

מה כדאי לעשות אם בכל זאת רוצים לעצב באופן אישי ועצמאי?

שתפו את בעלי המקצוע ברעיונות שלכם. תנו להם להוציא לפועל את העיצוב האישי והעצמי של ההזמנה לחתונה שלכם, תוך שאתם אחראיים על העיצוב ואנשי המקצוע מוודאים כי הוא יבוא לידי ביטוי הלכה למעשה ללא כל הפתעות מיותרות או סטיות תקן.

שיתוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *